NesTea 96 #1 Публикувано 1 Юни, 2013 Колеги от какво може да идва биене на волана, което се появява при произволна скорост и след 50-100 метра каране спира. Така вече за 3ти път ми прави. Понеже са ми скъсани маншоните на каретата(и са "тракащи" в завой), взъможно ли е да е влезнало някое камъче и то да причинява биенето във волана? Не са криви дискове, не може и да са криви джанти или гуми, понеже това биене се появява примерно при 60км, и като намаля на 20-30 пак си бие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #2 Отговорено 2 Юни, 2013 И понеже не си сменил навреме маншоните, сега ще сменяш, и каретата, 'щото са си заминали. Честито. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #3 Отговорено 2 Юни, 2013 (Редактирано) абе аз ще сменям полуоските, но въпросът ми е дали има шанс да остане това биене и след смяната, т.е. какво друго да погледна дали не е разбито(понеже ме няма много в майсторлъка) Редактирано 2 Юни, 2013 от NesTea Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #4 Отговорено 3 Юни, 2013 ako са ти разбити каретата има голяма вероятностда е от там, а другото наи често срещано са криви гуми или джанти или небалансирани такива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #5 Отговорено 5 Юни, 2013 Понеже Атома много ги разбира нещата с автомобилите и трие мнения, без да пита Фена или Миямото, точно в тоя раздел - да напиша пак. Биене на волана от разбити карета няма на практика - питам Атомчето, защо изтри предното ми мнение по темата?!? Вярно е - нямам опита на Nile и Егоцентрика... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #6 Отговорено 6 Юни, 2013 Биене на волана от разбити карета няма...Напълно ли си сигурен в това твърдение? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #7 Отговорено 6 Юни, 2013 Напълно! Говорим за "биене на волана" - не някакво усещане за техническа неизправност или друго теглене наляво -надясно / при напълно скапано каре /, нали?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #8 Отговорено 6 Юни, 2013 Я смени местата на предните и задните гуми за пробата. Че при мен беше гума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #9 Отговорено 6 Юни, 2013 Атома затри част от мненията защото нарушават правилата, а именно: т.7. Теми или съобщения с безсмислен, обиден, заядлив и нападателен характер към участник във форума са забранени и ще бъдат редактирани и/или изтривани моментално....Не претендирам че разбирам много от този раздел, но пък разбирам когато някой нарушава горното правило. пс: и мен ми тресе след 120км/ч, но при мен е по скоро от кофти баланс пък и аз не вдигам чак толкоз километри с бавната ми кола 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #10 Отговорено 14 Юни, 2013 @Triple"H" - грешиш. Сменял съм вътрешно, сменял съм и външно каре точно заради биене(всъщност външното даже се счупи на един завой). Здрави и прави джанти с гуми, балансирани, но нещо "бие". След смяна на проблемното каре всички проблеми изчезват. Ако не ми вярваш ще ти подаря вътрешното, сякаш още ми се подмята някъде, да се опиташ да караш с него 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #11 Отговорено 14 Юни, 2013 Понеже Атома много ги разбира нещата с автомобилите и трие мнения, без да пита Фена или Миямото, точно в тоя раздел - да напиша пак. Биене на волана от разбити карета няма на практика - питам Атомчето, защо изтри предното ми мнение по темата?!? Вярно е - нямам опита на Nile и Егоцентрика... Защо квалифицираш хората без да ги познаваш, че и ги съветваш кой да питат? Явно си запознат с инфо от кухнята? Приличаш ми на един потребител дето реши да си замине от форума, пък после май се завърна. Следя мненията ти и всички са доста нахакани, все едно си директора на Бултрако. Успокой се малко. ДА, може да бие волана от разбито ВЪТРЕШНО каре. Проблема се появява особено силно при ускорение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #12 Отговорено 15 Юни, 2013 @Triple"H" - грешиш. Сменял съм вътрешно, сменял съм и външно каре точно заради биене(всъщност външното даже се счупи на един завой). Здрави и прави джанти с гуми, балансирани, но нещо "бие". След смяна на проблемното каре всички проблеми изчезват. Ако не ми вярваш ще ти подаря вътрешното, сякаш още ми се подмята някъде, да се опиташ да караш с него Може и да си прав, но...Център на въртяща се маса, свързана по веригата на трансмисията с полуоска и в двата края каренца. Полуоската е освободена аксиално, радиално не е. Явно говорим за някакво различно биене на тоя волан - стържене, пукане, триене, чегъртане или нещо подобно, предаващо се на волана. Биене има когато волана трепти наляво-надясно с някаква амплитуда, зависеща от скороста. От центъра на въртящата се маса / колелото / няма как да се предаде нещо подобно от разбито каре, независимо кое. По тая логика ще бие волан и от разбит лагер - главина... Понеже Атома много ги разбира нещата с автомобилите и трие мнения, без да пита Фена или Миямото, точно в тоя раздел - да напиша пак. Биене на волана от разбити карета няма на практика - питам Атомчето, защо изтри предното ми мнение по темата?!? Вярно е - нямам опита на Nile и Егоцентрика... Защо квалифицираш хората без да ги познаваш, че и ги съветваш кой да питат? Явно си запознат с инфо от кухнята? Приличаш ми на един потребител дето реши да си замине от форума, пък после май се завърна. Следя мненията ти и всички са доста нахакани, все едно си директора на Бултрако. Успокой се малко. ДА, може да бие волана от разбито ВЪТРЕШНО каре. Проблема се появява особено силно при ускорение. Не е Бултрако! При ускорение от което и да е каре не бие волан - виж Това, че ти приличам на заминал си потребител и върнал се такъв не може ли да се провери и ако наистина той има две регистрации защо още пиша?!? Някой ти е казал нещо, но не си сигурен!!! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #13 Отговорено 15 Юни, 2013 При ускорение от което и да е каре не бие волан - виж Колега много наблягаш на теорията. Практиката показва, че може. Пак предлагам да ти дам такова каре? Аз сипрам да пиша по темата, все едно някой който не е виждал река, да ме убеждава как тя тече нагоре 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #14 Отговорено 15 Юни, 2013 Понеже говорим за практика и теория и ти по законите на механиката ми обясняваш, че не може да бие волан от каре, веднага ти казвам, че практиката тук не съвпада с теорията. На хондата не, но на самарата която карах от разбито каре волана ми направо ставаше неконтролируем. И не само това, при каране при това с не много висока скорост направо можеше да се чуе отвън как бие карето и волана ми удряше по неописуем начин. Теорията е хубаво нещо, но практиката не винаги се съобразява с нея. Поздрави... 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #15 Отговорено 16 Юни, 2013 (Редактирано) Темата се превърна в играта "счупен телефон" - никой не чете, но всеки пише. .... Явно говорим за някакво различно биене на тоя волан - стържене, пукане, триене, чегъртане или нещо подобно, предаващо се на волана. .... ...това биене се появява примерно при 60км, и като намаля на 20-30 пак си бие. Редактирано 16 Юни, 2013 от Triple "H" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове