mutii 0 #1 Публикувано 4 Юни, 2013 Така разгледах форума, но не видях точно моя проблем, та да обясня. Купих колата преди 4 дена, и разбира се след 1 ден се появи проблем. Тази прочута жълта лампа, която светва при даване на контакт и угасва, при мен след палене след около 10 секунди светва отново, в съвкупност с ниски обороти, но като я карам няма проблем, когато дам на свободна и колата почти угасва, при форсиране на място от ауспуха излиза доста черен дим. Смених свещите и горивния филтър и за момент се оправи. На другия си я карах и нямаше проблем, но вечерта .... същия филм... Ако може някой да помогне :unsure:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #2 Отговорено 5 Юни, 2013 При мен имаше подобни симптоми когато имах катализатор и той се беше задръстил. Другия вариант може да е от стъпковото моторче. Не може да ти задържи ниски обороти по това което съдя, нещо с празния ход. Почисти с и EACV-то, което регулира празния ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutii 0 #3 Отговорено 5 Юни, 2013 Днеска като тръгвах за работа рано сутринта пак ми направи същия номер. На обяд я запалих отново да проверя как е и се беше оправило. Явно го прави когато си поиска .... А това EACV не знам какво е Може да ви звучи смешно, но си нямам и на идея какво е Ще ми трябва малък урок за тази кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #4 Отговорено 6 Юни, 2013 EACV - Electronic Air Control ValveИли на прост български, това моторче коригира оборотите на празния ход.А как да го почистиш можеш да видиш тук -> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586&st=0&p=1057184291&hl=eacv&fromsearch=1entry1057184291Пробвай да го почистиш и пиши да видим, помогнах ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #5 Отговорено 6 Юни, 2013 Аз колега ще те посъветвам и ако още ти светия тая жълта лампа пробвай да разчетеш коя грешка ти дава. Ако незнаеш как става потърси из форума и ако имаш въпроси мога да се опитам да ти бъда полезен на лични!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 7 Юни, 2013 Сивик 5 ген. но кой мотор ? ЕАЦВ-то при Д15Б2 и д15з1 е на различни места..... Прочети коя грешка вади ЕЦУ-то.Под жабката имаш две букси,едната с три пина,другата с два.Замасяваш(даваш на късо)тази с двата,и гледаш "чека"(жълтата лампа).Дългите премигвания са 10,късите 1.Списъка от грешките ги имаше из форума.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutii 0 #7 Отговорено 7 Юни, 2013 От оня ден не ми е правила проблем. Ще ги направя тия неща, но просто нямам време за нищо, не мога да отделя 1 час за тази кола. Другата седмица сигурно ще ги направя тия работи. А и сега не я карам много много. Благодаря за помощта. Ще пиша какво е станало. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutii 0 #8 Отговорено 7 Юни, 2013 От оня ден не ми е правила проблем. Ще ги направя тия неща, но просто нямам време за нищо, не мога да отделя 1 час за тази кола. Другата седмица сигурно ще ги направя тия работи. А и сега не я карам много много. Благодаря за помощта. Ще пиша какво е станало. Поздрави А и двигателя е Д15Б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове