Civic ZC 382 #1 Публикувано 16 Април, 2013 Здравейте,колеги!Имам желание да си монтирам модул за автоматично включване на късите светлини.Ходих на 2 елавтосервиза-на два ми отказаха защото било ''Хонда":unsure:/>,на третия ми искат 60 лв.:o/> което не ми се вижда малко.Ще кажете има упътване към модулите за монтаж и изглежда лесно ама аз под кората виждам доста кабеляк и не искам да си правя експерименти. Намерих и някакво готово реле за фарове с вграден часовник,което ми стори най-лесно за монтаж,но не мога да намеря къде да го бодна.С един колега разглобихме около волана,проследявахме кабелите,около предпазителите и под капака ама ударихме на камък.Четох и манюела и там не дават такова нещо.Не само че не намерихме такова реле,ами разбутахме SRS-a и лампата му светна.Намерих темата за чистене на грешката и се оправих,ама не искам да развалям други работи. Ако пък е толкова трудно ще ги давам левчетата,но ако някой колега го е правил нека даде съвет.Не намерих и такава тема,а проблема е актуален.Колата е от подписа.Благодаря на отзовалите се!:rolleyes:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Asti 38 #2 Отговорено 16 Април, 2013 А ти тоя модул купил ли си го вече ... или искаш да идеш някъде дето продават и да ти сложат ? Щото един приятел (вече настоящ колега в форума) си монтира на BMW-то модул за дневни светлини дето монтажа е - кабел на + на акумулатора и кабел с някви щипки който се щипва на кабела за единия фар. С 2 думи 10 мин за монтажа и седи под капака а не си разглобяваш таблото ... цената на модула беше нещо от рода на 50 лв ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #3 Отговорено 16 Април, 2013 (Редактирано) Всичко си има на бушонната кутия в купето. По спомени има и постоянен плюс и плюс след контакт и удобна маса. Плюсовете са на едни свободни мъжки пинове. Вече връзката към фаровете ако не искаш нищо да режеш, преправяш става най лесно с мъжки и женски кабелни обувки. С две думи изнасяш предпазителя извън гнездото и правиш връзката на каб. обувки. Дано ме разбра какво ти обяснявам, че малко неясно май излезе. Ако не си си взел модул ти препоръчвам такъв с регулиране на дългите с процент, няма смисъл да ти светят на 100% фаровете денем Редактирано 16 Април, 2013 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #4 Отговорено 17 Април, 2013 (Редактирано) На моята си купих SmartDRL модулите и понеже не ми се щеше да се завирам под таблото свързах кабелите директно към единия фар. А самия модул го поместих във външната кутия с предпазители.Недостатъка е че вътре не се чуват сигналите от модула защото зумера му е слабичък (а и няма смисъл да е силен). Работи безупречно досега на 30% на дългите.Отне ми с цялото моткане около 3 часа (защото аз не обичам да бързам). Редактирано 17 Април, 2013 от PESHO OT MARS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #5 Отговорено 19 Април, 2013 Благодарение на Shorty се свързах с човек,който ми монтира модула за автоматично включване на фаровете,който представлява реле с часовник 20 сек. закъснение след старта.Цената беше поносима и заслужена.Благодаря на колегите които се включиха!Пак е така както казват,но предпочетох не аз да режа жиците:rolleyes:/>Искаше ми се да направя нагледни снимки за тези които искат да опитат сами да си сложат модул, ама трябва пак да разглобявам кората и около волана:angry:/>.Ако модераторите решат могат да затворят темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #6 Отговорено 14 Юни, 2013 Аз също съм със смартДРЛ,от авал, и дългите ми са пуснати да светят на 30 процента. Екстра си е Монтажът е лесен, мога да помогна ако някой иска (ЛС) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове