cvetomill 40 #1 Публикувано 28 Юли, 2013 Здравейте, оказа се че Сивика ми, 6та генерация хечбек е за джанти с 4X114,3. Обаче имам днати 4x100 и искам да ги сложа и въпроса е как да стане. Първото за което се сетих са фланци, но при мен проблема е че джантите са 16ки с 7J с гуми 205 и ме притеснява, че с фаланци ще опират в калниците. Джантие също мисля няма да могат да се разпоробият, защото имат дупки за украса м/у тези за болтовете. Чудя се какво може да се направи, за да сложа тези джанти на колата с най-малко ядове - моля помагайте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lenovo 25 #2 Отговорено 28 Юли, 2013 смени главините,защото с фланци наистина ще излизат мн навън. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomill 40 #3 Отговорено 4 Август, 2013 А дали ще има порблем с това, че съм с по-големи дискове, затова и явно съм с друго междуболтие? Конверсията мисля, че е дошла от англичнака ВТИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 4 Август, 2013 А няма ли място да разпробиеш джантите?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #5 Отговорено 4 Август, 2013 Колега аз с обратния на твоя проблем не намерих решение, фланците излизаха 220 лева Дано имаш повече късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #6 Отговорено 5 Август, 2013 Да вземете да си ги размените ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #7 Отговорено 5 Август, 2013 Няма да станат, моите са 13-ки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lenovo 25 #8 Отговорено 5 Август, 2013 До колкото виждам момчето е казал че нямат разпробиване имат декоративни дупки.Не знам какво се чудите има главини сменяйте ги и готово . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #9 Отговорено 5 Август, 2013 (Редактирано) Много лесно звучи, ама като сложиш и нови дискове и нови апарати и нови шенкели и нови лагери на шенкелите, а отзад цели лагер главини... Дам доста простичко наистина П.П. Автора, ще дадеш ли снимки на джантите? Тези декоративни дупки не могат ли да се използват за разпробиване? Редактирано 5 Август, 2013 от honda_lv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomill 40 #10 Отговорено 5 Август, 2013 Джантите са ROTA Slipstream: http://hondamarketplace.com/attachment.php?attachmentid=31312&stc=1&d=1239291273 не виждам как биха могли да се разпробият. А отнсно главините - как точно стои въпроса със смяната им, трябва да се сменя всичко ли, както е описал колегата honda_lv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #11 Отговорено 5 Август, 2013 (Редактирано) За разпробиването според мен лично няма да стане. Иначе за смяната на главините ще ти трябват и други дискове със сигурност, те нали лежат върху главините също както джантите. Според мен е редно заедно с главините да вървят и лагерите, най много шенкелите да станат, но съм почти сигурен че не стават и те.... Редактирано 5 Август, 2013 от honda_lv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomill 40 #12 Отговорено 6 Август, 2013 (Редактирано) А дали има шанс просто да се преместят шпилките на главината с пробиване на нови дупки http://forum.mazdabg...cs/PIC00501.jpg ето тук намерих един такъв опит - дали може да стане в моя случай и до какви рискове води? п.п. друго което установх, е че резервната ми гума(патерицата) си е на 4x100, а пък имам едни зимни джанти 15ки дето са 114,3 - направо си усложних яко живота и се чудя как да угодя на всяка джанта Редактирано 6 Август, 2013 от cvetomill Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #13 Отговорено 6 Август, 2013 (Редактирано) Значи ... искаш лятото да караш със 4х100, а зимата със 4х114.3?!Тогава ... ако фланеца на главината позволява (най-вече дебелината му) ... разпробиваш го на 4х100, и правиш резба за болт. Шпилките 4х114.3 не ги пипаш, те си остават там, и влизат в декоративните отвори на джантите. Разпробиваш и сп.дискове на 4х100, намираш подходящите за тези джанти болтове ... и си ти п.п. Като монтираш джантите, завиваш гайки на стърчащите шпилки и получаваш уникален ефект - Сивик с по 8 гайки на джанта Редактирано 6 Август, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomill 40 #14 Отговорено 7 Август, 2013 Значи ... искаш лятото да караш със 4х100, а зимата със 4х114.3?! - по принцип ми се иска така да станат нещата, но може да мина и изцяло на 4х100.Идеята за болтовете и шпилките и мен ми мина през главата, но няма как да стане, защото диаметъра на на 2та размера е различен, и шпилките не влизат и в декоративните дупки.Утре мисля да свалям главината да видя дали ще може да се разпробива, в тази връзка дали има някой, който да ми препоръчате за новите дупки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #15 Отговорено 7 Август, 2013 Е ти добре ще ги разпробиеш, ще разпробиеш и дисковете а къде ще отидат тези шпилки? Мислиш да ги отрежеш ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomill 40 #16 Отговорено 7 Август, 2013 Ами до колкото разгледах как става - избивам и ги премествам на новите дупки. Утре се надявам да ми остане време да сваля главината и да видя как са нещата на практика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #17 Отговорено 7 Август, 2013 (Редактирано) Искам само да те предупредя, че предната ти главина се вади с хидравлична преса и има голям шанс да излезе и вътрешната куруба на лагера заедно с нея. А задната си е лагер-главина заедно :rolleyes:/> Редактирано 7 Август, 2013 от honda_lv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #18 Отговорено 7 Август, 2013 И най вероятно скоро ще стигнете до извода че се занимавате с абсолютни глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomill 40 #19 Отговорено 9 Август, 2013 То ясно, че най-добре да сложа джанти моя размер, но вече е късно - имам тези джанти и ми се иска да ги сложа, а не да ги продавам и те първа да си търся други. Така и така на 114 има доста по-малък избор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomill 40 #20 Отговорено 20 Септември, 2013 В крайна сметка не стана работата и се отказах, да поне да споделя малко опит. Разпробиването на главините общо взето няма как да стане по няколко причини в моя случай:задните имат дупки м/у шпилкитезадната главина както се знае е заедно с лагера и ако тръгне да се заварява (за да се направи място за новите дупки) ще се прецака лагерапредните общо взето пак така, ако се наложи заварка ще се наруши циментирането за лагерапредните също за да се свалят ще трябва да се сменят и лагериобщо взето единственото решение е нов swap на всичко - шенкели дискове и т.н. но реших, че не си заслужава да се връщам към по-малки дискове заради джантите и така се оказа с други джанти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове