kazadores 59 #1 Публикувано 17 Март, 2013 Здравейте колеги,интересува ме как ще се отрази монтирането на помпа 15/16 от VTi на сивик 5-та генерация с 262 мм спирачки отпред,големи барабани отзад и разпределител на спирачното усилие 30/30.Ако някой го е правил,ще съм благодарен да сподели мнение точно в тази комбинация ще има ли подобрение.Сегашната ми помпа е 7/8.Благодаря предварително и поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 18 Март, 2013 Ще ти се наложи да преправяш единият щуцер(вътрешният към купето)и мисля ,че помата не пасваше на твоето серво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #3 Отговорено 18 Март, 2013 Да единият щуцер е по-дебел,защото втй е с абс и там тръбичката е по-дебела.А мисля да ползвам помпата заедно със сервото и.Иначе на моето серво болтовете са му огледални и не пасва наистина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 18 Март, 2013 Еми като цяло ще имаш по малък ход на педала,по горе ще хващат спирачките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #5 Отговорено 18 Март, 2013 Това е добре до някъде,защото сега имам чувството,че ми е малко голям хода на педала.Въпросът е да не започнат при малко усилие да ми блокират колелата,а и не съм сигурен дали трябва да сменям разпределителя на спирачно усилие.Засега ще карам с барабаните отзад,знам,че хората го сменят като минават към дискови спирачки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #6 Отговорено 18 Март, 2013 Ще трябва да смениш и разпределителя на спирачното усилие. С 3030 задните ти колела няма да могат да спрат валяците на прегледа. Намери си 3540 който е от Д16 и ВТИ. Даже в момента момче от форума продаваше такъв мисля.....saaron беше ника ако се не лъжа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 18 Март, 2013 задните ти колела няма да могат да спрат валяците на прегледа. ..сигурен ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #8 Отговорено 18 Март, 2013 Еми за себе си съм сигурен, за теб...не мисля че има нужда да споря или убеждавам някого. С предно и задно окачване от интегра съм (282мм/262мм), с 1" спирачна помпа и сервото от интеграта и с метални спирачни маркучета и нови накладки. Единственото което остана е разпределителя 3030 от Д15-ката. Е повярвай ми вече два пъти не можах да спра валяците на задните колела. Колега с същите елементи и 3540 разпределител няма такива проблеми. В Хонда-теч форумите пишат да се смени разпределителя с 4040 от Интегра ЛС без АБС. Докарах си такъв от щатите,но още не е монтиран, в Бг такъв няма от къде дасе намери и за това алтернативата му е 3540 от моделите описани от мен в предишният пост. Така че аз за мен съм сигурен, а ти ако смяташ че знаеш къде греша ще се радвам да те изслушам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #9 Отговорено 18 Март, 2013 Спира си с разпределителя от Д15-ката,точно колко не знам,но щом на Калояново и задните дискове грееха..Така се случи тогава,че сложих дисковете,нови накладки,леко раздвижване на водачите и апаратите и директно на пистата за Японския.В последствие смених разпределителя с такъв от Д16з6(малък втек без АБС). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #10 Отговорено 18 Март, 2013 Те и мойте задните дискове накладките им свалят ръждата и търкат там нещо си, но явно крайно недостатъчно. Колелото просто отказва да блокира напълно....което се очаква че трябва да стане като смачкаш педала. Имайки в предвид размера на накладките за барабаните и тяхната поне 3 пъти по-голяма контактна повърхност в сравнение с накладките за задните дискови спирачки, си мисля че разпределителя 3030 е нагласен да пуска значително по-малко усилие към задните колела. Нормално е при такава разлика в контактната повърхност накладките за барабани да блокират колелото с пъти по-малко усилие. В honda-tech форумите общото мнение е, ако сложиш дискове отзад, а не смениш помпата и разпределителя все едно нищо не си направил. Само че при тях Интегри без АБС дал господ, а ние тука освен да разглобим на Sako и да му земем разпределителя друго не виждам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #11 Отговорено 18 Март, 2013 Аз си смених помпата, точно както и ти смяташ да направиш.Ефект в спирането, и натискането на педала - няма.Дори да има някакъв ефект, то той е незначителен.Загуба на време и пари.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
em1l 30 #12 Отговорено 18 Март, 2013 (Редактирано) Аз бях с предни 262мм, задни големи барабани, разпределител 30/30 и помпа 7/8. Педала беше по мек(в смисъл по на ниско хващаше) но спираше доста добре, валяците си ги заковавах. След това минах на задни дискове на 240мм и помпата вече не ми вършеше работа също и разпределителя. Смених помпата с 15/16 от прелюд с десен волан става без преправяне но задължително трябва и серво че правих помпата от прелюда да работи с моето серво демек правих фланец за да може ушите на помпата да паснат на моето серво ама идва късо и трябва да се подлага абе накратко си вземай помпа със серво. С този разпределител 30/30 които бях предни 262 и задни 240 мм , задните спирачки направо изчезнаха имаше ама колкото да се каже че ги има а валяците и грам не ги забавяше даже, поради липса на разпределител 40/40 които аз исках(вариант е и 35/40 които е много по лесно намираем) го премахнах, подобри се спирането все пак задните започнаха да държат и няма такова нещо като блокиране на задните и тем подобни, но все пак ако си бях намерил разпределителя които икзках нямаше да го премахна. Редактирано 18 Март, 2013 от em1l Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове