bogomil18 1 #1 Публикувано 2 Юни, 2013 Колеги не съм много на ТИ с тия работи и хората са казали , че не е срамно да питаш..та въпроса е кое от 2-те повече се усеща и г/д колко струва това удоволствие ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shebo 3 #2 Отговорено 3 Юни, 2013 да да да и аз това се чудя :)/> някой да хелпва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #3 Отговорено 3 Юни, 2013 Аз лично за атмосверка съм си на вариант за карбове, пък са ми и по интересни . Предимството им е че ще ти излезе по евтино. По вечето автомобилисти като чуят за карбове и се стряскат от разход. Нема нищо такова едни добре настроени карбове от д14 си горят точно колкото една чипната инжекция. За градско си говорим от порядака на 8-9 нормално каране. Голямото предимство е че не се занимаваш с кабели, компютри, чипове, мапване търсене на дросели инжектори... С карбовете какво ти трябва за настроика 20лв бензин и една права отверка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
calebmeat 83 #4 Отговорено 26 Октомври, 2013 Съгласен съм на половина с горния пост Само че още никъде не съм чул някой да се е похвалил с такова нещо Ако беше толкоз лестно с отверката всеки щеше да кара. А това с разхода явно не си карал читава пълна инжекция. Взимаш си едни дросели от Кавазаки на 45мм които си вървят с инжектори 350цц и ти трябва само читав мап което в днещно време може да се намери бързо и лестно, така че невиждам проблема и разхода ще е 100 про по добър от на карбовете логично откъдето и да го погледнеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #5 Отговорено 26 Октомври, 2013 Колега, явно имаш опит с дроселите от мотор. Сподели и на останалите колеги нещо по-конкретно за разхода и начин на изработка. Вярвам, че ще се зарадват да видят и някакъв снимков материал. ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 28 Октомври, 2013 Нека да направи 50 мнения и ще сподели....в раздела Продава 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
calebmeat 83 #7 Отговорено 28 Октомври, 2013 Абе тия 50 мнения все едно от гъзъ си ги искарвате или какво... Всяко второ мнение се говори за тях... Явно доста психо ви влияе Отностно дроселите положението е горе долу доста елементарно Изработвай фланци за главата, вземи разбери какво точно търсиш от колата и евентуалната и трансформация след поставянето им, евентуално след това избери дадените дросели като размер и накрая вече тук става по сложно управлението им. Аз съм на мнение че с отделна електроника ще е най-добре да не кажа направо някой АЕМ или ХОНДАТА , но вече попадам на доста колеги които умеят да боравят с оригиналната, така че може да се посъветваш и с тях какво точно ще ти трябва Има доста услужливи тук във форума Успех най-важна е целта на проекта и средствата които си склонен да отделиш После го мисли по горното 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko1016 16 #8 Отговорено 29 Октомври, 2013 Здравей колега,да споделя и аз тука малко лично мнение.Имах Д13 с карбуратор,карах си я,но нещо не ми достигаше.Сложихме "дуал карб" и така я покарах и пак не стига.Най-накрая си викам слагаме 4 карбуратора от мотор и да наистина имаше разлика.Звукът на карбуратора е по-различен и мен лично много си ме радва,но проблема с настройките си остава.Да настроихме го да върви,но колкото повече искаш да върви,толкова повече и ще гори.Та в крайна сметка си сложих пълна инжекция и така си ми е по-добре.Да има инсталация която сам си вързах и да ти кажа не е много трудно,но все пак разбирам "малко" от тоци.И при двата случая ще имаш нужда от помощ,но с инжекцията разхода ще е по-добър.Но както са казали КЕФ ЦЕНА НЯМА ,така че ти сам си решаваш. .Поздрави от Варна и успех с проекта,важното е ти да си му се кефиш ... 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
calebmeat 83 #9 Отговорено 31 Октомври, 2013 Е даде ама нали се сещаш кефа цена няма ама дали в един момент мъката с карбовете няма да му излезе на цената на турбиниране на ниско налягане ??? Да не се чирепарят нещата а направо да си скача на дроселите и тва си е Има 50 хиляди пъти повече развитие след това Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове