Jump to content
Sign in to follow this  
fenabg

Що е то скоростна кутия ,на Де серия и какво има и какво може тя .

Recommended Posts

Искам да попитам, никаде не намерих нещо конкретно за двуваловата д серия кутия.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми питай, така по това което си написал нищо не се за разбира.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По принцип ме интерисува дали има кутия с файнъл 4,4 фабрично и предавателните числа на 2 , 3 и 4 скорост на d16a9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има от кончерто.1-325 2-1.944 3-1.34 4-1.03/06 5-0.848/0.88 fd-4.25/3.88

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря колега мн ми помогна с информацията ;)/>

Share this post


Link to post
Share on other sites

При Rover 216GTi/416GTi (D16A8) са същите скорости:1st 3.250, 2nd 1.944, 3rd 1.346, 4th 1.033, 5th 0.848, Final 4.250Кутията има код "P7", лично проверено :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги разгледах темата, но не можах да намеря конкретен отговор на това което ми е влязло в главата. А то е имам една кутия с20 на която ми е излишна, а на колата ми е 1М англичанка доста дълги с 3хил.на пета върви със 120км. Въпроса ми е каква комбинация от двете може да се направи за да се подобри динамиката без да се пипа пета за дълг път. Мотора ми е d16y3 с глава d16z6. Ако някой има представа или е правил подобна комбинация от двете нека сподели и дали си заслужава.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 17.08.2013 г. at 22:33, fenabg написа:

Има от кончерто.1-325 2-1.944 3-1.34 4-1.03/06 5-0.848/0.88 fd-4.25/3.88

Здрасти приятел, знам че ти можеш да ми помогнеш за това се допитвам до теб.

Прочетох тази тема 

 

Някои неща ми се изясниха, но понеже темата е стара и не ми излизат снимките. 
Имам сивик 6ца турбо с d16y2 от англичанка но от известно време нещо спря да влиза трета скорост само когато искам да сваля от четвърта, втора- трета няма прблем обаче четвърта трета трябва леко да подам газ докато съм натиснал съединителя и влиза. Казаха ми че най вероятно е замазана муфа или синхрозизатор.

IMG_3111.thumb.jpeg.1c3d45d0487c7cecbdbdd4829e3458be.jpeg

До колкото видях в тази таблица кутията която е на колата ми е с 4.25 файнъл и е със сравнително къси скорости и щампа P1M B000.

  IMG_2783.thumb.png.d3d18dbfe528e6c0ad1f15eea18c3b43.png
Взех си и кутия която да ползвам за части от англичанка преди фейса d14a2 със щампа P1M A000. Според таблицата трябва да е с 4.43 файнал и и броих 71зъба на короната.

IMG_2745.thumb.jpeg.bb2846f1186cca5887ca229c33496537.jpeg

Въпроса ми е муфите и синхронизаторите на двете кутии едни и същи ли са за да сменя на мойта и да отстраня проблема с 4-3, и мога ли да прехвърля короната с вала и пета предавка от д14 в кутията от 1.6. Също не знам  и си нямам никаква идея като отворя кутията коя предавка къде е и къде се намира муфата и синхронизаторите 4-3, ако можеш да ми дадеш снимка с номерация на скорости и муфи докато не са пръснати да се ориентирам, ще съм ти много благодарен. Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...