Daniel™ 13 #1 Публикувано 12 Юни, 2013 Колеги снимах си делкото, ще бъда много благодарен ако ме упътите кое точно ми екомутатора също така и с какаъв тип запалване съм от приложената снимка на делкото ми имам чувството че съм с датчик на Хол или греша? и комутатора е в долната част на капачката? ето и снимка:http://www.snimka.bg/?album;aid=758667Това "нещо" с трите кабелни обувки не е ли комутатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 12 Юни, 2013 Баш това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #3 Отговорено 13 Юни, 2013 Не му ли е горещичко там. Какво ще стане ако го изведа на отделно охлаждане извън делкото? Някакви вредни последствия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 13 Юни, 2013 Явно тия от Хонда не са се сетили 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #5 Отговорено 14 Юни, 2013 Не му ли е горещичко там. Какво ще стане ако го изведа на отделно охлаждане извън делкото? Някакви вредни последствия?-Никакви! преди години когато нямаше внос на комутатори бобини и въобще елементи от делкото, -съм превил "побългаряване" сус външен друг комутиращ елемент, заменящ изгорелия или дефектният в делкото!-Няма нужда обаче при работещ коректно запалителен модул(делко) да правиш каквото и да е подобрение по него. япончето го е барнало добре и при полужение че!- се подържа в "кондиция" тоест, здрави и качествени кабели за високото, качествени и винаги здрави свещи, здрава и ненагоряла дистрибуторна капачка без пукнатини и нагар, здрав и чист палец , то няма никаква причина да прасне кумутатора или бобината, нито пък датчика! в 90% от случаите в които дефектира комутатор или бобина са виновни някой от гореизброените елементи ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #6 Отговорено 14 Юни, 2013 Точно понеже хонда са се сетили, затова е там вътре. Нали и пътна помощ и сервизите хляб трябва да ядат Щом колегата казва че няма никакви последствия аз бих си поиграл да го изнеса навън. Не познавам електроника която да обича жегата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 14 Юни, 2013 дерзай тогава,защо питаш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #8 Отговорено 15 Юни, 2013 За да съм сигурен. За пръв път се докосвам до Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 17 Юни, 2013 Нали и пътна помощ и сервизите хляб трябва да ядат То добре, че по пътищата няма само Хонди с комутаторите в делкото...Това нещо ако успееш да го пребиеш причината далеч няма да е от работната му температура но,...успех с гениалната идея 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #10 Отговорено 17 Юни, 2013 Знам че не са само Хонди. Астрата ми преди Хондата беше пак вътре, питай ме колко ядове са брали колеги от форума на Опел. Един го беше направил така и аз по негова идея също и не съм имал никакъв проблем. Забелязвам че в този Форум доста хора се придържат към принципа " Щом Хонда е решила така не пипай". Със сигурност много инженери са мислили тези системи преди нас. НО това са машини създадени от хора. Дори и инженерите грешат. Колко пъти вече доста марки изтеглят модели заради дефекти и защо? Защото са "безгрешни". Поздрави, не се заяждам, но трябва да сме отворени към нови идеи, а не да сме като коне с капаци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #11 Отговорено 17 Юни, 2013 (Редактирано) Не, просто едно нещо като не дефектира безхаберно и не е слабо звено в една кола не виждам смисъл да се преправя(поне аз де) , освен ако целта не е подплатена с реален смисъл..Ако се оповаваме пък на някаква статистика... питай колко колеги са си сменили само комутаторите, и дали причината за тяхното сгъване не е примерно дефектирала бобина или друго (тоест някаква явна причина), но от топлина... То ако беше така щяхме да си возим дузина комутатори в багажника и след всяко сериозно пържене - смяна Аз също съм отворен за някакви промени, че и точно по запалването. Не харесвам оригиналното и сега си правя секвенциално, а оригиналното изхвърча ако всичко тръгне нормално... Но това поне ще доведе до някакъв резултат..Както си решиш де. Никой не може да ти казва какво е правилно според теб, така че.. Редактирано 17 Юни, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #12 Отговорено 17 Юни, 2013 На Хонда на комутатора може и да не пречи жегата, аз просто споделям досегашните ми наблюдения че няма електроника която да обича жега. МОже да не гори веднага но живота и се съкращава. Всъщност дори съм на мнение че оригинален комутатор едва ли би имал проблем с това. Проблема идва след смяната с неоригинален заради финансови причини тогава топлината наистина е от знаачение и се хващаме за палците и наистина си возим по един резервен в багажника , както едно време с ладите чукчета и бобини са се возили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове