Jump to content
Wonderwalker

Проблем с дизелов акорд влиза в авариен режим

Recommended Posts

Здравейте, както ще видите от визитката ми фен съм на японските автомобили, карам Мици галант, имал съм и тойоти и въобще съм фен на японките. Това малко като въведение защото ми е първи пост. А сега на въпроса. Имам приятел в UK, който си купи преди около година дизелов акорд 2,2 cdti 2005г. преди фейслифта. Колата беше изрядна, даже по стечение на обстоятелствата ходихме заедно да я гледаме, пълна сервизна история, кукла отвън и отвътре. И така проблема сега, е че колата влиза в авариен режим като мине 3000 оборота. Няма значение дали двигателя е загрял или студен, винаги щом достигне 3000 оборота влиза в авариен режим и започва да премигва лампичката която е за подгрев на свещите, таз която светва и загасва на контакт, преди да запалите автомобила. Моят приятел е ходил на няколко сервиза в u.k. Първо са му казали EGR клапана. Свалили са го почистили са го никакъв ефект. Втори вариант MAF сензора, но там не са пипали. Трето той е чел в U.K форума на Хонда , че има хора с същия проблем, при които след смяна на турбото всичко се оправя. Въпроса ми е сблъсквал ли се е някой в БГ с такъв проблем и евентуалното му решение? Благодаря предварително на всички отзовали се.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега трябва да се закачи на диагностика и да се види какви грешки вади.Иначе може от мнго неща да е. Да сменяш турбо защото така пише в някой си форум е безумие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, закачана е на диагностика в U.K и е отчело,че акумулатора е здал, сменили са го с нов и са казали, че от там е проблема. След смяната обаче всичко си е постарому. Момчето си пусна тема в английския Хонда форум и там са му отговорили,че има няколко човека с такъв проблем, които след смяна на турбото са се оправили. А доколкото знам турбото си е слабо място, не само на Акорд де по -скоро на всички коли с турбо и дълъг пробег. И макар всички майстори , на които е водил колата да казват, че е здраво, той не е сигурен вече, а и практиката на колегите от английския форум показва друго. А между впрочем някой знае ли какъв модел турбо монтират на тези акорди 2.2 cdti 2005г и ориентировъчна цена на ново и рециклирано? :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

GT 1752V e турбината.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много глупава идея е да смени каквото и да е, преди да я закачи. Грешките не винаги показват директно виновния елемент, затова има параметри, които се следят и се гледа за отклонения. Да, може да е от турбото, ако пренадува, например от зацапана геометрия, но може ид а е от 100 други неща. Трябва диагностика в движение със следене на параметри като искано и давано налягане на горивото, като бууст на турбото, налягане на помпата в резеровара и т.н. неща. По принцип при проблем с пренадуване се записва грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако имаш допълнително слагани дневни светлини - от тях е. При мен се получи след като ми монтираха DRL модул. Докато разбера, че е от него направо се побърках. Смениха ми го с друг, който имал филтри за да не смущава ECU-то. В началото добре, а после пак старата песен. Грешката ми е Р1384 - късо в подгревните свещи - нищо подобно, виновен е модула. Но първо виж каква ти е грешката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...