Neyqzvimiq 49 #1 Публикувано 25 Март, 2013 Колеги интересува ме дали понижаващи пружини от х23-ка прелюд 4 генерация ще станат на ф20-ка същата генерация. Моля който може да помогне да каже каквото знае. Най-вече ме притеснява това че 2.3. мотора си е по-тежък от 2.0 и може би няма да стоят както на 2.3-то.може би по-висока предница? Всякакво инфо ми е от полза , благодаря Ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheFastman 1 #2 Отговорено 26 Март, 2013 колега на прелюд 4та. всички амортесиори и пружини са еднакви.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neyqzvimiq 49 #3 Отговорено 26 Март, 2013 Колега, не съм много съгласен с твоето твърдение, за задните съм сагласен да са еднакви , но за предните на една ф20-ка и х22а... няма начин да са еднакви според мене , или 6те са по твърди или повече намотки 6те имат пружините, все пак двигателя е по тежък при Х серията... колега на прелюд 4та. всички амортесиори и пружини са еднакви.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donvini 17 #4 Отговорено 27 Март, 2013 Колега, не съм много съгласен с твоето твърдение, за задните съм сагласен да са еднакви , но за предните на една ф20-ка и х22а... няма начин да са еднакви според мене , или 6те са по твърди или повече намотки 6те имат пружините, все пак двигателя е по тежък при Х серията... колега на прелюд 4та. всички амортесиори и пружини са еднакви.... Колега нямат никаква разлика пружините има разлика във дисковете и шарнирите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neyqzvimiq 49 #5 Отговорено 27 Март, 2013 зна4и аз съм с грешно впечатление останал. Благодаря Ви. Колега, не съм много съгласен с твоето твърдение, за задните съм сагласен да са еднакви , но за предните на една ф20-ка и х22а... няма начин да са еднакви според мене , или 6те са по твърди или повече намотки 6те имат пружините, все пак двигателя е по тежък при Х серията... колега на прелюд 4та. всички амортесиори и пружини са еднакви.... Колега нямат никаква разлика пружините има разлика във дисковете и шарнирите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #6 Отговорено 27 Март, 2013 (Редактирано) Малко е спорно това.До колкото знам от 4та серия са по-ниски от на 5та серия специално при различните двигатели.Дали има по 1 намотка повече трябва да се провери за достоверност.Двигател H22 е по-тежък от F20 независимо , че се монтира на една и съща кола.Не съм много сигурен , че на всички двигатели са еднакви особено на тези с ATTS при 5та ген.Ето и малко номера за по-голяма достоверност: 5-та ген 2001 с ATTS H22VTI-R - предна пружина - 51401-S30-N21 5-та ген 1998 без ATTS F20A4 - предна пружина - 51401-SS0-004 При 4-та генерация според каталозите са еднакви на H23/F20 и не би трябвало да има проблем да се заменят.Все пак ги провери преди да ги закупиш. Редактирано 27 Март, 2013 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #7 Отговорено 30 Март, 2013 (Редактирано) Оригиналните пружините на всички Прелюди са СЪВМЕСТИМИ но не са ЕДНАКВИ, на Х23 и Х22 предните са с 10 витки на Ф20 с 9.При Х23 и Х22 предните пружини са маркирани с различен цветен код,имат различни парт номера и макар че на външен вид изглеждат еднакво,вероятно имат различна твърдост.Ако ще слагаш афтърмаркет пружини,там няма разлика,просто ф20 ще стои малко по високо,понеже двигателя е по-лек. Това са парт номерата на предните пружини за 4 ген: H22- 51401-SS0-J01 H23- 51401-SS0-901 F20- 51401-SS0-G01 а ето ти снимка на пружина от Х23 и Ф20 една до друга,на Х23 долната намотка е счупена Редактирано 30 Март, 2013 от nightfighter 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #8 Отговорено 30 Март, 2013 Добър коментар на nightfighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neyqzvimiq 49 #9 Отговорено 1 Април, 2013 nightfighter не само че даде добър коментар и бе6е прекрасен дори със снимка, полезен не само за мен, но и за колегите за които няма6е абсолютно никаква разлика. Благодаря колега!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове