Jump to content
kazadores

Монтаж на спирачна помпа 15/16

Recommended Posts

Здравейте колеги,интересува ме как ще се отрази монтирането на помпа 15/16 от VTi на сивик 5-та генерация с 262 мм спирачки отпред,големи барабани отзад и разпределител на спирачното усилие 30/30.Ако някой го е правил,ще съм благодарен да сподели мнение точно в тази комбинация ще има ли подобрение.Сегашната ми помпа е 7/8.Благодаря предварително и поздрави. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти се наложи да преправяш единият щуцер(вътрешният към купето)и мисля ,че помата не пасваше на твоето серво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да единият щуцер е по-дебел,защото втй е с абс и там тръбичката е по-дебела.А мисля да ползвам помпата заедно със сервото и.Иначе на моето серво болтовете са му огледални и не пасва наистина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми като цяло ще имаш по малък ход на педала,по горе ще хващат спирачките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добре до някъде,защото сега имам чувството,че ми е малко голям хода на педала.Въпросът е да не започнат при малко усилие да ми блокират колелата,а и не съм сигурен дали трябва да сменям разпределителя на спирачно усилие.Засега ще карам с барабаните отзад,знам,че хората го сменят като минават към дискови спирачки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да смениш и разпределителя на спирачното усилие. С 3030 задните ти колела няма да могат да спрат валяците на прегледа. Намери си 3540 който е от Д16 и ВТИ. Даже в момента момче от форума продаваше такъв мисля.....saaron беше ника ако се не лъжа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

задните ти колела няма да могат да спрат валяците на прегледа.

..сигурен ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми за себе си съм сигурен, за теб...не мисля че има нужда да споря или убеждавам някого. С предно и задно окачване от интегра съм (282мм/262мм), с 1" спирачна помпа и сервото от интеграта и с метални спирачни маркучета и нови накладки. Единственото което остана е разпределителя 3030 от Д15-ката. Е повярвай ми вече два пъти не можах да спра валяците на задните колела. Колега с същите елементи и 3540 разпределител няма такива проблеми. В Хонда-теч форумите пишат да се смени разпределителя с 4040 от Интегра ЛС без АБС. Докарах си такъв от щатите,но още не е монтиран, в Бг такъв няма от къде дасе намери и за това алтернативата му е 3540 от моделите описани от мен в предишният пост. Така че аз за мен съм сигурен, а ти ако смяташ че знаеш къде греша ще се радвам да те изслушам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спира си с разпределителя от Д15-ката,точно колко не знам,но щом на Калояново и задните дискове грееха..Така се случи тогава,че сложих дисковете,нови накладки,леко раздвижване на водачите и апаратите и директно на пистата за Японския.В последствие смених разпределителя с такъв от Д16з6(малък втек без АБС).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и мойте задните дискове накладките им свалят ръждата и търкат там нещо си, но явно крайно недостатъчно. Колелото просто отказва да блокира напълно....което се очаква че трябва да стане като смачкаш педала. Имайки в предвид размера на накладките за барабаните и тяхната поне 3 пъти по-голяма контактна повърхност в сравнение с накладките за задните дискови спирачки, си мисля че разпределителя 3030 е нагласен да пуска значително по-малко усилие към задните колела. Нормално е при такава разлика в контактната повърхност накладките за барабани да блокират колелото с пъти по-малко усилие. В honda-tech форумите общото мнение е, ако сложиш дискове отзад, а не смениш помпата и разпределителя все едно нищо не си направил. Само че при тях Интегри без АБС дал господ, а ние тука освен да разглобим на Sako и да му земем разпределителя друго не виждам :P:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си смених помпата, точно както и ти смяташ да направиш.Ефект в спирането, и натискането на педала - няма.Дори да има някакъв ефект, то той е незначителен.Загуба на време и пари..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз бях с предни 262мм, задни големи барабани, разпределител 30/30 и помпа 7/8. Педала беше по мек(в смисъл по на ниско хващаше) но спираше доста добре, валяците си ги заковавах. След това минах на задни дискове на 240мм и помпата вече не ми вършеше работа също и разпределителя. Смених помпата с 15/16 от прелюд с десен волан става без преправяне но задължително трябва и серво че правих помпата от прелюда да работи с моето серво демек правих фланец за да може ушите на помпата да паснат на моето серво ама идва късо и трябва да се подлага абе накратко си вземай помпа със серво. С този разпределител 30/30 които бях предни 262 и задни 240 мм , задните спирачки направо изчезнаха имаше ама колкото да се каже че ги има а валяците и грам не ги забавяше даже, поради липса на разпределител 40/40 които аз исках(вариант е и 35/40 които е много по лесно намираем) го премахнах, подобри се спирането все пак задните започнаха да държат и няма такова нещо като блокиране на задните и тем подобни, но все пак ако си бях намерил разпределителя които икзках нямаше да го премахна.

Редактирано от em1l

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...