sobis 4 #1 Публикувано 9 Юли, 2013 (Редактирано) Двигател D14A2Проблема е.На 3-та и 4-та стигна ли 5000 оборота, колата спира да ускорява...до този момент показанията на ламбда сондата по инфо борда са нормални, но удари ли 5000 оборота напрежението и пада на 0.00-0.01 V. Сондата е чисто нова, поръчана от САЩ точно по каталог. Със старата сонда проблема беше същия, с трета сонда пак същия дерт. Филтри, капачка, свещи сменени, катализатор махнат.На място стига прекъсвач, на първа също.Някой ако му се е случвало или има идеи да казва :)/>По моему, на 5к оборота нещо се случва, и подаването на гориво спира или спада драстично. Бензинова помпа или регулатора?Евентуално и нещо преебано по ЕКУ-тоНяма записани грешки. Редактирано 9 Юли, 2013 от sobis Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #2 Отговорено 10 Юли, 2013 Може да имаш проблем с оборотомера. Най-лесно е да пробваш от друг колега с неговия. Това е нещо, което не изисква средства а само време. Почни с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sobis 4 #3 Отговорено 10 Юли, 2013 Таблото е в час, оборотите са същите като на инфоборда. Колата не бие прекъсвач, просто заглъхва и спира да ускорява...показанията на ламбдата стават 0.00 V, върнали газта и оборотите паднат ли под 5000 нещата се възстановяват, и ламбдата почва да си отчита съответните напрежения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове