Jump to content
J's Racing BB8

Затягат предните апарати.

Recommended Posts

Здравейте.Затягат ми предните спирачни апарати,свалях ги изчистих буталата смазах ги,и пак затягат обезвъздушавах два пъти и пак си затягат.Не мога да вдигна повече от 60км/ч понякога като я оставя за няколко 4аса се отпускат но като натисна два пъти педала и пак затягат...Не съм сменял течноста а е доста мръсна възможно ли е заради нея да затягат?Има ли някакво регулиране и колко литра ще ми трябват за да я сменя?Колата я купих скоро не е била карана от две години,карах я една седмица и нямаше проблеми с спирачките,изведнъж започнаха да затягат.Сивик 5 ген Д13Б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почни с нова течност и нови спирачни маркучета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този номер знам че става от спирачните мъркучи към апаратите-при натискане ковът спирачките обаче като пуснеш педала и какво точно ставаше в мъркуча не помня но не пуска да се върне спирачната течност .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорите за гумираните маркучи който влизат точно в апаратите нали?Сега отивам за течност и да я сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених я обезвъздуших-същата работа...Свалих предните апарати и буталата са спекли преди седмица пак ги свалях чистих смазах вървяха на ръка горе долу добре.Днес докато ходих за спирачна течност,затегнаха много и както си карах педала омекна и се оправиха,пак затягат малко но не знам кога ще затегнат на цяло за това искам да ги оправя.Буталото просто не иска да върви на ръка.И пак да питам има ли регулиране на апаратите виждам,че има два болта с маншончета на тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите в по-горните постове ти казаха : смени си И спирачните маркучи! Поздрави и дано решиш проблема. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак да питам има ли регулиране на апаратите виждам,че има два болта с маншончета на тях.

Това са ти водачите на апаратите,точно те ти играят номера.свали ги и ги почисти.После ги намажи тънко с ако имаш грес за карета или високотемпературна такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си поръчах маркучите и в неделя ще ги сменя.....пуууукнаха ми главата за два маркуча-100лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата мина ли ги на шкурка и апаратите от вътре. Дане да има ръжда? Развии обезвъздушителите и ако варвят буталата значи е от маркучите ако не, апаратите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По време на път педала на спирачката втърдява ли бързо, например след 3 тия натиск ?

Редактирано от Х.Ставрев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата мина ли ги на шкурка и апаратите от вътре. Дане да има ръжда? Развии обезвъздушителите и ако варвят буталата значи е от маркучите ако не, апаратите

Да минах ги с водна шкурка исчистиха се ръждите не,че имаше много буталата също,смених маншоните.Когато изкарам апарата(извън системата) буталото го движа на ръка нормално,но събера ли го с маркучите,обезвъздушавам и не връща стигам до извода,че не е от апаратите.

По време на път педала на спирачката втърдява ли бързо, например след 3 тия натиск ?

Да и то много бързо някои път не искарва и до 3-тия натиск,като я оставя за няколко часа се отпускат но не на цяло,даже съм карал 5 километра без да се наложи да натисна спирачката и пак си затягат малко по малко.Джантите не мога да ги барна...цялата мирише на феродо.Сега взех маркучите и почвам да ги сменям.От магазина ми казаха,че може и от помпата да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от помпата и неврьща ще имаш празен ход на педала и ще го усетиш. И според мен са мьркучите . ЩЕ чакаме да кажеш какьв е резултата:) Успех:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност да е от помпата на сервото макар че, първо провери възвратния клапан на мъркуча от смукателя към сервото ако е блокирал няма какво да върне спирачната помпа в начална позиция следователно и няма как спирачните апаратите да се отворрят....Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И с новите маркучи също затягат няма каране тая кола.... туко що го изкарах в едната посока минава въздух но в другата не.Когато го изкарах от страната на сервото изпусна налягане.

Редактирано от Valio!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

В посоката на стрелката на снимката съм ти означил на каде трябва да има вакумно въздействие при запален автомобил.Ако изкараш маркуча така че клапанчето да остана от страната към смукателя трябва при запален двигател в момента в който го изкараш автомобила да изгастне .При натиск на спирачния педал спирачната помпа едновременно нагнетява спирачна течност и освобождава от разшерителния съд течност необходима при хода на спирачните бутала и в същото време налягането което създава а спирачната помпа при хода си затваря въпоросното клапанче .Въпро са е твоя клапън прави ли вакум ? Ако изпуска налягане от посоката на сервото значи е повредено зашото идеята е от посоката на сервото да се затваря при натиск на спирачката.

Редактирано от Х.Ставрев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи работи нормално даже пробвах от маркуч от 6-та ген на който клапана му е вграден в маркуча и пак е същата работа.Покарах малко с изкаран маркуч после го закачих и не затягаха толкова много после ми дадоха съвет да си регулирам хода на педала.От долу от педала се регулира с една гайка-демек сега педала е малко по вдигнат на горе,спирачките са перфектни и не задържат грам.Между другото когато карам с изкаран маркуч не затягат сложа ли го колата спира веднага.Направих си тест спрях колата под наклон запалих натиснах няколко пъти спирачката и тя естествено си затегна,после изкарах маркуча и сама тръгна на долу :D/>Направо си е кеф сега да я карам ;)/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест проблема се реши със ?Че нещо се омотах какво в крайна сметка си направил и дали си отстранил на 100% проблема :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъннах на един майстор и ми каза да си регулирам хода на педала от сервото,демек от вътрешната страна под таблото на сервото има еидн болт въртях го на дясно и педала се вдигна по на горе и проблема се оправи има съвсем леко затягане нооо въобще не е проблем едвам се усеща.Също и развих датчика за спирачките,защото беше завит до край а тои допълнително натиска педала ;)/> С това оправих проблема.Онзи ден едвам я прибрах не можех да вдигна повече от 40 на сичката газ.. а ако спра тръгвам с въртене на гуми-отпускам плавно съединителя колата не тръгва и накрая вече превъртат гумите и тръгва едвам едвам,смятай кво затягане майстора вика ще се запалиш някаде :D/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стара тема но проблема е решен.Оказа се,че е запушен разпределителя за предни и задни рециклираха го и всичко заспа !!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...