dan4o 3 #1 Публикувано 1 Юли, 2013 Колеги може да е банално вече но не откривам нищо сходно с моя проблем. Та така колата е с мотор д15б2 на бензи и газ, когато я запаля студена оборотите отиват до 1500 падат на 1000 и така играят докато затопли мотора след тва никакъв проблем при загрял мотор тва го прави и на 2 те горива само КОГАТО МОТОРА Е СТУДЕН,сменени кабели свещи капачка чисто нови и е почистен стъпковия мотор ефект нулев, пак казвам когато колата загрее е ток няма никав проблем, даите идеи къде да ровя по натам, не свети чек и т.н Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #2 Отговорено 2 Юли, 2013 някакви идеи колеги никои ли не се е сблъсквал с такъв проблем и да го е решил???????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #3 Отговорено 2 Юли, 2013 Пробвал ли си да рестартираш компютъра и после да покараш няколко дни и да видиш дали пак ще продължи да го прави? Попринцип при мен прави така когато се наложи да откача акумулатора за известно време и после докато се само обучи компютъра. Може и стъпковото ти моторче да има проблем... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #4 Отговорено 2 Юли, 2013 Когато си сменях термостата, долях антифрис. Готов директно за сипване. обезвъздуших доколкото се може системата. Навън беше около 0-та градуси и трябваше доста да чакам, за да се обезвъздуши системата. В последствие двигателя си дръпна от разширителния съд иии системата се обезвъздуши идеално. Защо казвам- Защото след като се качих следващия ден иии разширителния съд беше празен. Двигателя студен още се колебаеше между 1000 оборота. Ту 900, ту 1100. Тоест моето предложение е ако си правил нещо скоро време по двигателя свързано с охладителната система, може би системата ти не е добре обезвъздушена. При мен това го правеше точно като беше незагрял двигателя. После всичко е 6. Тест да видиш дали системата е добре обезвъздушена - Пускаш парното на макс топло и вентилатора колкото да видиш дали духа горещ въздух. Ако не духа горещо, вероятно трябва да обезвъздушиш системата. Но сега по това време на годината ще е малко субективен тоя тест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #5 Отговорено 2 Юли, 2013 Колеги рестартирах компа за един ден без акумолатор и фаида никва, колега да сменях антифриза преди месец но вси4ки симтоми за обезвъздушаване на системата са спазени не е в това проблема а относно стъпковия мотор кав дефект да има почистен е на 100% даже и там дето върви антифриза е почистен и ефекта е пак същия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #6 Отговорено 2 Юли, 2013 може да има някакъв проблем в електрическата част... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #7 Отговорено 22 Юли, 2013 може да има някакъв проблем в електрическата част...имаш предвид колега дето влиза буксата ли , нема окиси и тем подобни не знам там дето влиза буксата какво има вътре но наи вероятно намотки ли де да знам има ли някои да е чистил тва моторче и да нема ефект примерно след смяната с друго и колата да се е оправила и как мога да го замеря да видя дали в електрическата част е проблема, колеги колата е обезвъздушена, значи тоя проблем с охладителната с-ма отпада, даите идеи за по натам, нема от каде да взема такова моторче за проба и ако се окаже от него да си закупя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #8 Отговорено 23 Юли, 2013 Така днес след малко ровичкане, замостих двупиновата букса под жабката, давам на контакт ЧЕК лампата светва и след няколко секунди угасва и повече нито мига нито свети според тая манипулация какво да разбирам че компа не отчита грешка ли? А проблема с оборотите остава даите съвети кво да правя по натам колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове