Jump to content

Recommended Posts

Преди няколко дни забравих фаровете цъкнати и акумулатора падна.. Сега, след като го заредих, лампата на таблото за СРС не спира да свети. Колата е 2000 година, 1.6 115 кончета комби. Някой ако може да ме насочи горе долу от къде може да е проблема. Благодаря предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,според мен някой датчик ти е заминал.Пробвай да ги укасиш един по един.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега чуден съвет си дал, интересно като даде на късо някой датчик за SRS, дали няма да му изплюе възглавниците? Как мислиш? Има си тема за четене и нулиране на грешки в SRS-а. ЛИНК

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,послушай атома.Аз имам същото комби ,и моята лампа светеше ,и си изчистиш грешката по схемата която ти е посочил.Успех!Не е лошо да ги съберем двете комбита да си поприказват;)/>

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ето ти още малко инфо.Дано ти свърши работа.SRS.doc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,според мен някой датчик ти е заминал.Пробвай да ги укасиш един по един.

-Е това не го пробвайте НИКОГА, ако не искате разбира се, някоя от "падушките" да се взриви в лицето ви :lol: -Аирбъците са система за сигурност, която притежава няколко пиропатрона, тоест взривателя! На самите възглавници и евентуално на обтегачите на коланите! Така че шанса да опукате някой от тези, е много голям!Щом колата е 2000 година значи тя има и бърза дата шина за живи данни! Отиди някъде при кадърен диагностик разполагащ с нужният скенер за диагноза на японски возила! Вижда се всичко по системата, състояние на SRS в момента, статично динамично, следят се съпротивлвние на пиропатроните и обтегачи, както и ключета за поставен колан! Освен това прочитането на грешката записана в паметта ще укаже и проблема на системата!В практиката си съм имал доста случаи(бих казал повечето от системите работят така), след ПЛАВНО отпадане на напрежението от акумулатора(което предполага НЕ изключване на клема на акумулатора), системата за сигурност SRS си запаметява статична грешка "Захранващо напрежение под допустимата норма" , и съответно изключва и не работи дори и да се постави нов акумулатор! Просто трябва да се изтрие грешката от контролера на айрбъците и предполагам всичко ще е наред!!!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...