NANI 19 #1 Публикувано 22 Февруари, 2013 Здравейте. Вчера закарах англичанката на стенд и се установи,че левия шенкел е изкривен. Искам да попитам- ще стане ли този шенкел от Rover 400,или са различни и трябва да си търся точно от такава хонда? И за да не отварям друга тема,ще споделя още нещо,което ме тревожи- Тъй като колата беше повече от година с обикновенно наливно масло в хидравликата на волана,реших да го сменя с HONDA PSF (нали било задължително да е с такова) И..... волана хем стана по-тежък(не,че преди беше много лек,ама сега е ужасен),хем се появи и едно леко бучене,когато въртя ляв волан. Та къде сбърках? Бях се надъхал да сложа и HONDA MTF на скоростната кутия,защото в момента е с 10w40,но след това с хидравликата се замислям дали да давам двайсетаци на гладно. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NANI 19 #2 Отговорено 25 Февруари, 2013 Отговора на въпроса ми за шенкела е- Става от Rover 400,вчера проверих. Колкото до маслото- не виждам смисъл от "специалното" масло PSF за хидравликата Това от мен,благодаря за отговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 25 Февруари, 2013 За шенкела хубаво , че си го разбрал / тамън видях темата и щях да звъня да питам / . За маслото на хидравликата е кофти стечението . Аз си карам с обикновено от години и не го сменявам . Миналата година обаче , почна да включва трудно скоростите на студено особено . Сложих и оригинално масло и не знам по каква причина - скоростите взеха да вият малко по - късно . Наскоро реших проблема радикално - сипах си добавка в трансмисията и спря да вие . Ремонта се отложи във времето . Даже добавката я дават за 1л. , а в кутията има 1.8 л по спомен . И на мен сега ми е чудно защо изви след като и сипаха масло в Бултрако ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NANI 19 #4 Отговорено 26 Февруари, 2013 (Редактирано) Моята англичанка я карам вече 30 000 километра,като и навъртях 2-3 хиляди видях тема във форума за маслото за скоростите и се стреснах(преди това си мислих,че е като на повечето коли-караш с едно и също масло до живот). Та реших да го сменя обаче греда- у наше село няма Хонда МТФ а за поръчка по нета нямаше акъл. После видях,че някои колеги слагат и обикновенно 10w40 и реших и аз така,до момента никакви ядове със скоростите. Скоро след има-няма 5-6 хиляди ми предстои смяна на двигателното(ползвам наливен Mobil,по-доволен съм от този в тубите,но общо взето какво и да съм слагал мотора е пушка и ня го яде, то само заради мотора държа тая кола ),а покрай двигателното и за скоростите ще сипвам. Та сега се чудя-все пак да сложа ли MTF,или да продължа с 10w40? Kолкото до шенкела - Освен да си хапва от дясната ми гума,нещо друго какво може да и се случи на сивата стрела? Ходих на стенд и ми казаха,че може да регулира само един ъгъл и ще се постарае да не хапва от гумата,но лекото бягане на дясно ще остане,докато не сменя шенкел Редактирано 26 Февруари, 2013 от NANI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 26 Февруари, 2013 Коли които карат масло доживот няма има шофйори които карат докато не Умре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #6 Отговорено 14 Юни, 2013 Да използвам темата, има ли някой снимков материал как се сменя шенкела, че и моя се оказа крив и искам да го сменя, но не знам с какво ще се сблъскам и ще се справя ли сам поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове