buddi5 1 #1 Публикувано 22 Юли, 2013 Колеги на CR-V 147к. някои знае и колектора пласмасов ли е или е метален като на тези с 128к, мисалта ми е става ли обикновена газова уредба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #2 Отговорено 22 Юли, 2013 Колега по начина по който задаваш въпроса става ясно, че още нямаш такава кола инъче спокойно можеше да погледнеш. Да двигателите са еднакви с метални колектори, има доста колеги които са с обикновенни газови уредби, но според мен не си заслужава да слагаш обикновена защото после ще почнеш да питаш как да намалиш разхода. Прочети колко теми има по тоя въпрос тук и в оффроуд форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
potter 1 #3 Отговорено 23 Юли, 2013 Колеги на CR-V 147к. някои знае и колектора пласмасов ли е или е метален като на тези с 128к, мисалта ми е става ли обикновена газова уредбаКолега,карал съм друга кола също "пълна инжекция" с обикновена газова,освен,че разхода беше голям и не вървеше добре.Сега с ГИ не усещам разлика във вървенето,а разхода доколкото може да се засече прецизно е 10-11л. газ ,към това добавяме и 1/100км. бензин.Моето мнение е че е по-добре евтин ГИ/ако не стигат парите/ вместо обикновена газова .... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buddi5 1 #4 Отговорено 23 Юли, 2013 Така е абсолутно си прав ,но даржа да е с обикновена защото газовия инж. обраща от гас на бенз едва когато колата позагрее и зимата дефакто си караш на бензин. Пак имам един акорд ве4е няколко години го паля и таркалям само на гас няма зима няма лято никакви грижи бензин вижда само ако остана без газ и то само до наи близката бензиностанция 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #5 Отговорено 24 Юли, 2013 Аз изкарах зимата с ГИ, настроен е да обръща на 30 градуса и не съм карал на бензин, доста бързо обръща на газ. Тази кола загрява бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaminime 19 #6 Отговорено 26 Юли, 2013 Публикувано: 22 юли 2013 - 23:32 Колега по начина по който задаваш въпроса става ясно, че още нямаш такава кола инъче спокойно можеше да погледнеш. Да двигателите са еднакви с метални колектори, има доста колеги които са с обикновенни газови уредби, но според мен не си заслужава да слагаш обикновена защото после ще почнеш да питаш как да намалиш разхода. Прочети колко теми има по тоя въпрос тук и в оффроуд форума " ИНЪЧЕ " ? ХААХХА яко това на какъв език е ! така до колегата за питането за обикновена газова уредба аз съм с обикновена газова с пластмасови колектори сигурно вече 5-та година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #7 Отговорено 26 Юли, 2013 (Редактирано) "" ИНЪЧЕ " ? ХААХХА яко това на какъв език е ! така до колегата за питането за обикновена газова уредба аз съм с обикновена газова с пластмасови колектори сигурно вече 5-та година" на Шуменски колега А за пластмасовите колектори явно си късметлия, защото доста познати на други коли с такива колектори (въпреки няколко гърмялки дето са им сложили) ми показаха как хубаво са цъфнали Редактирано 26 Юли, 2013 от koko__2002 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 26 Юли, 2013 Ти от хондата ако се оплачеш че зимата ще я караш на бензин щото тряло да загрее до де обърне на газ мани мани, ти само от преразсхода от газ с обикновена газова ще фърляш повече пари за гориво от колкото ако с тях сипваш бензин и я караш с ГИ Ама слагаи обикновена и няма се плашиш, ние ще помагаме после с настроики на обороти, вървене, разход и прочие за кво сме тука ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #9 Отговорено 26 Юли, 2013 Слави внимавай с това КВО, че колегата "hondaminime" явно е литературовед и ще те пита от къде си и на какъв език пишеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 26 Юли, 2013 На селски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове