Jump to content
SVE_1986

Ремонт на радиатор.

Recommended Posts

Здравейте колеги.От заглавието на темата се разбира за какво става въпрос.Протече ми радиатора,течът е някаде между питите от вътрешната страна,не е на казанчетата.Говорих с няколко човека които заваряват алуминий,но никой не смее да се хване да го поправи,че материалът е много тънък и при заварките най-много да направят дупка.Радиатора е алуминиев,триядрен от тия готините лъскавите :D/>Опитах се да го залепя с някакво двукомпонентно лепило,наподобяващо течен алумин,но пак прокапа.Като запаля колата студена няма проблем,но стигне ли нормална работна температура почва да капе.Някой ако знае някакъв начин да си оправя радиатора да помага,че съм го купувал нов за доста пари а изкара половин година :( Ако някой е имал подобни проблеми и е опирал до сервиз нека прати на лично името на сервиза да не става реклама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Ако радиатора е нещо свястно и пробиването е причинено си струва да се поправи - става и държи ако това те притеснява, но ако отвътре е така да се каже "тръгнал" поради някаква причина и не може да му се има доверие занапред, по-добре да не инвестираш в него въобще. Тук ни се е налагало да носим радиатори при хора, които са специализирани само в това и не сме имали проблем, но това се случва само, ако радиатора е на някоя по-рядка кола, труден за намиране, няма алтернативни варианти за нов, много голям срок на доставка и т.н.Предполагам ако намериш място, където са специализирани в това могат да преценят според състоянието му дали има смисъл от ремонт въобще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип се лепи с течен метал но преди това се сплесква хубаво и се ндрасква около дупката за да хване по добре. И докато исъхне лепилото се обръща веднъж за да не се стече(на180 градуса). Трабичката дето е дупката се стиска хубво така че да не протича охладителна течност а ламелките около дупката грозно и грубо се премахват така че с клещите хубаво де се стисне но трябва и да го надуеш преди и след ремонта за да видиш каде е пробива и дали се е залепил. Без опит или поне веднъж да си видялкак става не знам дали ще се справиш

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...