mohican 12 #1 Публикувано 13 Март, 2013 Втори ден се борим със спирачната система на харвито.В понеделник пътувахме и едното предно колело нещо взе да присвирва, оказа се че не отлепя добре диска на спирачките и миришеше на феродо.Вчера реших да се направи пълна ревизия на системата. На задните им сменяха феродото, че беше изфирясало, предните си имат доста, но хич да не е имаше доста ръжда по челюстите и т.н. Свалихме ги, почистихме, ремонтен комплект гумички и за двете колела, спирачна течност взех и т.н.Абе говоря все едно и аз съм участвал, ама не е така , баща ми и един негов приятел майсторче. Както и да е, сглобихме всичко, сипахме течност и се почна.Обезвъздушихме помпата, после там на ABS-са също, след това се почнаха колелата- задни, след това предно ляво, после дясно. И като я запалим и педала на спирачката мек . Това не знам колко пъти проби правихме, днес свалихме помпата и я почистихме, имаше разни утайки и нещо като конци. Сложихме я и пак същите процедури, помпата си прави налягане, обезвъздушаване и т.н. и пак не и НЕ.Има спирачки предно ляво и задно дясно, ама това при положение на педала в ламарината и кове, другите хващат ама си се усеща, че е по-малко.Взе да прави и друго, при работещ двигател, като се натисне спирачката и вдига оборотите съответно под 1000 и над Има нещо общо със сервото, ама нищо не отбирам. Вероятно засмуква въздух.Споменавам го това, че не знам дали има нещо общо, ама де да знам. Та някой по-наясно може ли да даде малко светлина и да ни насочи къде грешим, че нещо залудех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #2 Отговорено 13 Март, 2013 Виж, дано помогне.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=82179&st=0&p=1057329231&fromsearch=1entry1057329231 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
injeneer 0 #3 Отговорено 21 Март, 2013 Здравей,нормално е при запален двигател и при ,,помпене'' на спирачния педал да се вдигат оборотите,защото сервоапаратът работи с вакуум който взема от смукателния колектор(при дизела не е така там има вакуумпомпа).За мен проблема е,че имаш все още въздух в единия(или двата)кръг или износени(запретнати при ремонта) гумички на помпата.Пробвай да обезвъздушаваш с развита пробка на 1 от спирачните апарати и да подадеш налягане през капачето на казанчето на помпата с ръчна или крачна помпа.Този начин съм го пробвал и винаги ми е помагал.Имам една капачка която съм пробил с тънко свредло,завивам я на мястото на оригиналната,отвивам 1 от пробките и през капачката започвам да подавам налягане в казанчето внимателно с помпата като следя нивото.Така си смених спирачната течност в системата без да ми се налага да обезвъздушавам.Когато ,,помпиш''със спирачния педал ти разпенваш течноста и не можеш да обезвъздушиш.Надявам се да съм ти бил полезен с информацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 21 Март, 2013 Пробвай един проверен метод за всички проблеми.Отваряш сървис менюела,четеш какво е написал японеца,изпълняваш.Ще установиш,колко неща си пропуснал,от 2-то четене... Всичко друго е за раздел фолксваген-опел-форд.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #5 Отговорено 22 Март, 2013 Благодаря за предложенията. Ама вече чакам помпа от чужбина След като я сваляхме да я почистим вече не държат гумичките на единия кръг и бягат по тъч линията Или иначе казано се вкарах у филма. То за това казват, че нещо което работи не се пипа .Гумички никой не внася, някакви ми предлагаха у Враца незнам си кой бил правел гумички бла-бла-бла то за вносни гумички не съм сигурен дали ще държат на спирачна течност, тия ми предлагат някакви "гаражни" изпълнения. То в крайна сметка я закарах на майстор , та сега чакам помпа.Абе както споменах - вкарах се у филма Но пък ако всичко е наред, ще знам че там всичко е на 6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #6 Отговорено 27 Март, 2013 Филма явно е индийски и се очертава дългичък Оказа се че тая помпа дето чаках от чужбина не е същата, ще си я върнат. Търсенето продължава. Някой има ли на идея от каква друга хонда може да стане/пасне такава помпа?!? Някой сивик ли що ли?!?Опитах да звъня до сервиза на Омбре, ама два от телефоните никакви ги няма, на третия не вдигат.Помагайте, че нещо залудех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #7 Отговорено 27 Март, 2013 Звънни на BossHogg от Варна, може да има налично някое HR-V за части... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #8 Отговорено 27 Март, 2013 Помпите с АБС са само с 2 изхода.Скоро сменях на Сивик,същата е но изводите са от другата страна,така че не става.ТЪрси от Харви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #9 Отговорено 27 Март, 2013 Така това е номера на тази част 46100-S04-N71 (спирачния цилиндър) от тук http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20992&nplgrp=4&cmodnamepc=HR-V&xcardr=5&dmodyr=2000&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=4WD&nplblk=B__2400 (не знам дали ще излезе, т.е. дали ще може да се види) ето и картинка Като го пусна в гугъл от резултатите отварям и гледам тук http://www.findpart.org/part/hon-46100s04n71 Виждат се разни производители. Като цъкнеш на някой от тях и излиза и друго, че тази част може да се използва в следните марки/модели HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1996-2000 HONDA CIVIC VI Fastback (MA) 1994-1997 HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1995-2001 HONDA CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1995-2001 HONDA CR-V I (RD) 1995-2002 HONDA HR-V (GH) 1999 Та затова питам има ли някой по-запознат да каже дали е така Понеже все си мисля, че за изброените по-може да се намери такава помпа. На црв-то я дават същата, както и на разни сивици.?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #10 Отговорено 27 Март, 2013 Шантава работа След още ровичкане по тоя номер попаднах на това http://seekpart24.com/search?q=46100-s04-n71&at=10744((не знам дали не съм в разрез с правилата ама...)Горния с ... да кажем мъжко/стърчащо от корпуса на помпата, а долният е с дупка Моята помпа изглежда като тази с дупката, но пък ги дават и двата с един и същи номер.Горният става за: for Honda CR-V, Civic, HR-VДолния само за Honda HR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #11 Отговорено 27 Март, 2013 Ами ти сам се вкарваш във филма.Немога да проумея , ако старата ти помпа отвътре не е износена / не е надрана,наранена,няма ръбове,не е износена на елипса/, буталцата ако и те не са наранени, що не вземеш да си намериш гумички по размер /все от някаква друга помпа/ ще го има този размер на гумичките,сглобяваш,обезвъздушаваш и си готов.Казваш , нямало,невнасяли ремонтен комплект за тази помпа, добре дори и така да е, съм 100% сигурен, че точните гумички може да намериш и то "не гаражно изпълнение"- щом им нямаш доверие, макар , че едно време когато всичко беше кът за западните коли, все такива използвахме и си държаха безпроблемно като оргиналните.Ако обаче искаш да си сложиш нова помпа- разбирам те.Успех и дано по-скоро да си оправиш колицата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #12 Отговорено 28 Март, 2013 Ами ти сам се вкарваш във филма........Северозападнала Бълагия, к'во да ти кажа. У наше село (град, че даже сме и община, ама живо село ) налични такива гумички няма. Във Враца обиколихме не знам колко магазина да питаме за гумички за спирачна помпа или помпа, всеки по компютъра почва да рови, никой не каза: Дай да ги видим какъв размер са, имам тука разни гумички за спирачни помпи Е вярно, че и ние не питахме, ама и помпата не беше разглобена.Отделно че попадах на няколко мнения, че разни опити с ремонтни комплекти за помпи (спирачки, съединител и т.н.) в повечето случай са завършвали с "мамата" и нова помпа. Та общо взето и с гумичките не съм сигурен до колко ще оправи нещата, ако и ръцете на майстора са му у задника ..... тогава става още по-интересно .Е моя уж е най-читавия, ама е несериозен, трябва все да го ръчкаш, като закарах колата един четвъртък сутрин, та чак в неделя беше решил да я види . И това при положение, че му обясних, че в понеделник трябва да карам баща ми на Плевен в болница и т.н.Та такива ти му работи, не е като да се разходиш из София и да си намериш каквото ти трябва. Ще видим брат'чедката от София каква помпа ми е намерила по тоя артикулен номер, че и тя предния път гумички не можа да намери, а хем с авточасти се занимават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #13 Отговорено 17 Април, 2013 (Редактирано) Да взема да споделя развръзката, че да се свърши с драмата :rolleyes:/> Та след 1 (словом - един) месец :blink:/> и няколко дена се свърши галимацията.Смяна на помпа - 185лв (помпата)Оказа се че и в абс-а имало някаква пужинка счупена, та и това.Спирачна течност с кофата :blink:/> Труд и всичко останало - 60лвНаправо бях забравил как изглежда колата :D/> Ама и тоя никакъв зор не си дава, за телефон не знам колко, че всеки ден му звъня. Може и да е добър, ама мерси, друг път подобни услуги, несгоди и ядове. Не ми се пишат повече подробности, че съм се пищисал :D/> Редактирано 17 Април, 2013 от mohican Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове