Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам проблем с моето CR-V 128HP 1998г. При потегляне се усеща вибрация до трета предавка, сега вече и по завоите усещам чукане по волана Публикувано изображение/>. Вдигнах я на крик и установихме, че вътрешните карета имат луфт. Искам да ги сменя, но вняколко магазина ми обясняват, че каретата вървят с полуоската, което излиза адски скъпо. Публикувано изображение/> Моля ако някой може да помогне от къде мога да купя само карета! Не са ли съвместими от друга хонда.Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да купуваш питай запознатите, защото мен така ме прекараха. Трябваше да сменям горни шарнири, а ми казаха че били капсуловани и се продават заедно с носачите, а после се оказа, че съвсем не е така, но вече ги бях сменил. Можеше да мина доста по-тънко ако знаех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се връзвай на търговците, каретата се разглобяват.Тозиhttp://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CR-V-2-0-OFF-SIDE-INNER-DRIVESHAFT-CV-JOINT-BOOT-KIT-1995-1999-/130882716956?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e7937c51cдоставя навсякъде по света.Напиши CR-V driveshaft и виж всички оферти.Когато си търсех полуоска, си взех от ebay японска полуоска с двете карета, за около 70 паунда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те се разглобяват Краси, ( нали все пак са били сглобени :D/> ), въпроса че тук никой не ебава да продава вътрешни отделно... и не е само за Хонда така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...