mivanov86 0 #1 Публикувано 19 Юли, 2013 (Редактирано) Здравейте, Отдавна съм хвърлил око на CRV 1, преди време като си купувах кола се размина и взех друга.. както и да е.. Сега я продадох. Тоя път мисля да взема CRV Има ли нещо по-специално. Повечето неща ги знам вече. Хидравлика, газ, клапани и т.н. По конкретно ме интересува тая обява как ви се вижда. Малко скъпичка ми се вижда, но все пак е с газ. Как ви се струва цената и ако някой я е мяркал преди из обявите.. Преди 2 години цените бяха почти същите.. Явно не се обезценяват особено.. http://nfs.mobile.bg...ls&slink=3ij8al Бях се настроил за 147к.с., но като се зачетох, едва ли има голяма разлика.. Редактирано 19 Юли, 2013 от mivanov86 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2 Отговорено 19 Юли, 2013 На снимки и приказки не вярвай,преглед за наличен заден дирефенциал и шумове от него при пълен ляв/десен.Шума да не те притеснява,обикновено се оправя със смяна на масло.Двигателя гледай да работи добре,кола с газ не вземай,задните вежди ръждясват 1ви.Ако имаш възможност вкарай колата за преглед при някой,който разбира от хонди ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mivanov86 0 #3 Отговорено 29 Октомври, 2013 Времето минава, а аз още не съм си взел Хонда ЦРВ Днес ходих да гледам една 12.1997ма с газ, 128к.с.Колата държи стабилни 1500 оборота на газ, на бензин играят от 1000 до 2000.При палене трябва да се натисне газта, иначе изгасва.Като цяло продавача ми каза, че трябвало да се смени стъпков мотор (или там нещо подобно при Хондите) и това щяло да се оправи. Имате ли идея лесно ли се смяна и колко горе-долу е ремонтът му.Тампон на двигател също бил за смяна. Заден ляв халоген липсва.Хидравлична течност за смяна, иначе 4х4 уж работи. така ми се стори.Другото интересно беше, че воланът седи на една страна. Каза ми, че се оправяло с реглаж на кормилните накрайници?При навит волан докрай и потегляне имаше някво тропане. Може ли това да е от хидравликата. Продавача каза, че е гледал за карета и били ок.Продавачът каза, че е сменил накладки, съединител, водна помпа, тампони и разни други дреболии.Някво мнение? Това е обявата, като се нави да смъкне доста от цената..http://www.cars.bg/c391387Понеже аз много не разбирам, мисля да отида на елкон да я проверят и някъде за ходова част, грубо да проверят.Ако има някой ентусиазиран разбирач от Варна, може да дойде с мен да изкаже едно мнение.. Ще черпя или дам някой лев за съветите. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #4 Отговорено 29 Октомври, 2013 IACV-то може и да се почисти и да се оправи празния ход и паленето - лесно се сваля, много лесно се и чисти. Виж дали е с газов инжекцион или обикновена газова, това е важен детайл от който после може да си блъскаш главата. Халогените са много трудни за намиране втора употреба, нов около стотина лева в общия случай. Тампона как се разбра, че е за смяна - вижда се че е прокъсан или тресе двигателя? Ако тресе може да е и от други работи... Впрочем виж тампоните на задния мост (големите) - редовно се прокъсват а смяната им си е разправия.Тропането е вероятно да е от каре - от хидравликата трудно може да е, ти продавача го остави какво говори И не му връзвай вяра като разправя какво е сменял - прави ли ти впечатление, че казва че е сменял основно части които няма как да ги провериш визуално Далечко ми е да дойда да разгледам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mivanov86 0 #5 Отговорено 29 Октомври, 2013 IACV-то може и да се почисти и да се оправи празния ход и паленето - лесно се сваля, много лесно се и чисти. Виж дали е с газов инжекцион или обикновена газова, това е важен детайл от който после може да си блъскаш главата. Халогените са много трудни за намиране втора употреба, нов около стотина лева в общия случай. Тампона как се разбра, че е за смяна - вижда се че е прокъсан или тресе двигателя? Ако тресе може да е и от други работи... Впрочем виж тампоните на задния мост (големите) - редовно се прокъсват а смяната им си е разправия. Тропането е вероятно да е от каре - от хидравликата трудно може да е, ти продавача го остави какво говори И не му връзвай вяра като разправя какво е сменял - прави ли ти впечатление, че казва че е сменял основно части които няма как да ги провериш визуално Далечко ми е да дойда да разгледам... Как се разбира дали е с ГИ, по принцип има ключе за смяна от газ на бензин и обратно. Колата може да се пали директно на газ, което ме навява на мисълта, че е обикновена газова.Иначе при смяна от газ на бензин няма нужда да се форсира и не гасне. Само се натиска бутона и толкова. Ако е обикновена газова какво? При положение, че не се знае кога е монтирана и до сега е работила нормално уж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #6 Отговорено 29 Октомври, 2013 Трудно пали, неустойчиви обороти, крив волан, скъсан тампон, хидравлика, тропане (вероятно заден диференциал), липси ... колкото и да свали от цената, нали не искаш от утре да тръгнеш по сервизи и магазини, с неизвестен изход?!Аз не бих 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mivanov86 0 #7 Отговорено 30 Октомври, 2013 (Редактирано) Трудно пали, неустойчиви обороти, крив волан, скъсан тампон, хидравлика, тропане (вероятно заден диференциал), липси ... колкото и да свали от цената, нали не искаш от утре да тръгнеш по сервизи и магазини, с неизвестен изход?! Аз не бих Но пък много вървеше, имаше страхотна тяга от 2к до 6к оборота. Чудя се какво още би могло да излезе и дали ще се побера в едни 1000лв.. Чета навсякъде, че частите за тези хонди са много евтини, това мит ли е или реалност Клапаните могат ли да се проверят и да се каже със сигурност че стават? Из форума чета също, че има ЦРВ с обикновена газова и си карат десетки хиляди км без проблеми.. Редактирано 30 Октомври, 2013 от mivanov86 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове