Jump to content
Данчо89

Д15Б7 с разпределителен вал от Д16А6

Recommended Posts

Има ли разлика между двата вала- градуси на фазите и лифт на клапаните? Разлика в ремъчните шайби и белезите за зацепване? Мотора работи с компютър и делко от Д16А6! Има ли смисъл да се прави подобна интервенция? Търсих информация във форума но е много оскъдна и стара(само две теми и то от 2010г)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл

Можеш ли да ми кажеш със каква ролка за ремъка трябва да се сложи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ролка от D16Y8/D16Y7 или раздвижна, но зависи от коя година е вала 88 и 89 ако не бъркам имат разлики и тези от 89 (пак ако не бъркам) нямат нужда от такава ролка(всичко е според информация от нета). Хубаво е и пуржинките да се сменят понеже до 1995 D15B7 е с по-меки пружинки. За разлика откъм лифт има и е повечко от колкото на б7 и фазите са маалко по-добре, но все пак не очаквай чудеса само от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам цяла оборудвана глава от А6 89година. Могат ли да се ползват нейните пружини за клапаните, какво може да стане ако пружините наистина са по меки и не се сменят? Идеята е да се смени вала и после да се сложи чип на компютъра съобразен със съответните промени(ремап или както там му се вика). Ако няма вариант без смяна на пружините, по-добре да си взема глава от Z6/Y8 поне да си заслужава свалянето на главата-според мен има по-голям смисъл! Благодаря за информацията и отделеното време!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз така като чета разбирам, че ти си мислиш, че за да се сменят пружинките се сваля главата. Не е така, като тръгнеш да сменяш вала и така и така ще си свалил кобилиците сменяш и пружинките. Не отнема кой знае колко време и все пак много важно е зацепването. Ето и отговор на въпроса ти, ако пружинките са по-меки и сложиш по-остър вал на високите обороти идва един момент в който клапаните няма да могат да затворят. Не съм на 100% убеден дали това може да се случи при теб, но аз ако бях бих ги сменил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че става и без сваляне на главата, но не бях сигурен- по двигателите не съм много запознат. Пружините ще ги имам в предвид и ако се реша да правя смяната ще го направя както трябва! Остава да се изясни филма със зацепването на вала, понеже четох че при Б2 белезите на ролката съвпадат както с оригиналния вал, но самият вал стои леко изместен в закъснение(по спомен).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...