Jump to content
terziew90

Оил сепаратор на Хонда ЦРВ 97 година

Recommended Posts

Зравеите колеги,собственик сам на Хонда ЦРВ от 97, и искам да попитам ако някои го е правил това чистене на сепаратора да сподели или да даде снимков материал.Преди 2 дена с един маистор отворихме капака на двигателя,но маистора миза че въпросния сеар бил захванат с нитове.Помогнете ми как да се справя с това отваряне и дали е възможно БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО Публикувано изображение/>

Редактирано от terziew90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е тоя сепаратор,че аз нещо не схванах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е тоя сепаратор,че аз нещо не схванах

тои служи за обиеторане на картерните газове и масло,поне така ми казаха на мене и също така ми казаха да го изкарам и да го накисна във кореселин.Защото колата ми гори масло а съм сменил почти всичко-клапани гумички на клапаните,семеринги и т.н.Същто така четах и др теми и ми казаха да си проверя ПЦВ клапана,които се намира на капака на двигателя,а за горянето на масло то намаля но все пак гори по малко, и ми препоръчаха да изцхстя този сепаратор,и не знам как да деиствам.На някои ако му се е случвал този проблем и ако е стигнал до решението му да сподели :)ПОМАГАИТЕ С КАКВОТО МОЖЕТЕ>БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното нещо заради което тази кола ще гори масло е масления "сепаратор"(канистер е по-правилно да се нарича).Почиства се лесно,но дали има смисъл :dunno:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега ако си сигурен, че колата го гори това масло и си сменил всички тези семеринги и гумички май остават само сегментите като евентуален проблем. Заставал ли си зад колата да гледаш през аспуха дали гори масло докато някой друг дава газ примерно ?

Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

да заставал съм отзад и наистина си пуше леко синкав дим , а и мирише на мало,а и сегменти съм сменял!!!/>!

Редактирано от MIYAMOTO
ЦИТАТИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честито, пак ще сменяш ако искаш да спре да гори масло. Ама тоя път виж все пак дали е останал някакъв хонинг по цилиндрите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами честито, пак ще сменяш ако искаш да спре да гори масло. Ама тоя път виж все пак дали е останал някакъв хонинг по цилиндрите Публикувано изображение

 

Маистора ми каза че се вижда,че има хонинг целиндрите нямат ръб.Така сменените части са:Клапани,гумички на клапани,сегменти,гарнитура глава,гарнитура капак.И след като са сменени тези части колата гори 1л. на 1000км.Публикувано изображение. Възможно ли е това горене да е от масления "сепаратор" или ПЦВ клапан които се намира на капака на двигателя и които е елемент или част от картерната вентилация.А и да кажа че съм згрешил със синкавия пушек няма такъв,пушека е бял и като загрее двигателя колата спира да пуши,а в топлите дни не пуши,но гори масло Редактирано от terziew90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен колата е за отваряне пак.Или някой се е насрал или е монтирал нЕкФо страшно менте на сегменти.Не се занимавай с картерна вентилация...не е от там.

Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за включването.И да кажа,че като смених гумичките ми изгоря 1л на 1000км,и след това смених сегменти и отново 1л на 1000км.Измерихме компресията на цилиндрите която е 13 атм. на всичките цилиндри

Редактирано от MIYAMOTO
Цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...