Jump to content
max_3d_3

Питане относно Акорд 7 2003-2005 година

Recommended Posts

Здравейте!Решил съм да си взема Акорд 2003-2005 година, 2.0 155 к.с ( която не е спорт версията ) и имам няколко въпроса, на които неможах да намеря отговор в нета а и във форума:1. Какво е стандартното оборудване на модел от тези гогини ( 2003 - 2005 ) - намерих във форума, само за фейслифта, след 2006 година?2. Всички ли имат VSA или е допълнителна екстра?3. Всички ли имат Traction control или той е към VSA системата?4. По-бързо ли се износва двигателя с газова уредба?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1. Прегледай брошурите за детайли. Като цяло радио със CD, 4 ел. стъкла и ел. регулираеми огледала, централно, VSA, климатроник - това се сещам от стандартните.2. Всички3. Част от VSA е4. Да, трябва да се настройват клапани през 20тина хиляди км, да се чистят леглата им, а двигателя е K серия, на който трябва честично да му се сменя маслото (8-10 хиляди) и с тънко такова - 0W20 до 5W30. Хубаво е ГИ да е със система за мазане на клапаните, но като изключим тези неща, двигателя се газивифицира по-лесно и нормално от някои други модерни мотори (да кажем при боксерите на Субару леглата на клапаните заминават за 50тина хиляди, при Мицубиши заради начина на впръскване е изобщо невъзможно).

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Прегледай брошурите за детайли. Като цяло радио със CD, 4 ел. стъкла и ел. регулираеми огледала, централно, VSA, климатроник - това се сещам от стандартните.2. Всички3. Част от VSA е4. Да, трябва да се настройват клапани през 20тина хиляди км, да се чистят леглата им, а двигателя е K серия, на който трябва честично да му се сменя маслото (8-10 хиляди) и с тънко такова - 0W20 до 5W30. Хубаво е ГИ да е със система за мазане на клапаните, но като изключим тези неща, двигателя се газивифицира по-лесно и нормално от някои други модерни мотори (да кажем при боксерите на Субару леглата на клапаните заминават за 50тина хиляди, при Мицубиши заради начина на впръскване е изобщо невъзможно).

Благодаря много за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...