Jump to content
no1else

Помощ за намиране на читав седан 6 генерация японка

Recommended Posts

Здравейте колеги, решено е хеча да си ходи и да се взема семейна кола. Избора ни падна на 6ген седан, но само японската сглобка. Преди или фейслифта не е толкова от значение, но е важно да има климатик. Искам да помоля колегите от другите градове ако мернат в някоя автокъща търсената кола да драснат едно лично съобщение. Всичките обяви от мобиле и карс.бг съм ги огледал. За сега са набелязани 2 седана във Враца. Утре ще обикалям русенските автокъщи, а другият уикенд варненските. Понеже колата е трудна за откриване и определено не е предпочитана от автотърговците за внос моля за малко съдействие :) Колкото по-близък вид до стоковия...толкова по-добре. Спойлери, брони червени кожички на скоростния лост, светещи километражи и музики разни не ме вълнуват. ПС: моля не превръщайте темата в дискусия защо не Акорд или англичанка и тн. Понеже колата не се среща често просто искам малко съдействие за откриването на такива по автокъщите.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колегаПолзвам такъв от около 2006 година насам- отличен избор си направил.Преди 1-2 години (не помня точно кога) помогнах на позната да си закупи същия седан за около 4000 лева (от 1998 година обаче)- и е доволна. Вече не са чак толкова рядко срещани- май в Стара Загора имаше един подобен за продаване, и цената му беше ако си спомням правилно около 3000-4000 лева. Седана и купето на 6 генерация са Японска сглобка, и тези, които съм виждал досега- всички са имали климатик (но при мен няма ABS).Ето я обявата: http://www.cars.bg/c169037Поздрави

Редактирано от JoroHondata
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето не е японска сглобка, а американска. Само седана и хеча са японки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Wyvern, Благодаря за поправката !

Значи само хамериканците могат да вземат готов Седан, да му махнат двете задни врати и да стане купе Публикувано изображение

Успех на купувача.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само седана и хеча са японки.

...и то само тези предлагани официално за европейският пазар. Седани и хечбеци има правени и в Сащ/Канада, ЮАР, Турция и къде ли не другаде по света. Купетата са разработвани и произвеждани само в САЩ. Към автора на темата: климатика е бил опция за седаните, лично съм карал (оглеждал за купуване, преди време) 3 броя ЕК3-ки седан и трите бяха без клима (при EJ9 често липсват дори и ел.стъкла и огледала и ABS). Миналата година усилено търсих кола и един от избора ми бе именно тъй бленувания от години и рядък Сивик 6 Седан, от не малкото коли които имах възможност да пробвам и избирам... в крайна сметка купих Акорд бил той и евро сглобка защото е по-голяма, по-динамична, по-луксозна (разбирай с по-удобни седалки и по-красиви и качествени дамаски и материали в салона), возия и във всяко едно отношение е по-кола спрямо сивик седан и не на последно място - на много по-ниска цена се намира спрямо едва 2 - 3 години по-нов Сивик (за мен лично се убедих, че конкретно за Сивик 6 Седан е повече самонавиване и желание да притежаваш такъв модел, просто сред нас хондаджиите Сивик 6 Седан едва ли не е получил статут на някаква екзотика все едно е кой знае какво уникално и неповторимо... до момента в който не покараш такъв и не си кажеш "е затова ли толкова много драпам, заслужава ли си наистина това търсене и тази цена"), но сам си каза, да не те разкандардисваме от Сивик Седан и да не предлагаме алтернативи, затова спирам по темата. Готина кола е, не ме разбирай погрешно, но читави (разбирай добър мотор/скорости, ходова част и НЕ ръждилници) такива обикновено им поискват по над 4 бона (и не говоря за някоя ЕК4, а за куц модел с барабани отзад и с липси на елементарни "екстри" като клима, АБС, подлакътник и т.н. - 2013 година сме все пак), за мен лично за 15 - 17 годишен Сивик с "посредствен" (D серия) мотор - просто не си струва, но всеки сам си преценява.Сам каза, че във Враца в момента има 2 седана, но и двата са австрийки и са ръждилници общо взето (само като им видиш на отворен преден капак как горната греда на която е закопчалката на капака е потънала в ръжда... и спираме да говорим какво би било по вежди, прагове, багажник и т.н.). Може и читави да са като цяло тия двата, но ръждата е факт при тях, а на цени около 3500... ти си прецени дали си заслужават. Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеКолега ADH-Honda, Седана, който ползвам има почти всички нормални екстри без: шибедах, фабрично дистанционно към централното и ABS. За т.н. куц мотор: с двигател D14A4 се достигат 190-200 км/час- това е повече от достатъчно, на 4 предавка ускорява до прекъсвач, и високата скорост въобще не се усеща (пример: вчера се поувлякох по магистрала Тракия към София- и съм шофирал някъде с 176 км/час - и очаквам да си понеса и необходимата отговорност).Минуси и недостатъци на модела: една пластмаса- водач на пружините в багажника се изважда/чупи лесно, и ако се залепи новия водач- проблема се отстранява (пружините работят на усукване и ако водача се е счупил- капака на багажника не се задържа нито в горно, нито в долно положение); филтъра на климатика се сменя за около 15-20 мин, като се маха жабката и една лайсна зад нея. Поздрави

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...