DzhaX 0 #1 Публикувано 3 Юли, 2013 Здравейте, Проблема ми е следния: Купих си англичанка преди около година. По стечение на обстоятелствата трябва да сменям гарнитура и имам теч на масло от някъде (не знаех от къде). При разглобяване разбрах от къде тече масло - от гарнитурата на някакъв Vtec-ски чарк до всмукателния колектор. и отивам в магазина да си купя, съответно ми казват, че такъв чарк на този мотор изобщо не съществува. В последствие разбрах, че предния собственик е сложил глава от D16y8, но само до там няма допълнителна ел. инсталация, нито сменен комп. и други периферии. Та въпроса ми е: Глави от кои двигатели мога да сложа без да трябва да сменям периферии ??Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #2 Отговорено 3 Юли, 2013 D14A4, D14A7, D14A8 са идентични и са като оригиналните. С D15B2 можеш да я сгъстиш малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #3 Отговорено 5 Юли, 2013 Защо искаш да сменяш цяла глава заради теч на масло от гарнитура на клапан или нещо подобно?Ако сложиш изброените горе губиш В-тека...хората тук обикновено обратното правят:)/> А и инсталацията и компа може и да са преправяни заради новата глава.Ако държиш да си сток търси от д14а8, но като цяло при д сериите са заменяеми, като изкл. двуваловата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #4 Отговорено 5 Юли, 2013 Извинявам се за офа колега и че може би малко ще изцапам темата с вероятно тъп въпрос но ако може и на мен някой да ми даде съвет с каква глава мга да згъстя Д15Б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #5 Отговорено 5 Юли, 2013 (Редактирано) Х.Ставрев на неговия въпрос съм отговорил! Аз колкото сам в час с глава от Д16з6 с нейната гърнетура и згъстяваш някаде на 10.60 а при сток си на 9.28. Нека по компетентните си кажат мнението /> Редактирано 5 Юли, 2013 от marfi_9093 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 5 Юли, 2013 D14A4, D14A7, D14A8 са идентични и са като оригиналните. С D15B2 можеш да я сгъстиш малко. Колега стига писа глупости, какво ще сгъсти s d15b2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #7 Отговорено 5 Юли, 2013 Не е ли с по-малка горивна камера от d14 или съм чел лъжлив форум? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #8 Отговорено 5 Юли, 2013 А случайно от някаде да имате техн.ифо за обема на горивните камери при D - сеиите ?По възможност да споделите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 5 Юли, 2013 honda_lv -четенетои не кат да отвориш пет мотора и да видиш разликите . мого чети и по малко пиши .Ставрев кажи що искаш от колата . DzhaX - а ти до каде стигна ,ако не даи ти дам три глави да си имаш даи ми твоята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kovachev91 16 #10 Отговорено 5 Юли, 2013 Проблема ти струва около 30 40 лв порачай си една гарнитурка и си готов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 5 Юли, 2013 повечето д14 са с етакива тикви,тая от снимката не е д14 а е само пример . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #12 Отговорено 6 Юли, 2013 А кратуната на d16a6 идентична ли е с d14-ковите? Защото търсих на 1000 места pm3-3 кода на коя глава е и се оказа, че май е d16a6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simmart 1 #13 Отговорено 6 Юли, 2013 От D16Y2 можеш да сложиш глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 6 Юли, 2013 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=86868&pid=1057356415&st=0entry1057356415 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #15 Отговорено 6 Юли, 2013 Фенче, няма я pm3-3 в тази тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko1016 16 #16 Отговорено 7 Юли, 2013 Извинявам се за офа,но колегата си е задал въпрос касаещ неговия проблем и се надява да му дадем съвет за да го разреши,а не да си спорите по вашите си теми. Колега според мен по-добре си поръчай гарнитура за клапана и си решаваш проблема ,ако теча естествено е от клапана . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #17 Отговорено 7 Юли, 2013 Колегата вече си е взел глава и кода и е pm3-3 и понеже и на моята е такъв и се чудим от каква точно сглобка е била Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sobis 4 #18 Отговорено 7 Юли, 2013 А кратуната на d16a6 идентична ли е с d14-ковите? Защото търсих на 1000 места pm3-3 кода на коя глава е и се оказа, че май е d16a6.D16A6 е идентична с D16Y3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DzhaX 0 #19 Отговорено 7 Юли, 2013 (Редактирано) Взех си глава свалена от D14a7 обаче явно не е стоковата за този блок понеже по каталожни данни ремъка трябва да е 103 зъба, а моя - с който работеше с главата от D16Y8 беше 104 и е малък, иначе сложих главата и утре ще се ходи да се купува 107 зъбен ремък(като за D16Y3 - не видях друга глава с ремък 107 зъба, има D14A5 - 106 зъба, но не смятам, че е тя). Но вчера като слагах главата съм забравил да сложа една странна тапа която се чудех от къде е изпаднала и 1 колега сега ме светна, че е от отвора между 2ри и 3ти цилиндър. И сега се чудя дали да си се сглобявам така или да свалям пак главата за да я сложа тая тапа.А за колегата който пита защо махам V-tec-овата глава, защото не ми се занимава да купувам комп който да чипосвам и да слагам допълнителни инсталации (много занимавка + парички) Редактирано 7 Юли, 2013 от DzhaX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #20 Отговорено 7 Юли, 2013 Филипе, да взема да отворя моя ремък и да ти преброя зъбите, че нали главата ми е същата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DzhaX 0 #21 Отговорено 7 Юли, 2013 Ремъка ми е най-малкия проблем - ще се намери ако не е 1ния ще е другия .По ме вълнува в момента тая тапа дали да разглабям да я слагам или не ... ?!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #22 Отговорено 7 Юли, 2013 А за колегата който пита защо махам V-tec-овата глава, защото не ми се занимава да купувам комп който да чипосвам и да слагам допълнителни инсталации (много занимавка + парички)Интересно ми е защото, ако мотора е работил досега с d16y8 глава то и компютъра би трябвало да е правен.Може би има предистория тукГледай да не прецакаш гарнитурите сега, ако отваряш пак.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #23 Отговорено 7 Юли, 2013 абе че ще отваря ще , ма с ква тиква е затворен са мотора и от кво ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #24 Отговорено 7 Юли, 2013 А за колегата който пита защо махам V-tec-овата глава, защото не ми се занимава да купувам комп който да чипосвам и да слагам допълнителни инсталации (много занимавка + парички)Интересно ми е защото, ако мотора е работил досега с d16y8 глава то и компютъра би трябвало да е правен.Може би има предистория тук:)/>Гледай да не прецакаш гарнитурите сега, ако отваряш пак.Поздрави!Колата беше затворена с y8 без никакви доработки. От в-тека си висеше куплунга и не влизаше никъде.Фенче, колата е затворена с глава pm3-3 която предполагаме, че е от d16a6. Трябва ли да се сложи тапата на маслената магистрала за в-тека? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poki 0 #25 Отговорено 15 Април, 2014 Извинявам се, че така навлизам в темата, но имам един въпрос. Наскоро купих едеин рекс с d14a1 мотор и се чудя как да му вдигна кончетата. Има ли вариант при които да сменя главата с някоия от D серийте и да се получи нещо, или има ли изобщо заменяеми части с който мога да постигна нещо? Всякакви съвети са добре дошли. Извинявам се още един пат и благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове