Jump to content
Civic ZC

Модул за автоматично включване на светлините

Recommended Posts

Здравейте,колеги!Имам желание да си монтирам модул за автоматично включване на късите светлини.Ходих на 2 елавтосервиза-на два ми отказаха защото било ''Хонда":unsure:/>,на третия ми искат 60 лв.:o/> което не ми се вижда малко.Ще кажете има упътване към модулите за монтаж и изглежда лесно ама аз под кората виждам доста кабеляк и не искам да си правя експерименти. Намерих и някакво готово реле за фарове с вграден часовник,което ми стори най-лесно за монтаж,но не мога да намеря къде да го бодна.С един колега разглобихме около волана,проследявахме кабелите,около предпазителите и под капака ама ударихме на камък.Четох и манюела и там не дават такова нещо.Не само че не намерихме такова реле,ами разбутахме SRS-a и лампата му светна.Намерих темата за чистене на грешката и се оправих,ама не искам да развалям други работи. Ако пък е толкова трудно ще ги давам левчетата,но ако някой колега го е правил нека даде съвет.Не намерих и такава тема,а проблема е актуален.Колата е от подписа.Благодаря на отзовалите се!:rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти тоя модул купил ли си го вече ... или искаш да идеш някъде дето продават и да ти сложат ? Щото един приятел (вече настоящ колега в форума) си монтира на BMW-то модул за дневни светлини дето монтажа е - кабел на + на акумулатора и кабел с някви щипки който се щипва на кабела за единия фар. С 2 думи 10 мин за монтажа и седи под капака а не си разглобяваш таблото ... цената на модула беше нещо от рода на 50 лв ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си има на бушонната кутия в купето. По спомени има и постоянен плюс и плюс след контакт и удобна маса. Плюсовете са на едни свободни мъжки пинове. Вече връзката към фаровете ако не искаш нищо да режеш, преправяш става най лесно с мъжки и женски кабелни обувки. С две думи изнасяш предпазителя извън гнездото и правиш връзката на каб. обувки. Дано ме разбра какво ти обяснявам, че малко неясно май излезе. Ако не си си взел модул ти препоръчвам такъв с регулиране на дългите с процент, няма смисъл да ти светят на 100% фаровете денем

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята си купих SmartDRL модулите и понеже не ми се щеше да се завирам под таблото свързах кабелите директно към единия фар. А самия модул го поместих във външната кутия с предпазители.Недостатъка е че вътре не се чуват сигналите от модула защото зумера му е слабичък (а и няма смисъл да е силен). Работи безупречно досега на 30% на дългите.Отне ми с цялото моткане около 3 часа (защото аз не обичам да бързам).

Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на Shorty се свързах с човек,който ми монтира модула за автоматично включване на фаровете,който представлява реле с часовник 20 сек. закъснение след старта.Цената беше поносима и заслужена.Благодаря на колегите които се включиха!Пак е така както казват,но предпочетох не аз да режа жиците:rolleyes:/>Искаше ми се да направя нагледни снимки за тези които искат да опитат сами да си сложат модул, ама трябва пак да разглобявам кората и около волана:angry:/>.Ако модераторите решат могат да затворят темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм със смартДРЛ,от авал, и дългите ми са пуснати да светят на 30 процента. Екстра си е :) Монтажът е лесен, мога да помогна ако някой иска (ЛС)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...