eNigMa_ 4 #1 Публикувано 9 Май, 2013 Колеги моля за съвет . . . . Имам проблем с д13-та на газ . . . В момента карам със запушен филтър . . Защото когато е отворен напълно се дави идва и много въздуха . . . от какво може да се дължи това . . . Моля за помощ ;х Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #2 Отговорено 14 Май, 2014 Предната ми хонда беше така (D13B2 4Gen.) но след като пробих карба, ограничението на въздуха просто бе излишно. Беше с плочка и трябваше да се ограничи въздушния поток, иначе си гаснеше без да е ограничен. Сега пак съм с дупчени карбове , само че са два (Дуал) и си върви много прилично на газ, бе да съм ограничавал въздуха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 24 Май, 2014 Ако си с спортен филтър така става,мини газ анализатор след това. Имах го същия проблем сложих спортен филтър разбазиках газовото и накрая гаснеше и не вървеше както трябва.Като запуша почти целия филтър с торбичка се оправяше.Като цяло проблема идва от настройката на изпарителя и филтъра-какъв е мръсен ли е зашушен ли е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #4 Отговорено 25 Май, 2014 А при мен е с двоен карб разпробит и пак запушвам тръбата за въздуха предполагам че не е разпробит като хората или не винаги се получава с тия разпробивания. Та подобна интервенция е нож с две остриета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове