Jump to content
fenabg

Що е то скоростна кутия ,на Де серия и какво има и какво може тя .

Recommended Posts

Искам да попитам, никаде не намерих нещо конкретно за двуваловата д серия кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми питай, така по това което си написал нищо не се за разбира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ме интерисува дали има кутия с файнъл 4,4 фабрично и предавателните числа на 2 , 3 и 4 скорост на d16a9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има от кончерто.1-325 2-1.944 3-1.34 4-1.03/06 5-0.848/0.88 fd-4.25/3.88

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега мн ми помогна с информацията ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Rover 216GTi/416GTi (D16A8) са същите скорости:1st 3.250, 2nd 1.944, 3rd 1.346, 4th 1.033, 5th 0.848, Final 4.250Кутията има код "P7", лично проверено :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги разгледах темата, но не можах да намеря конкретен отговор на това което ми е влязло в главата. А то е имам една кутия с20 на която ми е излишна, а на колата ми е 1М англичанка доста дълги с 3хил.на пета върви със 120км. Въпроса ми е каква комбинация от двете може да се направи за да се подобри динамиката без да се пипа пета за дълг път. Мотора ми е d16y3 с глава d16z6. Ако някой има представа или е правил подобна комбинация от двете нека сподели и дали си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.08.2013 г. at 22:33, fenabg написа:

Има от кончерто.1-325 2-1.944 3-1.34 4-1.03/06 5-0.848/0.88 fd-4.25/3.88

Здрасти приятел, знам че ти можеш да ми помогнеш за това се допитвам до теб.

Прочетох тази тема 

 

Някои неща ми се изясниха, но понеже темата е стара и не ми излизат снимките. 
Имам сивик 6ца турбо с d16y2 от англичанка но от известно време нещо спря да влиза трета скорост само когато искам да сваля от четвърта, втора- трета няма прблем обаче четвърта трета трябва леко да подам газ докато съм натиснал съединителя и влиза. Казаха ми че най вероятно е замазана муфа или синхрозизатор.

IMG_3111.thumb.jpeg.1c3d45d0487c7cecbdbdd4829e3458be.jpeg

До колкото видях в тази таблица кутията която е на колата ми е с 4.25 файнъл и е със сравнително къси скорости и щампа P1M B000.

  IMG_2783.thumb.png.d3d18dbfe528e6c0ad1f15eea18c3b43.png
Взех си и кутия която да ползвам за части от англичанка преди фейса d14a2 със щампа P1M A000. Според таблицата трябва да е с 4.43 файнал и и броих 71зъба на короната.

IMG_2745.thumb.jpeg.bb2846f1186cca5887ca229c33496537.jpeg

Въпроса ми е муфите и синхронизаторите на двете кутии едни и същи ли са за да сменя на мойта и да отстраня проблема с 4-3, и мога ли да прехвърля короната с вала и пета предавка от д14 в кутията от 1.6. Също не знам  и си нямам никаква идея като отворя кутията коя предавка къде е и къде се намира муфата и синхронизаторите 4-3, ако можеш да ми дадеш снимка с номерация на скорости и муфи докато не са пръснати да се ориентирам, ще съм ти много благодарен. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...