Jump to content
dablg

Акорд 07 2.4 скапан маркуч на хидр. помпа

Recommended Posts

Здравейте колеги,От около месец съм собственик на горе-упоменатия автомобил, за който някой път ще ви разкажа по-подробно. Проблема е следния, хидравличната помпа е със сменян маркуч (явно стария си е заминал) но когато въртя волана се чува дразнещо свирене, което може да бъде усетено при допир като лека вибрация в гумения маркуч който тръгва от помпата. Оказа се че сложения маркуч не е подходящ. Отидох при майстор с маркуча за да го смени с подходящия за съответната функция която изпълнява. Още преди да се заеме с маркуча, човека ми каза че липсвал някакъв 'чарк' в самия маркуч. Не помня точно какво роля изпълява или как се зове, но разбрах че при завъртане на ляв или десен на волана това 'нещо' ще го нарека, играе важна роля. Въпроса ми е, ако след простоватото ми обяснение какво търся, някой ме е разбрал да ми каже какво точно представлява и как евентуално бих могъл да се сдобия с такова.Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах, въпросното "нещо" се зове успокоител или нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е някаква клапа. В един испански форум четох че е хубаво да си остане и на ремонтирания маркуч, и аз съм без нея,преди да купя колата видях че маркуча е спукан и казах на продавача де го оправи,е оправи го ама без тая клапа.Хич не ми направи впечатление като прехвърляхме колата ама след дъжд качулка.Казват че може да се кара и така ама на място се усещат леки вибрации във волана , поне при мене е така.За сега ще карам така докато намеря маркуч от някоя морга и ще използувам само клапата от моргаджийския маркуч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето коли имат такива "клапани" или успокоители или бог знае какво точно, според мен тва чудо ограничава дебита на течноста.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че заради нечия глупост, трява да търся друг маркуч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да намеря скъсан маркуч, незнам дали ще мога да прехвърля този успокоител в новия маркуч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този посочения клапан или там каквото го наричате е задължителен, когато ми ремонтираха маркуча се пулиха пулиха и добре че са го сложили, незнам как са го преместили. При мен също има шум, но не на крайно положение на волана. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НАЛЕЙТЕ ОРИГИНАЛНО МАСЛО ХОНДА!!!Пробвах Мотул за по-добре УЖ - пени се, след поредица телефонни разговори се оказа, че си харесва само ОРИГИНАЛНОТО МАСЛО!!! ............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах такъв проблем - моя маркуч се спука. При смяната ми прехвърлиха този успокоител, мисля че се казва дифузер. Ролята му е да изравнява налягането. Освен него в маркуча има и пружина, поне така казаха от сервиза. Проблемът е че без тези части ще се натоварва кормилната рейка, което би могло да доведе и до повреда. Цената на маркуча в Хонда е над 500 лв. Намерих го и в ebay.co.uk за около 100 паунда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, я кажете на колко километра и години ви се е проявила повредата?Интересува ме колко може да се кара колата с "изтекла" хидравлика - примерно 500км да ме прибере?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сакън, 500 метра евентуално :)/>/> спука ли ти се маркуча и тече ли като чешма или търсиш начин да намалиш теча и да наливаш масло до де се пребереш или... незнам. Варианта е да откачиш ремъка да не се върти помпата и да караш без хидравлика, лошото само е че тоя ремък не е отделен само за помпата а върти и динамото. Но по добре да минеш 200-300 км без динамо от колкото с въртяща се празна хидравлика. Та така, откачаш ремъка и караш до де ти падне аку :)/>/> Макар че Хонда с тея мижави акумулаторчета е примерно моя 44 ампера, незнам колко ли ще мина преди да умре :)/> А доиде ми и друга идея хахах, сваляш на жената чорапогащника и си правиш ремък от шаибата до динамото само, ако може де :)/> едно време така съм се прибирал с москвича :)/> Ама там шаибите бяха за трапецовиден ремък и тук чорпогащника нема те спаси :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами айде тогава за симптоми да говорим...Личи ли си по нещо, че ще си заминат тези маркучи?Почва полека ли да капе или се пръска изведнъж?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно е да се каже, щото не се знае от де ще избие, но си мисля че при акорд щом е масов проблем то мястото е едно и също, тоест има слабо място и наи вероятно е около връзките на маркуча дето са запресовани накраиниците, едва ли може да се пукне по средата. Сега нека някои колега с такъв проблемен маркуч да каже къде се е бил спукал. Но ако е на връзките както си мисля вероятноста да се спраска от раз си мисля че не е голяма, първо маркуча там ще се навлажни от течноста, втори етап навлажненото ще става все по мокро, и така докато рано или късно прокапе. Въпреки че лекото омазняване което седи просто като мокро не е гаранция че маркуча е за смяна, почти на всичките ми коли е имало такова нещо но маркучите са карали с години, по скоро трябва да следиш за по изразено намокряне на маркуча или сълзене около накраиниците. И още нещо успокояващо за тебе, нито един от колегите с такъв проблем не е споменал че маркуча се е спукал и всичко е изтекло, всички са имали слаб теч преди да вземат мерки за ремонта :) Така че нема се плашиш :) Като доидеш да пием по една ракия щи покажа кои места да наблюдаваш чат пат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моята мога да кажа,че го видях на огледа преди покупката,имаше много малка дупчица на 3 см от въпросня пръстен(успокоител или как му казвате),ремонтираха го преди да прехвърлиме колата,ама не са ми сложили въпросния успокоител и сега карам така ,колата беше на 177 000 км, в испанския форум има колеги и на 60 000 е сдал багажа а има и на 200 000 и не са го сменяли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...