Izverg 458 #1 Публикувано 23 Май, 2013 Колеги закупих сивик 5-та купе преди месец и човека от, когото го купих беше сменил кормилната рейка без да сменя накрайниците външните. Има луфт във волана лек. След като ги смених и отидох на регулаж от сервиза ми казаха, че трябва да сменя няколко тампона, на стаб. щанга и предните тампони на долните носачи, както и шарнира на горния ляв носач. Направихме регулажа на предницата въпреки това. Забелязах, че дясната ми гума свири като карам напред, и че много се накланя, когато завивам. Но по фрапиращото е, че когато карам на прав участък и леко завия колата е доста нестабилна и все едно нямам добро сцепление. Над 80км/ч направо е нестабилна, все едно карам във колувоз от тия който правят тировете по пътищата, ако завия и ще ме прати в мантинелата...Въпроса ми е следния, да не би да не са ми направили регулажа както трябва и това, че се накланя така, може ли да е от стаб. щанга. Как мога да оправя луфта във волана? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #2 Отговорено 23 Май, 2013 Свиренето на гумите си е от лош реглаж на предницата(сходимост). Но казваш,че имаш и луфт във волана,а той може да се дължи на износено каре кормилен прът рейка или накрайници Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #3 Отговорено 23 Май, 2013 (Редактирано) Не уточних, че гума е зимна, и когато са напомпани по малко на 2.0 атмосфери свири повече от 2.2. Най вероятно ще трябва да сменя и вътрешните кормилни накрайници. Как да проверя с точност от тях ли е? Да гледам за луфт или ? Редактирано 23 Май, 2013 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobo5 4 #4 Отговорено 25 Май, 2013 Не уточних, че гума е зимна, и когато са напомпани по малко на 2.0 атмосфери свири повече от 2.2. Най вероятно ще трябва да сменя и вътрешните кормилни накрайници. Как да проверя с точност от тях ли е? Да гледам за луфт или ?Зимните гуми през лятото свирят, опичат се и повече не стават за зимата. Ако не си ги отписал - сменяй веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #5 Отговорено 25 Май, 2013 Ако всичко е наред по предницата и с галоши да караш няма да свирят , смени си стендаджията ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 26 Май, 2013 Забелязах, че дясната ми гума свири като карам напред, и че много се накланя, когато завивам. Но по фрапиращото е, че когато карам на прав участък и леко завия колата е доста нестабилна и все едно нямам добро сцепление. Над 80км/ч направо е нестабилна, все едно карам във колувоз от тия който правят тировете по пътищата, ако завия и ще ме прати в мантинелата...За дясната гума, дето казваш, че повече се накланя, провери и и на нея шарнирите и тампоните на ночачите и ако трябва ги смени .. Вътрешните накрайници се проверяват за луфт, пак с въртене на волана, ще ти трябва и помощник ...Виж и амортисьорите дали са добре, а също така тази кола има и задница, проверете и там нещата, защото при скъсани задни тампони примерно, може предницата да ти е бетон, но колата става неустойчива .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове