Daniel™ 13 #1 Публикувано 11 Юни, 2013 Колеги днес със голямо съжаление открих че имам сълзене от главата на коримлната рейка където е пръта. МОже ли насоки дали това е поправимо? Сигурно има семеринг, размер ако може да ми кажете? Методика на работа по смяната му? Благодаря предварително Хонда Сивик аАнгличанка 1.4 75 коня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #2 Отговорено 19 Юни, 2013 НЯкой някакво инфо?. ПОне чертеж или информация за семеринга някой ако знае? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #3 Отговорено 21 Юни, 2013 В техническите схеми може да разгледаш рейката на съставните и части,НО нещата няма да се решат толкова просто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #4 Отговорено 22 Юни, 2013 А къде мога да намеря технически схеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #5 Отговорено 23 Юни, 2013 Здравей колега на кое викаш ''главата на коримлната рейка където е пръта'' да се уточним малко 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #6 Отговорено 23 Юни, 2013 (Редактирано) Ако визираш правописната грешка, в бързината съм я допуснал, но след два дни видях и вече нямаше опция редактирай. Иначе имам предвид мястото, където кормилният прът се свързва с каренце с рейката. Оттам ми сълзи но не е силно засега. Редактирано 23 Юни, 2013 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 24 Юни, 2013 От там където обясняваш няма как да ти сълзи масло, защото отдолу е пълно с грес .. За да стигне до там маслото, отдавна трябва да ти е изчезнало всичкото масло от казанчето и левия маншон на рейката да е фул пълен с масло .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #8 Отговорено 24 Юни, 2013 (Редактирано) Добре ще отворя левия маншон да видя сухо ли е, но отгоре нали има гумен маншон където досега обяснявах. Като го надигна и виждам че оттам идва теча ръката ми се омазва в прясно масло, а сериозна загуба на течност нямам поне засега.Добре а това че има грес пречи ли маслото да си мине през греста? Та така и не разбрах къде мога да видя схема на тази така наречена рейка? Редактирано 24 Юни, 2013 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #9 Отговорено 24 Юни, 2013 (Редактирано) Напиши си VIN кода и разгледай схемите, надявам се да ти помогнат http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Редактирано 24 Юни, 2013 от enchev87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #10 Отговорено 25 Юни, 2013 Благодаря за линка. Отворих левия маншон сух беше като изключа греста от вътрешния накрайник. Това ли е нормалното положение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #11 Отговорено 7 Октомври, 2013 Колеги днес свалих хидравличната рейка за да сменя въпросният семеринг на главата при кормилния прът. Всичко точно откачих я от стойките откчих я от пръта завъртях я, развих два болта които държат болта и греда алуминиевата глава където се навиват всички тръби и маркуча на казанчето не иска да излезе нагоре нещо го спира. Някакви идеи как да разглобя главата ? Лошото е че не направих снимка, но бях толкова мръсен че не можех да пипна нищо. Ако не свалям алуминиевия профил където седи семеринга как мога да извадя семеринга? Сигурно е някакъв специален? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #12 Отговорено 8 Октомври, 2013 Важното е, че си упорит и въпреки обяснението, че под този семеринг масло няма, продължаваш с пробите за смяната му .. Ще ти помогна да продължиш нататък, само за да се убедиш, че е така ..Кормилната ос с червяка (дето влиза в главата) в долния край ляга в лагер и зад този лагер има гайка която държи оста, но за да стигнеш до нея има друга гайка(капаче) което трябва да свалиш преди това .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #13 Отговорено 8 Октомври, 2013 Еми какво да кажа мерси колега за обяснението, а по отношение семеринга(да не помислиш че се заяждам), защо след като няма масло има семеринг? И защо тогава като запаля колата от този семеринг започва да тече масло леко, и защо буквално 10 мм под семеринга се намират тръбичките за високо налягане както и тези на връщащата линия към казанчето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #14 Отговорено 9 Октомври, 2013 Еми може и да ми се смеете или да ме помислите за тъп но като не можах да сваля тая гад реших да сложа семеринг със същият размер отгоре върху другия. Тоест 35 външен диаметър вътрешен 18. Отидох купих такъв набих го до половина щото толкова влизаше само и засега държи няма сълзене. Ще видим за напред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове