Jump to content
ObiChLiFk0

Губят ми се 12-те волта към дългите

Recommended Posts

Та общо взето това е ! Губят се 12В към дългите на шофьорската страна ! Крушките са здрави ... предпазителите също ... Някой някакви идеи ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се губи плюса? Като включиш дългите има ли го до предпазителя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да ... има го. Да спомена , че съм с табло от С2000 и буксите са презапоявани ако има значение това. НО това си работи вече година и нещо без проблеми

Редактирано от ObiChLiFk0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корекция току що мерих и ги няма 12-те волта до предпазителя !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш че не свети само шофыорския фар,но мисля че на всеки фар няма отделен предпазител.Ако няма 12 волта до предпазителя и другия фар няма да свети.Ако можеш да намериш ел. схемата на фаровете ще стане ясно,и така ще можеш да проследиш проводника и да откриеш проблема.В менюала на хондата сигурно ще я има схемата,свали си един ако нямаш и погледни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега поразгледах една схема но не е на хонда нито пак на друга марка,в една моя книга от училище,просто една универсална схема на осветителна система при автомобилите.Вижда се,че на всеки фар има отделен предпазител.А преди предпазителя е ключа на фаровете който се захранва от клема 30 тоест акомулатора.Значи трябва да проследиш проводника от ключа до предпазителя,най добре ще е да прозваниш проводника от предпазителя до ключа с един мултицет.Там ако няма проблеми значи е в ключа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега :) Точно това смятам да направя ама за целта трябва да ми останат повече от 30 мин свободни , че с тая мойта работа ... :) Иначе има отделни предпазители за Ляв къс , десен къс , ляв дълъг , десен дълъг ... в което не виждам много смисъл тъй като не можеш да си пуснеш фаровете един по един ама това е друга тема :) В краен случай ще пусна един мост от предпазителя на десния към предпазителя на левия и така като дойдат 12В на десния ще дойдат и на левия , но не съм фен на БГ изпълненията ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Иначе има отделни предпазители за Ляв къс , десен къс , ляв дълъг , десен дълъг ... в което не виждам много смисъл тъй като не можеш да си пуснеш фаровете един по един ама това е друга тема Публикувано изображение ...

 

Смисъла е , че ако окъси една от крушките да изгори съответният предпазител и да може да продължиш с някакви светлини пътя си . Ако е общ за всички при проблем на една от тях или кабел ще трябва да шофираш по тъмно с челник на главата .... Или със светлината , пушека и мириса на горящ кабел ....

Ако демонтираш клемното табло с предпазителите сам ще откриеш проблема -хлабава/нагоряла неконтактуваща клема/предпазител и ще можеш да го отстраниш .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...