Jump to content
cvetomill

Джанти от 4X114,3 към 4x100

Recommended Posts

Здравейте, оказа се че Сивика ми, 6та генерация хечбек е за джанти с 4X114,3. Обаче имам днати 4x100 и искам да ги сложа и въпроса е как да стане. Първото за което се сетих са фланци, но при мен проблема е че джантите са 16ки с 7J с гуми 205 и ме притеснява, че с фаланци ще опират в калниците. Джантие също мисля няма да могат да се разпоробият, защото имат дупки за украса м/у тези за болтовете. Чудя се какво може да се направи, за да сложа тези джанти на колата с най-малко ядове - моля помагайте Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени главините,защото с фланци наистина ще излизат мн навън.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали ще има порблем с това, че съм с по-големи дискове, затова и явно съм с друго междуболтие? Конверсията мисля, че е дошла от англичнака ВТИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А няма ли място да разпробиеш джантите?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз с обратния на твоя проблем не намерих решение, фланците излизаха 220 лева :D Дано имаш повече късмет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вземете да си ги размените ли :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да станат, моите са 13-ки :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото виждам момчето е казал че нямат разпробиване имат декоративни дупки.Не знам какво се чудите има главини сменяйте ги и готово .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно звучи, ама като сложиш и нови дискове и нови апарати и нови шенкели и нови лагери на шенкелите, а отзад цели лагер главини... Дам доста простичко наистина :DП.П. Автора, ще дадеш ли снимки на джантите? Тези декоративни дупки не могат ли да се използват за разпробиване?

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са ROTA Slipstream: http://hondamarketplace.com/attachment.php?attachmentid=31312&stc=1&d=1239291273 не виждам как биха могли да се разпробият.

 

А отнсно главините - как точно стои въпроса със смяната им, трябва да се сменя всичко ли, както е описал колегата honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разпробиването според мен лично няма да стане. Иначе за смяната на главините ще ти трябват и други дискове със сигурност, те нали лежат върху главините също както джантите. Според мен е редно заедно с главините да вървят и лагерите, най много шенкелите да станат, но съм почти сигурен че не стават и те....

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали има шанс просто да се преместят шпилките на главината с пробиване на нови дупки Публикувано изображение

 

http://forum.mazdabg...cs/PIC00501.jpg ето тук намерих един такъв опит - дали може да стане в моя случай и до какви рискове води?

п.п. друго което установх, е че резервната ми гума(патерицата) си е на 4x100, а пък имам едни зимни джанти 15ки дето са 114,3 - направо си усложних яко живота и се чудя как да угодя на всяка джанта Публикувано изображение

Редактирано от cvetomill

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ... искаш лятото да караш със 4х100, а зимата със 4х114.3?!Тогава ... ако фланеца на главината позволява (най-вече дебелината му) ... разпробиваш го на 4х100, и правиш резба за болт. Шпилките 4х114.3 не ги пипаш, те си остават там, и влизат в декоративните отвори на джантите. Разпробиваш и сп.дискове на 4х100, намираш подходящите за тези джанти болтове ... и си ти :cool:п.п. Като монтираш джантите, завиваш гайки на стърчащите шпилки и получаваш уникален ефект - Сивик с по 8 гайки на джанта ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ... искаш лятото да караш със 4х100, а зимата със 4х114.3?! - по принцип ми се иска така да станат нещата, но може да мина и изцяло на 4х100.Идеята за болтовете и шпилките и мен ми мина през главата, но няма как да стане, защото диаметъра на на 2та размера е различен, и шпилките не влизат и в декоративните дупки.Утре мисля да свалям главината да видя дали ще може да се разпробива, в тази връзка дали има някой, който да ми препоръчате за новите дупки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти добре ще ги разпробиеш, ще разпробиеш и дисковете а къде ще отидат тези шпилки? Мислиш да ги отрежеш ли? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до колкото разгледах как става - избивам и ги премествам на новите дупки. Утре се надявам да ми остане време да сваля главината и да видя как са нещата на практика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да те предупредя, че предната ти главина се вади с хидравлична преса и има голям шанс да излезе и вътрешната куруба на лагера заедно с нея. А задната си е лагер-главина заедно :rolleyes:/>

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най вероятно скоро ще стигнете до извода че се занимавате с абсолютни глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ясно, че най-добре да сложа джанти моя размер, но вече е късно - имам тези джанти и ми се иска да ги сложа, а не да ги продавам и те първа да си търся други. Така и така на 114 има доста по-малък избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка не стана работата и се отказах, да поне да споделя малко опит. Разпробиването на главините общо взето няма как да стане по няколко причини в моя случай:задните имат дупки м/у шпилкитезадната главина както се знае е заедно с лагера и ако тръгне да се заварява (за да се направи място за новите дупки) ще се прецака лагерапредните общо взето пак така, ако се наложи заварка ще се наруши циментирането за лагерапредните също за да се свалят ще трябва да се сменят и лагериобщо взето единственото решение е нов swap на всичко - шенкели дискове и т.н. но реших, че не си заслужава да се връщам към по-малки дискове заради джантите и така се оказа с други джанти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...