Jump to content
honda_lv

d13 mini me swap няколко въпроса

Recommended Posts

Здравейте, обмислям да си засиля още d13-ката и са му нужни няколко отговора/съвети.До тук какво съм направил:С obd1 инсталация съм. Пълна инжекция е колата с всмукател от d16z6 и 240цц инжектори. Миналата седмица и сложихме и изпускател d16z6 4-2-1. Компютъра е от d16y3(еквивалент на p28) със чип и настройки за d13 пълна игла. Намерил съм си глава d16y8 на добра цена. Намерил съм си и кой да ми запише новите настройки на чипа и да ми сложи в-тек контролера. От тук нататък въпроса ми е какво още ще ми е нужно? Знам, че ще ми трябва нова ролка, до колкото съм чел по форума мисля, че от d16y2 ако не се лъжа ролката ставаше да се направи mini me без да се дават допълнителни пари за раздвижна ролка. Знам че трябва да прокарам кабели за v-tec-а въпроса ми е колко и има ли някой схема къде трябва да ги вържа? Гарнитури и гумички на клапаните знам, че трябва да си взема... Главата иначе е шлайфана. Пропускам ли нещо? Мерси предварително и поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И много дебела гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех да сложа метална за y8.. Какъв ангренажен ремък трябва да използвам? Трябва ли да се сменя делкото, че четох в един чужд форум, че и то се сменяло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ремък от d16z6 мисля че няма да има проблеми с него,колкото до ролката щом си с д16у8 глава няма нужда да сменяш,освен ако не си с оригиналната си ролка за главата.Гарнитурата на у8 е тънка.. както каза колегата трябва да си намериш по дебела.Какво делко ползваш в момента?

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата в момента не е на моята кола и нямам идея с каква ролка е. Свалена е от d14a8, на който по незнайна за мен причина му е била сложена без нищо да се пипа по компютри и настройки и колата си е имала проблеми заради това нещо. Делкото ми в момента е за пълна игла, но нямам идея от какъв мотор е. Подозирам, че е от оригиналния d15b8 но не съм сигурен. Има ли как да разбера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като цяло може да се наложи да смениш делко,тъи като първо мисля че дупките няма да съвпаднат към тези на главата,и не знам дали делко от non-vtec може да се ползва на vtec.Или поне за твоето делко не знам ... Ако на главата ролката си е оригиналната за нея,няма да имаш прблеми откъм това.

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз съм с втек кратуна от у8 и с делко от а6 и няма проблеми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, то идеята е, че на едно приятелче са му лепнали втековата глава на д14-ката, но нищо не е преправено и се получават извънземни разходи и колата му изобщо не върви. Та тъй като аз имам почти готовата инсталация се разбрахме да си ги разменим просто и да си помогнем един на друг. Значи ще използвам направо неговото делко и неговата ролка дето си е в момента на главата. В общи линии трябва да си пренастроя компютъра, да си купя гарнитура за главата и ангренаж за d16z6 доколкото разбирам. И от там нататък само да пусна 4-те кабела за в-тека и би трябвало всичко да стане. Ако пропускам нещо моля да ми кажете, че като започнем да разглабяме вече да нямаме проблеми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз ли нещо не можах да схвана или нещо не можа да обяснищ :D/> На приятеля ти мотора е д14 с втек и нищо не е барано?Я дефинираи "нищо не е барано" .. Не е преминал на ОБД1 и кара с някакво делко което също не се знае какво е.Щом колегата казва че кара с делко от д16а6 значи няма да има проблеми.И кабелите за втек-а мисля са 2 по един за соленоида и един за суитча и една маса :)/>

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реле 1 - + 2 - соленоид 3 - еку 4 - мост ама трябва да видя на кои крачета беше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обд2 с оригиналния компютър, не съм виждал нещата наживо снощи ми ги диктуваха по телефона. Той дори не знаеше каква глава му е сложена и ми каза, че кода и е p2j-2 и след проверка в интернет установих, че е d16y8. Иначе цялата инсталация си му е на d14a8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пропускам ли нещо?

Сегменти може би.Edit: P2J-2 този код на главата е малко под въпрос. Няма да е лошо да я огледаш и да видиш дали не е от икономик тази глава. Ще я познаеш по кобиличките. Редактирано от VGEN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да пипам блока, че и без това е минавала скорошен основен ремонт колата... Не пипа маслото грам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започваме да влизаме във филма ми се струва :) Това д14а8 е феислифт 6-та ген нали така? Неиното еку според мен не е ОБД2 понеже е за Европеиския пазар което еку е хибридните P3Y/P3X!Ако нищо не му е пипано на неговото еку ще е някаква загадка за японеца,какви трансплантации са правени на тази кола :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Edit: P2J-2 този код на главата е малко под въпрос. Няма да е лошо да я огледаш и да видиш дали не е от икономик тази глава. Ще я познаеш по кобиличките.

Twa e на й8 кода за тва му писах много дебела гарнитура че аз с д14а2 бутала и такава тиква докарах 13/1 степен :lol: , а с д13 бутала ше запали и ше и се нарадва .....
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля с една гарнитурка от д16а6 ще му доиде добре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля да сложа от z6 за всеки случай :D В края на другата седмица се надявам да се похваля с резултати :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wie si mislite ma praite nekakви пачи геометрии ;)/>/> .На з6 е 0.86мм и е тънка .за Й8 и д13 бутала 1.15 гарнитура метална от д13 .И пак моо да доиде малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че няма да е лоша компресията с тънката гарнитура, сигурен ли си че трябва да сложа по-дебела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми питаи тея дет са ти казали :D за компресията колко па да е добре .А степента за сгъстяване :unsure: .?Н е несъм чопла си клавиатурата ;) .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...