Jump to content
PARADOX_sf

Смяна дискове и накладки или поточно EBC

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Полезно инфо си дал!Планирам закупуване на EBC/BSD дискове, които са последно поколение.Има доста хвалби за тях.Препоръката от "Хеед-91" е да се карат с червени накладки(redstuff)!Лошото е че цената идва 900лв. за цялостен ребилд!

Редактирано от darius
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр,Колеги относно накладките на фирма ebc след дълго проучване на пазара за този вид стока се оказа'че те са най-качествени.вниманието ми е за колегите,който карат не тунинговани автомобили до 200 конски сили препоръчвам зелената им серия.оригиналните ми накладки на моята хонда са също много качествени,но тези от ebc дават с около 30 % по-дълъг животна накладките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 2011 и 2012г. карах Делсола на Тайм атак с накладки EBC - Redstuff.Впечатленията са ми, че:1. когато спирачките са студени и натисна педала по-силно - педала е твърд и се включва АВС-са - спира както с обикновени накладки,2. когато загреят педала омеква и стига до края на хода си, и не се включва АБС-са, гумите не блокират, но колата спира доста добре. Смених спирачната течност, но нямаше разлика. През тази година карам с други накладки и педала си е твърд, т.е. категорично омекването на педала не е от спирачната течност.Моето мнение е че смесите от които са направени накладките "омекват" с повишаване на работната температура. Освен това, когато ги свалих, видях, че накладките са неправилно износени - там където ги е натискало буталото на цилиндърчето са гладки и са контактували с диска, а в краищата са "наръфани" и нямат контакт с диска.Бих препоръчал на колегите които са решили да ползват такива накладки, ако имат възможност сменят спирачната помпа с по-голяма /да компенсира омекването/ и спирачни апарата с повече от едно бутало /да притиска по-равномерно накладката/ и тогава ще се усети истинския ефект. За ежедневка обаче е твърде голяма гимнастика и си струва само за специално подготвени коли. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай с жълти колега или сини ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и аз:- Аз карам с дискове GD Sport Rotors http://ebcbrakes.com/product/3gd-sport-rotors/(от пред и от зад)накладки - Yellowstuff http://ebcbrakes.com/product/yellowstuff-street-and-track-pads/ (от пред и от зад)и миналия ден(не се случва за сефте) ми се наложи да бързам адски много и след 3-4 спирания от 200+ до към 70-80 но по рязко на последното направо педала се вдърви и колкото и да го натисках нещеше да спира колата...Като спрях естествено всичко пушеше(от спирачките) но след като изстинаха всичко се оправи.Дали проблема е в течността която ползвам? Нова е но не е такава за високи натоварвания, а обикновена.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...