Jump to content
mohican

Спирачна система HR-V - премеждия

Recommended Posts

Втори ден се борим със спирачната система на харвито.В понеделник пътувахме и едното предно колело нещо взе да присвирва, оказа се че не отлепя добре диска на спирачките и миришеше на феродо.Вчера реших да се направи пълна ревизия на системата. На задните им сменяха феродото, че беше изфирясало, предните си имат доста, но хич да не е имаше доста ръжда по челюстите и т.н. Свалихме ги, почистихме, ремонтен комплект гумички и за двете колела, спирачна течност взех и т.н.Абе говоря все едно и аз съм участвал, ама не е така :D, баща ми и един негов приятел майсторче. Както и да е, сглобихме всичко, сипахме течност и се почна.Обезвъздушихме помпата, после там на ABS-са също, след това се почнаха колелата- задни, след това предно ляво, после дясно. И като я запалим и педала на спирачката мек :blink: . Това не знам колко пъти проби правихме, днес свалихме помпата и я почистихме, имаше разни утайки и нещо като конци. Сложихме я и пак същите процедури, помпата си прави налягане, обезвъздушаване и т.н. и пак не и НЕ.Има спирачки предно ляво и задно дясно, ама това при положение на педала в ламарината и кове, другите хващат ама си се усеща, че е по-малко.Взе да прави и друго, при работещ двигател, като се натисне спирачката и вдига оборотите съответно под 1000 и над :blink: Има нещо общо със сервото, ама нищо не отбирам. Вероятно засмуква въздух.Споменавам го това, че не знам дали има нещо общо, ама де да знам. :unsure: Та някой по-наясно може ли да даде малко светлина и да ни насочи къде грешим, че нещо залудех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж, дано помогне.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=82179&st=0&p=1057329231&fromsearch=1entry1057329231

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,нормално е при запален двигател и при ,,помпене'' на спирачния педал да се вдигат оборотите,защото сервоапаратът работи с вакуум който взема от смукателния колектор(при дизела не е така там има вакуумпомпа).За мен проблема е,че имаш все още въздух в единия(или двата)кръг или износени(запретнати при ремонта) гумички на помпата.Пробвай да обезвъздушаваш с развита пробка на 1 от спирачните апарати и да подадеш налягане през капачето на казанчето на помпата с ръчна или крачна помпа.Този начин съм го пробвал и винаги ми е помагал.Имам една капачка която съм пробил с тънко свредло,завивам я на мястото на оригиналната,отвивам 1 от пробките и през капачката започвам да подавам налягане в казанчето внимателно с помпата като следя нивото.Така си смених спирачната течност в системата без да ми се налага да обезвъздушавам.Когато ,,помпиш''със спирачния педал ти разпенваш течноста и не можеш да обезвъздушиш.Надявам се да съм ти бил полезен с информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай един проверен метод за всички проблеми.Отваряш сървис менюела,четеш какво е написал японеца,изпълняваш.Ще установиш,колко неща си пропуснал,от 2-то четене... :lol: Всичко друго е за раздел фолксваген-опел-форд....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложенията. Ама вече чакам помпа от чужбина :rolleyes: След като я сваляхме да я почистим вече не държат гумичките на единия кръг и бягат по тъч линията :D Или иначе казано се вкарах у филма. То за това казват, че нещо което работи не се пипа :D .Гумички никой не внася, някакви ми предлагаха у Враца незнам си кой бил правел гумички бла-бла-бла то за вносни гумички не съм сигурен дали ще държат на спирачна течност, тия ми предлагат някакви "гаражни" изпълнения. :blink: То в крайна сметка я закарах на майстор :D, та сега чакам помпа.Абе както споменах - вкарах се у филма :ph34r: Но пък ако всичко е наред, ще знам че там всичко е на 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филма явно е индийски и се очертава дългичък :dry: Оказа се че тая помпа дето чаках от чужбина не е същата, ще си я върнат. Търсенето продължава. Някой има ли на идея от каква друга хонда може да стане/пасне такава помпа?!? Някой сивик ли що ли?!?Опитах да звъня до сервиза на Омбре, ама два от телефоните никакви ги няма, на третия не вдигат.Помагайте, че нещо залудех :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънни на BossHogg от Варна, може да има налично някое HR-V за части...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпите с АБС са само с 2 изхода.Скоро сменях на Сивик,същата е но изводите са от другата страна,така че не става.ТЪрси от Харви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така това е номера на тази част 46100-S04-N71 (спирачния цилиндър)

от тук http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20992&nplgrp=4&cmodnamepc=HR-V&xcardr=5&dmodyr=2000&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=4WD&nplblk=B__2400

(не знам дали ще излезе, т.е. дали ще може да се види)

ето и картинка

Публикувано изображение

 

Като го пусна в гугъл от резултатите отварям и гледам тук

http://www.findpart.org/part/hon-46100s04n71

 

Виждат се разни производители.

Като цъкнеш на някой от тях и излиза и друго, че тази част може да се използва в следните марки/модели

HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1996-2000

HONDA CIVIC VI Fastback (MA) 1994-1997

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1995-2001

HONDA CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1995-2001

HONDA CR-V I (RD) 1995-2002

HONDA HR-V (GH) 1999

 

Та затова питам има ли някой по-запознат да каже дали е така :unsure:

Понеже все си мисля, че за изброените по-може да се намери такава помпа. На црв-то я дават същата, както и на разни сивици.?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шантава работа :blink: След още ровичкане по тоя номер попаднах на това http://seekpart24.com/search?q=46100-s04-n71&at=10744((не знам дали не съм в разрез с правилата ама...)Горния с ... да кажем мъжко/стърчащо от корпуса на помпата, а долният е с дупка :blink: Моята помпа изглежда като тази с дупката, но пък ги дават и двата с един и същи номер.Горният става за: for Honda CR-V, Civic, HR-VДолния само за Honda HR-V :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти сам се вкарваш във филма.Немога да проумея , ако старата ти помпа отвътре не е износена / не е надрана,наранена,няма ръбове,не е износена на елипса/, буталцата ако и те не са наранени, що не вземеш да си намериш гумички по размер /все от някаква друга помпа/ ще го има този размер на гумичките,сглобяваш,обезвъздушаваш и си готов.Казваш , нямало,невнасяли ремонтен комплект за тази помпа, добре дори и така да е, съм 100% сигурен, че точните гумички може да намериш и то "не гаражно изпълнение"- щом им нямаш доверие, макар , че едно време когато всичко беше кът за западните коли, все такива използвахме и си държаха безпроблемно като оргиналните.Ако обаче искаш да си сложиш нова помпа- разбирам те.Успех и дано по-скоро да си оправиш колицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти сам се вкарваш във филма........

Северозападнала Бълагия, к'во да ти кажа. У наше село (град, че даже сме и община, ама живо село :) ) налични такива гумички няма. Във Враца обиколихме не знам колко магазина да питаме за гумички за спирачна помпа или помпа, всеки по компютъра почва да рови, никой не каза: Дай да ги видим какъв размер са, имам тука разни гумички за спирачни помпи :unsure: Е вярно, че и ние не питахме, ама и помпата не беше разглобена.Отделно че попадах на няколко мнения, че разни опити с ремонтни комплекти за помпи (спирачки, съединител и т.н.) в повечето случай са завършвали с "мамата" и нова помпа. Та общо взето и с гумичките не съм сигурен до колко ще оправи нещата, ако и ръцете на майстора са му у задника ..... тогава става още по-интересно :rolleyes: .Е моя уж е най-читавия, ама е несериозен, трябва все да го ръчкаш, като закарах колата един четвъртък сутрин, та чак в неделя беше решил да я види :rolleyes: . И това при положение, че му обясних, че в понеделник трябва да карам баща ми на Плевен в болница и т.н.Та такива ти му работи, не е като да се разходиш из София и да си намериш каквото ти трябва. :rolleyes:Ще видим брат'чедката от София каква помпа ми е намерила по тоя артикулен номер, че и тя предния път гумички не можа да намери, а хем с авточасти се занимават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да взема да споделя развръзката, че да се свърши с драмата :rolleyes:/> Та след 1 (словом - един) месец :blink:/> и няколко дена се свърши галимацията.Смяна на помпа - 185лв (помпата)Оказа се че и в абс-а имало някаква пужинка счупена, та и това.Спирачна течност с кофата :blink:/> Труд и всичко останало - 60лвНаправо бях забравил как изглежда колата :D/> Ама и тоя никакъв зор не си дава, за телефон не знам колко, че всеки ден му звъня. Може и да е добър, ама мерси, друг път подобни услуги, несгоди и ядове. Не ми се пишат повече подробности, че съм се пищисал :D/>

Редактирано от mohican

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...