Callipsus 0 #1 Публикувано 10 Май, 2013 Преди няколко дни забравих фаровете цъкнати и акумулатора падна.. Сега, след като го заредих, лампата на таблото за СРС не спира да свети. Колата е 2000 година, 1.6 115 кончета комби. Някой ако може да ме насочи горе долу от къде може да е проблема. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simmart 1 #2 Отговорено 10 Май, 2013 Колега,според мен някой датчик ти е заминал.Пробвай да ги укасиш един по един. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #3 Отговорено 10 Май, 2013 Колега чуден съвет си дал, интересно като даде на късо някой датчик за SRS, дали няма да му изплюе възглавниците? Как мислиш? Има си тема за четене и нулиране на грешки в SRS-а. ЛИНК 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #4 Отговорено 10 Май, 2013 (Редактирано) Колега,послушай атома.Аз имам същото комби ,и моята лампа светеше ,и си изчистиш грешката по схемата която ти е посочил.Успех!Не е лошо да ги съберем двете комбита да си поприказват;)/> Редактирано 10 Май, 2013 от civic 1.6 aerodeck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simmart 1 #5 Отговорено 10 Май, 2013 Колега,ето ти още малко инфо.Дано ти свърши работа.SRS.doc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #6 Отговорено 12 Май, 2013 Колега,според мен някой датчик ти е заминал.Пробвай да ги укасиш един по един.-Е това не го пробвайте НИКОГА, ако не искате разбира се, някоя от "падушките" да се взриви в лицето ви -Аирбъците са система за сигурност, която притежава няколко пиропатрона, тоест взривателя! На самите възглавници и евентуално на обтегачите на коланите! Така че шанса да опукате някой от тези, е много голям!Щом колата е 2000 година значи тя има и бърза дата шина за живи данни! Отиди някъде при кадърен диагностик разполагащ с нужният скенер за диагноза на японски возила! Вижда се всичко по системата, състояние на SRS в момента, статично динамично, следят се съпротивлвние на пиропатроните и обтегачи, както и ключета за поставен колан! Освен това прочитането на грешката записана в паметта ще укаже и проблема на системата!В практиката си съм имал доста случаи(бих казал повечето от системите работят така), след ПЛАВНО отпадане на напрежението от акумулатора(което предполага НЕ изключване на клема на акумулатора), системата за сигурност SRS си запаметява статична грешка "Захранващо напрежение под допустимата норма" , и съответно изключва и не работи дори и да се постави нов акумулатор! Просто трябва да се изтрие грешката от контролера на айрбъците и предполагам всичко ще е наред!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове