Jump to content
kitu

Съвместимост на климатици от 5-та ген.

Recommended Posts

Хелоу колеги, казусът е следния: разполагаме с един хеч с моторче D13B2. Колата е в чудно състояние, произведена средата на 1995 година и има всички екстри - климатик, ел. джаджи, фабрични колонки отзад, еърбег и т.н. Сега имам оферта за един мАтор D15Z8 от английски сивик, което ще доведе до едно приятно съживяване на хеча, особено със скоростите от Д13. Но доколкото знам компресорите на климатиците, дори само на различните 5 ген, са различни и не винаги пасват. Въпроса ми е, дали ако боднем D15-ката, ще успеем да си запазима климата работеща и ако да, то през какви премеждия ще трябва да преминем?Тенк ю на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползваш си твоя компресор без дори да го откачаш от маркучите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде ги знаеш тия неща за компресорите?Аз само 2 модела съм виждал по сивиците...до 95 и след 95г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От агенция "една жена каза на опашката". И на мен ми е малко странно, но по-добре питай първо, пък после прави каквото си знаеш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресорите са 3 или 4 модела, но това да не те притеснява.Както писа колегата си слагаш твоя компресор или ако ти пасват тръбите, слагаш новия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нов няма, трябва да се ползва стария

Редактирано от kitu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисли за климатичната система като за отделна от двигателя. Единственото което те касае е да ти пасне захващането на компресора за блока, което в твоя случай не е проблем, тъй като го слагаш пак на Д серия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 модела компресори всичко на всичко съм видял 3 вида стоики ма не съм загледал за разлика в компресорите . Колега стреляи смело нема кво да се размине .ако ли не , ми пиши ако имаш късмет да имам точната стоика ти я подарявам .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всичкио колеги. Ще се задействам :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз навремето също обмислях монтажа на климатик.До колкото си спомням разликата в компресорите е във фреона,който използват.Щом колата е 95-та год,климатикът е от тези с по-новия фреон и мисля,че разлика при д-серията няма в начина на монтиране.Би трябвало да пасне със стойката от Д15-ката. :)/>

Редактирано от kazadores

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се натъкнах на разлика в стойката за компресора(различно захващане за блока и на компресора), самия компресор и ширината на шайбата на коляновия вал, по-точно сами пистата за климатика беше по-широка от другата, съответно ремъка дойде по-къс.

Редактирано от freesoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...