Jump to content
marshon

Honda Accord 2.0TDi

Recommended Posts

Здравейте на всички. Обмислям вариант да си взема такова акордеонче скоро време. Това, което искам от вас е да си дадете мнението за този модел. Търся точно такава, защото си мисля, че разхода и на гориво е доста по сносен от колкото на сегашната ми d13b2, която явно се е бъгнала яко, за да ми дава разход около 10л./100км градско(че понякога и повече).Това ускорение, разход, части(скъпи ли са), имат ли си слабо място, как би им се отразил един чип ... и т.н.Изобщо всякаква информация ще ми е от полза.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 TDi би трябвало да е 6-а генерация, англичанка сигурно.Мога да ти кажа само за двигателя, от останалото нямам преки наблюдения.Чудесен АНГЛИЙСКИ дизел. Имах Ровър 400 с този двг, продадох го на около 230000 МИЛИ, без ремонти, само подгревни свещи, и ремъци естествено. Казвам ремъЦИ, защото са два.Доколкото съм запознат (не съм го правил лично), от разговори с колеги тук, и в Ровър форума, двигателят носи на чипове-мипове, пипане на турбото, и достигане на прилични коне, много повече от заводските. Но ... нали се сещаш, че разхода на гориво ще се дигне значително.Дори и в стоков вид двигателя е повече от приличен, ако не попаднеш на някой тотално съсипан :cool:За части и ремонти също не мога да съм ти полезен, не съм в БГ.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Krasi-mir за мнението.Някой друг не иска ли да сподели нещичко ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички. Обмислям вариант да си взема такова акордеонче скоро време. Това, което искам от вас е да си дадете мнението за този модел. Търся точно такава, защото си мисля, че разхода и на гориво е доста по сносен от колкото на сегашната ми d13b2, която явно се е бъгнала яко, за да ми дава разход около 10л./100км градско(че понякога и повече).

 

Това ускорение, разход, части(скъпи ли са), имат ли си слабо място, как би им се отразил един чип ... и т.н.

Изобщо всякаква информация ще ми е от полза.

Благодаря!

 

Здравей аз имам акорд 1998г 2000 ITD 105 коня с чип Публикувано изображение Върви повече от акорд 2000 бензинка 5 старта направихме от 0 до 100 разликата е голяма а след 150 бензиновата умира боквално Публикувано изображение Частите неса скъпи 300 консмативите с смяната немисля че е много Публикувано изображение Забележките ми са по спирачната система но се оправя това . И още една мн.малко завива за такъв клас кола Публикувано изображение Аз съм доволен Публикувано изображение Редактирано от Момчито
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го прецени че бензиновият умира след 150 не знам, явно имаш впечатления от някой акордион на три цилиндъра.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го прецени че бензиновият умира след 150 не знам, явно имаш впечатления от някой акордион на три цилиндъра.

Колега бензиновия акорд ме минаваше както си иска без чип,но с чипа може да ми гледа черната мъгла Публикувано изображение 0 до 200 няма шанс ако няма подобренияПубликувано изображение На магистралата бениновата като се наеме ме минава но след 200 Публикувано изображение Имам 2 такива от 8 години Публикувано изображениеНа 3 цилинра ако е била как ще вдига 220км ???

Редактирано от Момчито

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за акорд шеста генерация, ако имаш в предвид пета, там нямам впечатления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за акорд шеста генерация, ако имаш в предвид пета, там нямам впечатления.

Същата като твоята е колега 126 коня е с чипа на динотеста толкова я исара !!! 100 коня бяха останали от 105 и 26 качи 126 кончета реални !!! Преди 2 месеца сложих и на другия ми акорд !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо но аз с умрелият F20A4 се засякох преди седмица с Акорд 6та ген. 2000г. автомат 147кс с чип.С чипа не знам колко още е вдигнал но предполагам не повече от 10кс.Vtec-a се пуска малко по-рано на всичкото отгоре.Резултата от тръгване с 50км/ч до 180кс/ч е една кола , кола и малко за прелюда.Стана ми странно честно казано но предвид килата на акорда може би е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо но аз с умрелият F20A4 се засякох преди седмица с Акорд 6та ген. 2000г. автомат 147кс с чип.С чипа не знам колко още е вдигнал но предполагам не повече от 10кс.Vtec-a се пуска малко по-рано на всичкото отгоре.Резултата от тръгване с 50км/ч до 180кс/ч е една кола , кола и малко за прелюда.Стана ми странно честно казано но предвид килата на акорда може би е нормално.

така е колега разликата не е голямя !!! Моята е 5 генерация 1998 г. !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...