tenev 27 #1 Публикувано 22 Юни, 2013 Такаааа,И аз дойдох в отбора на проблемните климатици.Както си пътувах по магистаралата днес,започнах да усещам, че температурата в колата се покачва неприятно.След елементарен тест с ръка на парното :huh:/>, рабрах че компресора е спрял :angry:/> Спрях и отворих капака.Това което се чуваше беше нещо като на леко стържещ метал.Звукът идваше от ремъка на който са водната помпа,компресора и още две три ролки които нямам идея за какво са.Наложи се да мина още 25-30 км за да стигна поне до Нова Загора и нещата станаха още по-зле.Започна на моменти да се чува и тропане.Най зле е положението при палене.Колата се наложи да я оставя в Нова Загора.Някой има ли идея в какво може да е проблема и къде в областта има читав майстор,който да може да погледне колата в понеделник.П.С. Компесора е рециклира и си го внесах от Щатите преди 2 месеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #2 Отговорено 22 Юни, 2013 Какво става бе, само проблеми с климатиците!?!Тенев, да не би ,някоя от тези /2-3/ ролки,да е блокирала /и по-точно оптяжната за ремъка/ и отам да ти идва проблема?Вярно ,че аз съм с дизелов мотор, но миналата година и на мен една паразитна ролка ми просвирваше, после започна да издава такива звуци като леко притропване, докато един прекрасен ден направо се отви и падна заедно с ремъка.Близо половин година се чудих и дебнех от къде идва този шум и бях почти сигурен, че е от алтернатора докато не се разпадна и си пролича накрая.После направо я изхвърлих и сложих по-къс ремък /така препоръчваха от Хонда/.Виж да не е и при теб такъв случая, или като свалиш ремъка и завъртиш на ръка всички ролки,ще си проличи къде е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #3 Отговорено 23 Юни, 2013 Emich,не питай.И със старата Зафира имах проблеми със компресора няколко пъти.Направо си мисля, че съм някакъв карък с тези климатици.Би било добре да е от обтяжната ролка но защо тогава спря да работи климатика.Дано да успея да намеря читав сервиз в Нова Загора.Страх ме е, че тръгнали за София така, ще ме изостави някъде на магистралата.Иначе компресора който ми пратиха от US беше все едно отваряш нов компресор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 23 Юни, 2013 Гръмнал ти е компресора най-вероятно.Преди да сложиш новия направили промивка на системата??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #5 Отговорено 23 Юни, 2013 Какво точно се има в предвид под промивка на системата че не съм много в час с това.Когато купих колата в системата нямаше фреон или е бил малко и компресора не включваше.Колата не е карана 4 години и колко време е стояла така нямам идея.Когато сложих фреон стария компресор си работеше но тропаше и за това реших да го смея.Преди да го сменя два пъти са теглили фреона за да свалят компресора и да пробват да го ремонтират.Новя компресор си дойде със масло вътре.В сервиза който го сменяха не казаха да е имало някакъв проблем със системата и два месеца компресора си работеше без проблем.В момента дори когато е изключен климатика (компресора) тропането си го има.За това си мисля дали не е от някой лагерБи ли обяснил какво представлява тази промивка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #6 Отговорено 23 Юни, 2013 Тенев, дано да е от някоя ролка / споменавам го за малко оптимизъм/ , обаче МИАМОТО може да се окаже прав за жалост! Особенно ако наистина не са ти направили промивка на системата, преди да монтират новия компресор, като се има в предвид , че от сервиза където са ти го сменявали, са знаели защо го сменяваш и са били длъжни да направят тази процедура.Иначе с общи думи промивката представлява, вкарване на специална течност за тази цел в системата,промиване ,след което течноста се изважда, продухва се системата /един вид изсушаване се получава,защото самата течност е летлива/, следва вакумиране и пълнене на системата с фреон и масло.Аз не разбирам много от тези неща, но покрай приятел който се занимава с такива инсталаций съм понаучил това-онова.Маркони, къде си бе човек, айде казвай да не гадаеме:rolleyes:/>. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 23 Юни, 2013 Ако има проблем с ролка,защо няма да му работи климатика??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #8 Отговорено 23 Юни, 2013 МИАМОТО, споменах за оптимизъм / за някаква ролка/.Иначе,преди 3 години на една от другите ми коли, имах случай на изведнъж трътнала да блокира хидравлична помпа /за 10-на км. блокира тоталто точно пред нас /, ремъка да не се върти, отам ни алтернатор,ни климатик, а колата леко леко ме прибра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #9 Отговорено 23 Юни, 2013 При мен ремъка се върти но климатик нямам.Мисля си, че трябва да са заминали и ролката на компресора и самия компресор.Защото и да спра компресора тропането си остава.КОето ме навежда на мисълта че и ролката е заминала.Някой не знае ли читав сервиз в Нова Загора...или поне в Стара Загора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #10 Отговорено 23 Юни, 2013 Ако компресора ти е цъфнал като майска роза(както често се случва),ще го чуваш стърженето по всяко време.Има вариант и да не е компресора,а демферната шайба,ама малко вероятно,защото все пак трябваше да имаш климатик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #11 Отговорено 24 Юни, 2013 Днеска бавно се добрах до БОШ СРВИЗ в Нова Загора че беше най-близо.Оказа се че е блокирал лагера на компресора,опекал се е съединителя и бобината е заминала (ако се изразявам правилно ).Хората се опитаха да намерят резервни части но явно нямах късмет.Сега съм поръчал друг лагер и съединител и още един компресор за всеки случай, че ако остана още един ден в Нова Загора ще му стана фен изцяло.Дали се е скапал и вътре компресора?Между другото ако някой не е ходил в Нова Загора идете.Централната част на градът е направена уникално.С няколко фонтана ( единия ми се струва че са го копирали от Чикаго а другия със сигурност от НЮ Йорк),детски площадки,малък но много красив парк.А кофите за боклук са под земята като в Испания.Съжалявам за ОФФ-а обече наистина е хубаво че има такива градчета в БГ.Това е единственното хубаво, че ми се счупи колата.Ето и малко снимки...от компресора:)/>. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #12 Отговорено 25 Юни, 2013 Най-после имам работещ компесор.След доста мъки успяхме да сглобим един работещ компресор. Проблема се оказа в един китайски лагер на рециклирания компресор от US(оригиналния е с японски) които изкара точно месец работа.На компресора като цяло му няма нищо.Добре че си бях запазил стария компресор и взех от него лагера,бобината и съединителя и момчетата от БОШ СЕРВИЗ - Нова Загора успяха да направят един работещ.Силни препоръки за тези хора.Ако някой закъса в района спокойно може да се обърне към тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #13 Отговорено 26 Юни, 2013 Радвам се, че се отърва леко!Дано да не покаже и други дефекти, този рециклиран компресор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #14 Отговорено 26 Юни, 2013 Дано.Сега ще си внеса едни оригинални лагер и бобина за да си имама резервни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове