Jump to content
mivanov86

Honda CRV покупка, съвети

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

Отдавна съм хвърлил око на CRV 1, преди време като си купувах кола се размина и взех друга.. както и да е.. Сега я продадох.

Тоя път мисля да взема CRV Публикувано изображение

Има ли нещо по-специално. Повечето неща ги знам вече. Хидравлика, газ, клапани и т.н. Публикувано изображение

По конкретно ме интересува тая обява как ви се вижда. Малко скъпичка ми се вижда, но все пак е с газ. Как ви се струва цената и ако някой я е мяркал преди из обявите..

Преди 2 години цените бяха почти същите.. Явно не се обезценяват особено..

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=3ij8al

 

Бях се настроил за 147к.с., но като се зачетох, едва ли има голяма разлика..

Редактирано от mivanov86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимки и приказки не вярвай,преглед за наличен заден дирефенциал и шумове от него при пълен ляв/десен.Шума да не те притеснява,обикновено се оправя със смяна на масло.Двигателя гледай да работи добре,кола с газ не вземай,задните вежди ръждясват 1ви.Ако имаш възможност вкарай колата за преглед при някой,който разбира от хонди !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Времето минава, а аз още не съм си взел Хонда ЦРВ :)Днес ходих да гледам една 12.1997ма с газ, 128к.с.Колата държи стабилни 1500 оборота на газ, на бензин играят от 1000 до 2000.При палене трябва да се натисне газта, иначе изгасва.Като цяло продавача ми каза, че трябвало да се смени стъпков мотор (или там нещо подобно при Хондите) и това щяло да се оправи. Имате ли идея лесно ли се смяна и колко горе-долу е ремонтът му.Тампон на двигател също бил за смяна. Заден ляв халоген липсва.Хидравлична течност за смяна, иначе 4х4 уж работи. така ми се стори.Другото интересно беше, че воланът седи на една страна. Каза ми, че се оправяло с реглаж на кормилните накрайници?При навит волан докрай и потегляне имаше някво тропане. Може ли това да е от хидравликата. Продавача каза, че е гледал за карета и били ок.Продавачът каза, че е сменил накладки, съединител, водна помпа, тампони и разни други дреболии.Някво мнение? Това е обявата, като се нави да смъкне доста от цената..http://www.cars.bg/c391387Понеже аз много не разбирам, мисля да отида на елкон да я проверят и някъде за ходова част, грубо да проверят.Ако има някой ентусиазиран разбирач от Варна, може да дойде с мен да изкаже едно мнение.. Ще черпя или дам някой лев за съветите. Мерси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IACV-то може и да се почисти и да се оправи празния ход и паленето - лесно се сваля, много лесно се и чисти. Виж дали е с газов инжекцион или обикновена газова, това е важен детайл от който после може да си блъскаш главата. Халогените са много трудни за намиране втора употреба, нов около стотина лева в общия случай. Тампона как се разбра, че е за смяна - вижда се че е прокъсан или тресе двигателя? Ако тресе може да е и от други работи... Впрочем виж тампоните на задния мост (големите) - редовно се прокъсват а смяната им си е разправия.Тропането е вероятно да е от каре - от хидравликата трудно може да е, ти продавача го остави какво говори :) И не му връзвай вяра като разправя какво е сменял - прави ли ти впечатление, че казва че е сменял основно части които няма как да ги провериш визуално :) Далечко ми е да дойда да разгледам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IACV-то може и да се почисти и да се оправи празния ход и паленето - лесно се сваля, много лесно се и чисти. Виж дали е с газов инжекцион или обикновена газова, това е важен детайл от който после може да си блъскаш главата. Халогените са много трудни за намиране втора употреба, нов около стотина лева в общия случай. Тампона как се разбра, че е за смяна - вижда се че е прокъсан или тресе двигателя? Ако тресе може да е и от други работи... Впрочем виж тампоните на задния мост (големите) - редовно се прокъсват а смяната им си е разправия.

 

Тропането е вероятно да е от каре - от хидравликата трудно може да е, ти продавача го остави какво говори Публикувано изображение И не му връзвай вяра като разправя какво е сменял - прави ли ти впечатление, че казва че е сменял основно части които няма как да ги провериш визуално Публикувано изображение Далечко ми е да дойда да разгледам...

 

Как се разбира дали е с ГИ, по принцип има ключе за смяна от газ на бензин и обратно. Колата може да се пали директно на газ, което ме навява на мисълта, че е обикновена газова.

Иначе при смяна от газ на бензин няма нужда да се форсира и не гасне. Само се натиска бутона и толкова.

Ако е обикновена газова какво? При положение, че не се знае кога е монтирана и до сега е работила нормално уж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно пали, неустойчиви обороти, крив волан, скъсан тампон, хидравлика, тропане (вероятно заден диференциал), липси ... колкото и да свали от цената, нали не искаш от утре да тръгнеш по сервизи и магазини, с неизвестен изход?!Аз не бих :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно пали, неустойчиви обороти, крив волан, скъсан тампон, хидравлика, тропане (вероятно заден диференциал), липси ... колкото и да свали от цената, нали не искаш от утре да тръгнеш по сервизи и магазини, с неизвестен изход?!

 

Аз не бих Публикувано изображение

 

Но пък много вървеше, имаше страхотна тяга от 2к до 6к оборота. Чудя се какво още би могло да излезе и дали ще се побера в едни 1000лв.. Чета навсякъде, че частите за тези хонди са много евтини, това мит ли е или реалност Публикувано изображение

Клапаните могат ли да се проверят и да се каже със сигурност че стават?

Из форума чета също, че има ЦРВ с обикновена газова и си карат десетки хиляди км без проблеми..

Редактирано от mivanov86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...