Jump to content
dpenev

Honda Accord i-CDTI 2.2 2007 измерена с HDS

Recommended Posts

Здравейте Колеги,Опитвам се да разбера техническото състояние на Honda Accord i-CDTI 2.2 2007 година.Извърших тест с HDS софтуер.Грешките които прочетох бяха SRS Permanent DTC 44-11 No signal from right side first impact sensorSRS Permanent DTC 31-10 Open or increased resistance in left side airbag inflact SRS Permanent DTC 32-10 Open or increased resistance in right side airbag inflact След изтриване на тези грешки SRS модула не генерира нови такива.Body Electrical Permanent DTC B1325 Rain Sensing Input FailureТази грешка не съм я трил. Колега с опит с този тестер ? Коментар?Прилагам линк към пълните данни (измерени s HDS) на колата http://www.switchfin...DI-2.2-2007.pdf Вижда ли се нещо притеснително около мотора?Благодаря предварително!Димитър

Редактирано от dpenev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,ще се опитам да дам мнение по въпроса ти за кодовете на грешките. Непрофесионално естествено.Относно SRS грешките:Щом са отчетени грешки 44-11 в паметта следва да се направи повторен тест.1, Изтрива се DTC паметта с HDS така:- ключ на положение ОФ, свързване на HDS, ключ на положение ОН, от SRS менюто на HDS се избира SRS->DTC->erase DTC.- Прави се повторен Тест на системата.- ключ на положение ОН, чака се 10 сек. и се прочита DTC паметта.- ако не се покаже грешка 44-11 се приема че има временно прекъсване на работата на SRS сензорите. Прави се следния тест:- пали се двигателя и работи на празен ход. Възможно е лампата SRS на таблото да светне са малко и да изгасне, може и да не изгасне. Проверават се всички кабели и букси за проблем. Прави се тест-драйв - бързо ускорение, спиране, форсиране, резки завои и завои с пълен ляв/десен и др. Ако СРС лампата на таблото не светне или не се генерира нова грешка - Значи всичко е ОК и проблемите са били временни.2, Ако при повторния тест се покаже грешка 44-11 отново, значи има проблеми с SRS модула и сензорите. Тук вече трябва специално приспособление и кабел за тестване на СРС модула. Правят се измервания на съпротивление и напрежение между определени изходи на модула и маса и в зависимост от стойностите се вижда проблема.- ако няма съпротивление има скъсани кабли в системата.- вече в зависимост от стойностите на oM и V се открива виновника - модул или сензори.Аналогично е и за грешките 31-10 и 32-10. Трябва да се тества отново.Това е общо описание на проблемите без да претендирам за 100% точност.При повторни грешки ще ти е нужен добър специалист, с нужната техника, който знае какво да прави. Няма да стане с гаражни майстори.Поздрави и успех.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Колега много за подробната информация!Ще се опитам да повторя замерването на SRS-a.В момента най голямото ми опасене е свързано с 'blow-by' -а на този автомобил. От капачката духа доста и пръска масло при мотор на празен ход?? В един сервиз ми казаха че това било нормално другаде казват че не е. От щеката за маслото не духа ПоздравиДимитър

Редактирано от MIYAMOTO
Не е необходимо да цитираш предходно мнение,даже е нежелателно!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...