J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 11 Май, 2013 Здравейте.Затягат ми предните спирачни апарати,свалях ги изчистих буталата смазах ги,и пак затягат обезвъздушавах два пъти и пак си затягат.Не мога да вдигна повече от 60км/ч понякога като я оставя за няколко 4аса се отпускат но като натисна два пъти педала и пак затягат...Не съм сменял течноста а е доста мръсна възможно ли е заради нея да затягат?Има ли някакво регулиране и колко литра ще ми трябват за да я сменя?Колата я купих скоро не е била карана от две години,карах я една седмица и нямаше проблеми с спирачките,изведнъж започнаха да затягат.Сивик 5 ген Д13Б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 12 Май, 2013 Почни с нова течност и нови спирачни маркучета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 12 Май, 2013 Този номер знам че става от спирачните мъркучи към апаратите-при натискане ковът спирачките обаче като пуснеш педала и какво точно ставаше в мъркуча не помня но не пуска да се върне спирачната течност . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #4 Отговорено 12 Май, 2013 Говорите за гумираните маркучи който влизат точно в апаратите нали?Сега отивам за течност и да я сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #5 Отговорено 12 Май, 2013 Смених я обезвъздуших-същата работа...Свалих предните апарати и буталата са спекли преди седмица пак ги свалях чистих смазах вървяха на ръка горе долу добре.Днес докато ходих за спирачна течност,затегнаха много и както си карах педала омекна и се оправиха,пак затягат малко но не знам кога ще затегнат на цяло за това искам да ги оправя.Буталото просто не иска да върви на ръка.И пак да питам има ли регулиране на апаратите виждам,че има два болта с маншончета на тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Благовест Калински 17 #6 Отговорено 12 Май, 2013 Колегите в по-горните постове ти казаха : смени си И спирачните маркучи! Поздрави и дано решиш проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #7 Отговорено 12 Май, 2013 И пак да питам има ли регулиране на апаратите виждам,че има два болта с маншончета на тях.Това са ти водачите на апаратите,точно те ти играят номера.свали ги и ги почисти.После ги намажи тънко с ако имаш грес за карета или високотемпературна такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #8 Отговорено 17 Май, 2013 Днес си поръчах маркучите и в неделя ще ги сменя.....пуууукнаха ми главата за два маркуча-100лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #9 Отговорено 17 Май, 2013 Буталата мина ли ги на шкурка и апаратите от вътре. Дане да има ръжда? Развии обезвъздушителите и ако варвят буталата значи е от маркучите ако не, апаратите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #10 Отговорено 18 Май, 2013 (Редактирано) По време на път педала на спирачката втърдява ли бързо, например след 3 тия натиск ? Редактирано 18 Май, 2013 от Х.Ставрев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #11 Отговорено 18 Май, 2013 Буталата мина ли ги на шкурка и апаратите от вътре. Дане да има ръжда? Развии обезвъздушителите и ако варвят буталата значи е от маркучите ако не, апаратитеДа минах ги с водна шкурка исчистиха се ръждите не,че имаше много буталата също,смених маншоните.Когато изкарам апарата(извън системата) буталото го движа на ръка нормално,но събера ли го с маркучите,обезвъздушавам и не връща стигам до извода,че не е от апаратите.По време на път педала на спирачката втърдява ли бързо, например след 3 тия натиск ?Да и то много бързо някои път не искарва и до 3-тия натиск,като я оставя за няколко часа се отпускат но не на цяло,даже съм карал 5 километра без да се наложи да натисна спирачката и пак си затягат малко по малко.Джантите не мога да ги барна...цялата мирише на феродо.Сега взех маркучите и почвам да ги сменям.От магазина ми казаха,че може и от помпата да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #12 Отговорено 18 Май, 2013 Ако е от помпата и неврьща ще имаш празен ход на педала и ще го усетиш. И според мен са мьркучите . ЩЕ чакаме да кажеш какьв е резултата Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #13 Отговорено 18 Май, 2013 Има вероятност да е от помпата на сервото макар че, първо провери възвратния клапан на мъркуча от смукателя към сервото ако е блокирал няма какво да върне спирачната помпа в начална позиция следователно и няма как спирачните апаратите да се отворрят.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #14 Отговорено 19 Май, 2013 (Редактирано) И с новите маркучи също затягат няма каране тая кола.... туко що го изкарах в едната посока минава въздух но в другата не.Когато го изкарах от страната на сервото изпусна налягане. Редактирано 19 Май, 2013 от Valio! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #15 Отговорено 19 Май, 2013 (Редактирано) В посоката на стрелката на снимката съм ти означил на каде трябва да има вакумно въздействие при запален автомобил.Ако изкараш маркуча така че клапанчето да остана от страната към смукателя трябва при запален двигател в момента в който го изкараш автомобила да изгастне .При натиск на спирачния педал спирачната помпа едновременно нагнетява спирачна течност и освобождава от разшерителния съд течност необходима при хода на спирачните бутала и в същото време налягането което създава а спирачната помпа при хода си затваря въпоросното клапанче .Въпро са е твоя клапън прави ли вакум ? Ако изпуска налягане от посоката на сервото значи е повредено зашото идеята е от посоката на сервото да се затваря при натиск на спирачката. Редактирано 19 Май, 2013 от Х.Ставрев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #16 Отговорено 19 Май, 2013 Значи работи нормално даже пробвах от маркуч от 6-та ген на който клапана му е вграден в маркуча и пак е същата работа.Покарах малко с изкаран маркуч после го закачих и не затягаха толкова много после ми дадоха съвет да си регулирам хода на педала.От долу от педала се регулира с една гайка-демек сега педала е малко по вдигнат на горе,спирачките са перфектни и не задържат грам.Между другото когато карам с изкаран маркуч не затягат сложа ли го колата спира веднага.Направих си тест спрях колата под наклон запалих натиснах няколко пъти спирачката и тя естествено си затегна,после изкарах маркуча и сама тръгна на долу :D/>Направо си е кеф сега да я карам ;)/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #17 Отговорено 19 Май, 2013 Тоест проблема се реши със ?Че нещо се омотах какво в крайна сметка си направил и дали си отстранил на 100% проблема :D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #18 Отговорено 20 Май, 2013 Звъннах на един майстор и ми каза да си регулирам хода на педала от сервото,демек от вътрешната страна под таблото на сервото има еидн болт въртях го на дясно и педала се вдигна по на горе и проблема се оправи има съвсем леко затягане нооо въобще не е проблем едвам се усеща.Също и развих датчика за спирачките,защото беше завит до край а тои допълнително натиска педала ;)/> С това оправих проблема.Онзи ден едвам я прибрах не можех да вдигна повече от 40 на сичката газ.. а ако спра тръгвам с въртене на гуми-отпускам плавно съединителя колата не тръгва и накрая вече превъртат гумите и тръгва едвам едвам,смятай кво затягане майстора вика ще се запалиш някаде :D/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #19 Отговорено 4 Февруари, 2015 Стара тема но проблема е решен.Оказа се,че е запушен разпределителя за предни и задни рециклираха го и всичко заспа 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове