rollin 463 #1 Публикувано 5 Юли, 2013 http://vbox7.com/play:67d2f0f270Това "нещо" дето прилича на лънч контрол е като се опитам да задържа газта на около 2000 оборота...Ако подам повече газ си се форсира, също така си държи и стабилен празен ход но е невузможно да се кара понеже точно тези обороти дето най много се ползват(1800 - 3000) така яко клати, че имам чувстото че ще откъса мотора от тампоните.Пак казвам, ако дам повече газ това не се усеща и си минава през тези обороти безпроблемно, само с малко газ като реша да поддържам скорост става така.Пробвахме да и дадем повече гориво в тези обороти но нямаше ефект.Идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #2 Отговорено 5 Юли, 2013 прати бин-а да му хвърля един поглед... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3 Отговорено 5 Юли, 2013 АМи те биновете са много с които пробвахме...Единия е стоков на Х22, другия е пипан пак за Х22, 3-тия е от на Живко колата(Jivaka) понеже сме с единтични сетъпи...Всичките бинове са от коли които се карат и нямат проблеми.Ако държиш пак да ти пратя няма проблем, само че са при Сашо и трябва той да ти изпрати някой от тях, но едва ли е от бин-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #4 Отговорено 5 Юли, 2013 Има опция за прикачване на файлове,ако не е проблем,може да го качите по някое време да го видим...иначе какъв е точно сетъпа....инжекторите.. и т.н . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #5 Отговорено 5 Юли, 2013 Ще звънна на Сашо да качи единия от биновете,Сетъпа е следнияСмукател от К20рейка с дюзи от К20Горивен регулатор Вебер - от форд ескорт косуърдБлок Х23 с Х22 JDM бутала, степен на сгъстяване близо 12:1Втек главаНямам стъпково моторче на смукатела, нз дали това оказва влияние... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #6 Отговорено 5 Юли, 2013 Колата я мъчих и прекъсването не е от настройка, не се променя нито от аванси, нито от гориво остава константно. Последните съмнения са IACV-то спряно е да не го търси и няма монтирано на всмукателния колектор. Евентуално обмисляме да монтираме IACV защото като се замисля, то не работи само на празен ход (разбирайте 750-800rpm), а и малко нагоре, също има праг на включване и праг на изключване, дали не се шашкаме от там нещо. Смесите са 12.6-13:1 Бин мисля че е безмислено да се качва... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #7 Отговорено 6 Юли, 2013 Никой ли не е имал такъв проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #8 Отговорено 7 Юли, 2013 ТПС? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #9 Отговорено 7 Юли, 2013 Не, някакъв софтуерен проблем излезе, вече е ОК за което съм благодарен много на GeFi's Garage който ни подсказа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #10 Отговорено 7 Юли, 2013 Пия Шуменско , но само ако ме почерпят лично , пратки по еконт не приемам Шегата на страна , ако има други дертове обаждайте 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове