Jump to content
Окич

За пореден път счупих дизелака

Recommended Posts

За един месец хилядарка съм налял в тая кола и вече за втори път ми прави проблем. Имах стопено бутало, сменихме го и след 1000км се разтрака турбото, смених го и него. Оня ден я сглобих, паля и работи на три цилиндъра, а през капачката за маслото как духа няма да ви кажа :D Явно нямам сигменти вече...тоя мотор е толкова износен, че цилиндрите са направили ръб, а единият цилиндър беше по-износен от другите видях като го бях отворил мотора... Та двигател ли да сменям на тая комби англичка ? Не ми се занимава с дизели, някой бензинов мотор мислех да събера в коша, но скорости, полуоски, горивни пътища, помпи на съединителя, електроники, радиатори... този филм не е за мен Публикувано изображение Мотора е 20T2N на Ровър...Ето и малко снимкии и видео на турбото:

http://www.vbox7.com/play:9d14a336e5

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Редактирано от Окич

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Между другото купето ми е супер запазено: никаква ръжда, перфектно окачване и спирачки, запазен интериор. Не искам да я давам на части. Как бихте постъпили вие ? Двигател намерих за 500лв необорудван, 70лв ще ми е доставката, масла като купя и на някой майстор като платя, втора хилядарка заминава за един скапан двигател Публикувано изображение Ако знаех поне щях за 2 бона да направя един хубав суап, но аз ако знаех кога ще умра сам щях да си копая гроба...

Редактирано от Окич
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото,като отвори първия път мотора със стопеното бутало,по ризата нямаше ли поражения???Между другото сетили се да си провериш дюзите или поне тази на проблемния цилиндър.При счупването на турбината запита ли се защо и как е станало или само я смени.Може още 5000лв да налееш в този мотор и ако не обърнеш вниманние на дребните подробности пак ще пускаш подобна тема

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи първо си задаи въпроса кара ли ти се още тая кола , ако е да тогава филма е ясени ако ще я правиш потърси някои сивик с добър мотор и проблемно купе вземи го на добра цена и сваляш от едната слагаш на другата с малко инструмент и някои помощник можеш да се справиш и без маистор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзата на въпросния цилиндър смених, но ризата си беше наранена, откъдето дойде и сегашния проблем евентуално. Ремонта го направиха в едно село, където и бях закъсал и нямаше друг вариянт. Даже не са претеглили буталото, преди да го сложат, а колко са проверили турбото дали е било здраво, не знам. Като цяло не ти ли ремонтира колата истински механик, по-добре никой друг да не пипа... Ще се сменя двигателя, не искам да оставя колата да ръждясва пред блока :) А и нямам условия за каквато и да е операция по смяната на двигателя... на улицата не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, намерих един ровър 620 със същия двигател и в петък ще ходя в Шумен да го видя. Има вариянт да купя цялата кола за части. Доколкото разбрах колата е нов внос с изрядни документи и въпроса ми е: какви документи ще ми трябват за swap. Май ще трябва да бракувам ровъра... нещата с документите не са ми ясни хич... И някой ако иска да дойде с мен до Шумен в петък, няма проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи за да прехвърлиш мотора тои трябва да е от бракувана колаза друго наи добре иди в кат и ги питаи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва да е бракувана ако е нов внос :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може още 5000лв да налееш в този мотор и ако не обърнеш вниманние на дребните подробности пак ще пускаш подобна тема.

Ей на това нещо ако му обръщаха внимание всички които отварят двигатели и не само като цяло важи за всички ремонтни дейности. Нещата щяха да бъдат много по лесни щяха да бъдат спестени толкова много пари и ядове в които ежедневно влизат хора и си блъскат главите ремонт след ремонт и това няма край само заради ,онова малко нещо на което не му беше обърнато внимание когато му е било времето.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бях отишъл при истински автомонтьор нямаше да съм вътре с 1000лв... Както и да е, днеска видях тоя ровър, не можаха да го запалят, не го купих, ще търся друг вариянт и този път без да бързам Публикувано изображение Приемам оферти за 20T2N, и ако мога да го чуя как работи ще е най-добре !

Редактирано от Окич

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам колата с "нов" мотор и турбо от април 2013г.. Благодарение на Дидо-Miyamoto.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам колата с "нов" мотор и турбо от април 2013г.. Благодарение на Дидо-Miyamoto.

Каква беше процедурата по узаконяването? На каква цена излязоха нещата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...