Jump to content
Gibo

Поставяне на "метан" на дизелов двигател на CR-V 2-ра генерация!

Recommended Posts

Здравейте форумци!!!! Незнам дали е коментирана такава тема,но какво мислите по въпроса за поставянето на метан уредба на дизелов автомобил 2,2 CR-V? Какви биха били пораженията по дввигатля ,ако има такива,кажете от опит ,плюсове и минуси при една такава инсталация,разход-а на горивото,какъв би бил и т.н.?;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За автобус от гр.транспорт да говорим ...да ти кажа.Ама за ЦРВ-то :)...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://www.dizel-metan.com/ - с 2 думи - забрави, освен ако няма да ореш на нивата с него Редактирано от Ceko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш с водородна клетка...поне няма да прецакаш нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Приятели това е само идея,която разбира се немисля да я правя Публикувано изображение Искам само да коментираме какви са възможностите Публикувано изображение

Редактирано от Gibo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш с водородна клетка...поне няма да прецакаш нищо.

За водороданата клетка поставял съм на дизелов двигател такава,значи двигателя е ХДИ икономия реално нямаше,даже на моменти харчеше повече.Недостатаци на клетката са скапване на алтернатора и акумулатора.Идеята е добра но системата има още доста да се усъвършенства,дебита на газа е доста по малко от това което трябва на двигателя за да даде икономия.А относно МЕТАНА за да е изгодно трябва да се кара МНОГО за да се избие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При метана на дизелов лек автомобил се получава ефект ако минаваш много извънградски преходи, говоря ти за 1000 и на горе извън градски клометра седмично, тогава може да постигнеш до 30% икономия но казано честно ако караш много в града и извън града настъпваш а не държиш мотора в по ниски обороти няма да получиш повече от 2% икономия;) при водородната клетка е същото за това се препоръчва този тип уредби да се монтират на дизели не надвишаващи 1500 оборота - камиони, автобуси или земеделски машини;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...