geforce 0 #1 Публикувано 3 Август, 2013 Здравейте колеги, карам Сивик 1.4i 75кс. 6та хечбек ( D14A3 )1998 г. , засякох загоба на масло около 1л.-1,4л. на 1000km и то най-вече на извънградско (120-140км) , когато карам в града го няма в тази степен този проблем , доливам но много по-рядко.Колата харчи много доре бензин (7,5-8 градско , 6-6,5 извънградско), нямам никакви ядове с разхода на гориво , двигателя мърка и оборотите са винаги стабилни , няма никакво видимо пушене от ауспуха иначе си има сажди доста, няма и видими течове на масло по двигателя , под колата винаги е сухо и няма петна, но има загуба на масло , явно го гори.Изчетох доста теми в форума и повечето са , че е от сегменти, а не от гумички, обаче предишният собственик ми каза ,че са му ги били сменяли оригиналните гумички и е възможно да са някакви ментета и това ме навежда на мисълта ,че може да е от тях . Отворих свещите и бяха зацапани с масло по-резбата, измерих компресията на цилиндрите от 11.5 до 12 на всеки, което мисля за кола на 240000км e OK.Знам ,че оригинални гумички са най-добрия вариант, но в Бултрако ме застреляха с цена от 15лв бр. (8 изпускателни + 8 всмукателни = 240лв. ), та въпросът ми е за др. марка ако някой има опит и наблюдение с др. марки , предлагат ми : Corteco - 2,60 лв. за бр.Musashi - 1,8лв. за бр.Payen - 1,5лв. за бр.Stone - 2,5лв. за бр.Elring -6лв. лв за бр. възможна ли е смяната на гумичките на клапаните без да се сваля главата за моя модел , по този начин ще стане ли номера ( Докарваш я на белези, сменяш гумичките на 1-ви 4-ти цилиндър, после завърташ коляновия вал на 180 градуса и сменяш на 2-ри и 3-ти... )благодаря предварително ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 3 Август, 2013 Проблема е че сегменти се сменяват като отвориш картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #3 Отговорено 3 Август, 2013 ... Изчетох доста теми в форума и повечето са , че е от сегменти, а не от гумички, обаче предишният собственик ми каза ,че са му ги били сменяли оригиналните гумички и е възможно да са някакви ментета и това ме навежда на мисълта ,че може да е от тях . ... Като се сменят, проблемите идват със страшна сила! Иначе са бетон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
geforce 0 #4 Отговорено 3 Август, 2013 ... Изчетох доста теми в форума и повечето са , че е от сегменти, а не от гумички, обаче предишният собственик ми каза ,че са му ги били сменяли оригиналните гумички и е възможно да са някакви ментета и това ме навежда на мисълта ,че може да е от тях . ... Като се сменят, проблемите идват със страшна сила! Иначе са бетон. И мен това ми казаха майсторите , че оригиналните гумички на Honda много трудно се прецакват , за какво ги е сменял един господ знае , дали наистина са били зле или просто така са му казали, незнам , но сега и аз се чудя каква цигания да измисля , за да избегна сумата от 240лв за нови оригинални , затова ако някой има наблюдения върху горепосочените марки да сподели ще съм много благодарен , др. начин е да нарина направо пари за един основен ремонт гумички , сегменти , шлайфане , но на тази кола с този двигател не си заслужава инвестиция от 600лв. , а и всичко за сега и е ОК , като изключа проблема с хапването на масло . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #5 Отговорено 3 Август, 2013 Колега незнам дали ще ти от помощ, но аз бих те посъветвал ако не си да погледнеш отдолу. Аз с моята имах подобен проблем нямаше кой знае какви видими течове, нямаше признаци да гори малсло, но все пак го губеше доста. На една смяна на масло като я загледах отдолу целия картер в масло. Проблема е, че трябва доста сериозно да протече от него за да започне да се образува капка и да има петна под колата. Смених гарнитурата на картера и да чукна на дърво разликата е осезаема. Погледни за всеки случай дали не страдаш и ти от изветряла картерна гарнитура. Успех.Поздрави!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #6 Отговорено 3 Август, 2013 Колега минах по твоят път при мен беше точно като го описваш и ти компресия висчко е като твоята кола и аз мислех че само с гумички ще се оправи,а дано ама надали .Сегменти му е майката,но захванеш ли се с това като отвориш мотора се почва филма биелни лагери,основни шлайф глава и.т.н,аз ги смених гумичките с оригинални,но проблема си остана и сега си доливам масло и събирам пари,но не сам решил за какво точно за сегменти или за нов мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #7 Отговорено 3 Август, 2013 Като наблюдавам от 5-6 години вече,всички които си правят ремонти на хондите какво им се случва после и стигам до извода че най-добре си е цял мотор на прилични километри и проблема е решен!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #8 Отговорено 3 Август, 2013 Абе не са всички ,но наистина трудно се намира човек който да ти свърши работата както трябва.Проблемите след това винаги на 100 % винаги са или от фалшиви части или проблем в сглобката на двигателя.Колега щом само извънградско ти гори имаш голям процент да са гумички още повече ,че са сменяни с НЕ оригинални !За гумички най добре си поръчай от форума от Америка когато има поръчки или ако решиш пиши ми на лични да ти дам едно номерче на един пич да ти поръча оригинални гумички.За цената на оригиналните мисля,че излизаха не повече от 50 лв. мога и да греша ,но цената е далеч под тази която са ти изкарали Бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #9 Отговорено 4 Август, 2013 Колега като чета какъв разход на масло ти дава отидох и си измих очите и си помислих че чета в ОПЕЛ форума тя твоита хонда харчи се едно е ЕКОТЕК мотора на опел. И сега да не съм оффффффффф по твоя проблем, според мен са сегменти тя компресия има ако компресионите сегменти са и добре а маслените са зле ще го хапе тва масло и както казваш че няма видимо препушване от ауспуха, я и задаи докъм 5-6000 оборота на место и некои да гледа отзаде да видим дали нема да пуше ако пушека е син значи е за маслени сегменти но ти така или иначе ще отвориш ще смениш сичко :сегменти,поне основни лагери ,шлаиф глава ревизиране на гумички гарнитури и филма излиза 700лв+++++, така че и аз сам на мнение ако се окаже че е за ремонт, както казва колегата РИКО по добре др читава моторетка, моя съвет е ако се стигне до смяна на мотор, не че му правя реклама но взимаи от Стамен(BOSS HOGG), и си караи кефа, поздрави и дано да излезе по малкото зло за твоя мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #10 Отговорено 4 Август, 2013 И това е вариант ,но като се замисли човек за едни сегменти и нормалните неща покрай тях които трябва да се направят дали си заслужава смяна на мотора.Все пак говорим за не кой знае какъв проблем нямаме счупен мотор все пак.И от тук идва един голям риск.Много хора поне аз се сещам за няколко човека които чупят мотора и сменят с такъв втора употреба който е перфектен,но нека не забравяме и тези които си остават с два еднакви мотора с един и същ проблем ,защото все пак проблемните сегменти при тези двигатели не са толкова рядко.Според мен правилният вариант е както и процедират повечето -Поръчка на всички нужни части от поръчките в Америка и от там ремонт на мотора.Като се внимава кой се захваща с ремонта,защото там е най големия проблем в тази държавица и не по малко кой ще шлайфа и замерва каквото и да е по двигателя.Препоръчително или почти задължително е в ЗИГ Сливен или в Пловдив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
geforce 0 #11 Отговорено 4 Август, 2013 Колеги, пробвах това , което казахте, наврях се под колата , но картера е сух , няма течове . Запалих колата, при палене никакъв дим , изчаках малко и почнах да вдигам обороти до 4000 нищо , след 4500 почна да излиза бял не чак толкова гъст но видим пушек , мирис предполагам на масло , спрях да подавам газ , белият пушек продължи да излиза около 1 минута и при ниски обороти и отново спря , на ниски обороти го няма вдигнали над 4500 се появява отново, това говори ли Ви нещо ? Ако е зле положението и трябва да се сменя всичко ,а не само гумички ( Гарнитура на цилиндрова глава, сегменти, гумички на клапаните , биелни лагери и да се шлайфа) , то може и да мина на вариант нов двигател примерно по-икономичен Сивик 6ген. 1.5 VTEC за японка стига да пасва без много проблеми, ще се занимавам с ходене по Технотест и КАТ. поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #12 Отговорено 4 Август, 2013 (Редактирано) абе колега кво ти говори тоя белия пушек нз подаи и повече газ около 6000 оборота да не те е страх нема да блокира и задраж така около 5-6 секунди да видиш кво ще изкочи през ауспуха не се бои няма да са буталата щом картера е сух и няма течове, кола когато са и зле само маслените сегменти вади голяма компресия а и твоя мотор не е много скъп 2 рака, за сегменти ти е мотора 99% може да има счупени маслени сегменти но докато не се отвори и да се види само гадаем. ПРИ ВСИЧКИ ПОЛОЖЕНИЯ ЩЕ ОТВАРЯШ мога да дам съвет ако не греша де, по безобидния начин. ОТВАРЯШ КАРТЕРА И ИЗНИЗВАШ БУТАЛАТА, ДА ВИДИШ КВО Е ПОЛОЖЕНИЕТО, ако сегментите не се изсипят в рацете ти тва е добре ако ли не ти преценяваш дали да правиш тоя мотор или друг да вземеш 2 ръка. А да попитам може ли да направиш един фокус, вземаш и и отвиваш 4 свещи наливаш и около 200 грама на цилиндар ГАЗ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ, ОСТАВЯШ Я ТАКА ЦЯЛА НОЩ след тва завиваш свещите но преди да запалиш и провери нивото на маслото ако се е покачило сменяш и палиш. Ако има запечени сегменти ГАЗТА ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ има вероятнос да ги отпусне ако не се опраи колата и пак пуши значи са счупени, тва е наи евтиния и безобиден вариянт Редактирано 4 Август, 2013 от dan4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #13 Отговорено 4 Август, 2013 ... мога да дам съвет ако не греша де, по безобидния начин. ОТВАРЯШ КАРТЕРА И ИЗНИЗВАШ БУТАЛАТА, ДА ВИДИШ КВО Е ПОЛОЖЕНИЕТО, .... Грешиш!Много хора пишат глупости, а още повече ги четат. Данчо, ако маслените сегменти са за смяна, какво ли е състоянието на компресионните?!? Налягането на колата от темата е в норма, значи скапаните гумички са ПАК за смяна. Обясни на аудиторията как "изнизваш буталата"?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове