Данчо89 2 #1 Публикувано 15 Май, 2013 Има ли разлика между двата вала- градуси на фазите и лифт на клапаните? Разлика в ремъчните шайби и белезите за зацепване? Мотора работи с компютър и делко от Д16А6! Има ли смисъл да се прави подобна интервенция? Търсих информация във форума но е много оскъдна и стара(само две теми и то от 2010г) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 17 Май, 2013 Има смисъл Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо89 2 #3 Отговорено 19 Май, 2013 Има смисълМожеш ли да ми кажеш със каква ролка за ремъка трябва да се сложи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #4 Отговорено 19 Май, 2013 Или ролка от D16Y8/D16Y7 или раздвижна, но зависи от коя година е вала 88 и 89 ако не бъркам имат разлики и тези от 89 (пак ако не бъркам) нямат нужда от такава ролка(всичко е според информация от нета). Хубаво е и пуржинките да се сменят понеже до 1995 D15B7 е с по-меки пружинки. За разлика откъм лифт има и е повечко от колкото на б7 и фазите са маалко по-добре, но все пак не очаквай чудеса само от това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо89 2 #5 Отговорено 20 Май, 2013 Имам цяла оборудвана глава от А6 89година. Могат ли да се ползват нейните пружини за клапаните, какво може да стане ако пружините наистина са по меки и не се сменят? Идеята е да се смени вала и после да се сложи чип на компютъра съобразен със съответните промени(ремап или както там му се вика). Ако няма вариант без смяна на пружините, по-добре да си взема глава от Z6/Y8 поне да си заслужава свалянето на главата-според мен има по-голям смисъл! Благодаря за информацията и отделеното време! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #6 Отговорено 20 Май, 2013 Колега аз така като чета разбирам, че ти си мислиш, че за да се сменят пружинките се сваля главата. Не е така, като тръгнеш да сменяш вала и така и така ще си свалил кобилиците сменяш и пружинките. Не отнема кой знае колко време и все пак много важно е зацепването. Ето и отговор на въпроса ти, ако пружинките са по-меки и сложиш по-остър вал на високите обороти идва един момент в който клапаните няма да могат да затворят. Не съм на 100% убеден дали това може да се случи при теб, но аз ако бях бих ги сменил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо89 2 #7 Отговорено 21 Май, 2013 Чувал съм, че става и без сваляне на главата, но не бях сигурен- по двигателите не съм много запознат. Пружините ще ги имам в предвид и ако се реша да правя смяната ще го направя както трябва! Остава да се изясни филма със зацепването на вала, понеже четох че при Б2 белезите на ролката съвпадат както с оригиналния вал, но самият вал стои леко изместен в закъснение(по спомен). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове