Jump to content
NANI

Шенкел и още нещо...?

Recommended Posts

Здравейте. Вчера закарах англичанката на стенд и се установи,че левия шенкел е изкривен. Искам да попитам- ще стане ли този шенкел от Rover 400,или са различни и трябва да си търся точно от такава хонда? И за да не отварям друга тема,ще споделя още нещо,което ме тревожи- Тъй като колата беше повече от година с обикновенно наливно масло в хидравликата на волана,реших да го сменя с HONDA PSF (нали било задължително да е с такова) И..... волана хем стана по-тежък(не,че преди беше много лек,ама сега е ужасен),хем се появи и едно леко бучене,когато въртя ляв волан. Та къде сбърках? Бях се надъхал да сложа и HONDA MTF на скоростната кутия,защото в момента е с 10w40,но след това с хидравликата се замислям дали да давам двайсетаци на гладно. Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора на въпроса ми за шенкела е- Става от Rover 400,вчера проверих. Колкото до маслото- не виждам смисъл от "специалното" масло PSF за хидравликата :) Това от мен,благодаря за отговорите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За шенкела хубаво , че си го разбрал / тамън видях темата и щях да звъня да питам / . За маслото на хидравликата е кофти стечението . Аз си карам с обикновено от години и не го сменявам . Миналата година обаче , почна да включва трудно скоростите на студено особено . Сложих и оригинално масло и не знам по каква причина - скоростите взеха да вият малко по - късно . Наскоро реших проблема радикално - сипах си добавка в трансмисията и спря да вие . Ремонта се отложи във времето . Даже добавката я дават за 1л. , а в кутията има 1.8 л по спомен . И на мен сега ми е чудно защо изви след като и сипаха масло в Бултрако ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята англичанка я карам вече 30 000 километра,като и навъртях 2-3 хиляди видях тема във форума за маслото за скоростите и се стреснах(преди това си мислих,че е като на повечето коли-караш с едно и също масло до живот). Та реших да го сменя обаче греда- у наше село няма Хонда МТФ а за поръчка по нета нямаше акъл. После видях,че някои колеги слагат и обикновенно 10w40 и реших и аз така,до момента никакви ядове със скоростите. Скоро след има-няма 5-6 хиляди ми предстои смяна на двигателното(ползвам наливен Mobil,по-доволен съм от този в тубите,но общо взето какво и да съм слагал мотора е пушка и ня го яде, то само заради мотора държа тая кола Публикувано изображение ),а покрай двигателното и за скоростите ще сипвам. Та сега се чудя-все пак да сложа ли MTF,или да продължа с 10w40?Публикувано изображение

Kолкото до шенкела - Освен да си хапва от дясната ми гума,нещо друго какво може да и се случи на сивата стрела? Ходих на стенд и ми казаха,че може да регулира само един ъгъл и ще се постарае да не хапва от гумата,но лекото бягане на дясно ще остане,докато не сменя шенкелПубликувано изображение

Редактирано от NANI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коли които карат масло доживот няма ;) има шофйори които карат докато не Умре :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата, има ли някой снимков материал как се сменя шенкела, че и моя се оказа крив и искам да го сменя, но не знам с какво ще се сблъскам и ще се справя ли сам :D поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...