kitu 30 #1 Публикувано 14 Февруари, 2013 Хелоу колеги, казусът е следния: разполагаме с един хеч с моторче D13B2. Колата е в чудно състояние, произведена средата на 1995 година и има всички екстри - климатик, ел. джаджи, фабрични колонки отзад, еърбег и т.н. Сега имам оферта за един мАтор D15Z8 от английски сивик, което ще доведе до едно приятно съживяване на хеча, особено със скоростите от Д13. Но доколкото знам компресорите на климатиците, дори само на различните 5 ген, са различни и не винаги пасват. Въпроса ми е, дали ако боднем D15-ката, ще успеем да си запазима климата работеща и ако да, то през какви премеждия ще трябва да преминем?Тенк ю на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #2 Отговорено 14 Февруари, 2013 Ползваш си твоя компресор без дори да го откачаш от маркучите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #3 Отговорено 14 Февруари, 2013 Откъде ги знаеш тия неща за компресорите?Аз само 2 модела съм виждал по сивиците...до 95 и след 95г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitu 30 #4 Отговорено 14 Февруари, 2013 От агенция "една жена каза на опашката". И на мен ми е малко странно, но по-добре питай първо, пък после прави каквото си знаеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #5 Отговорено 15 Февруари, 2013 Компресорите са 3 или 4 модела, но това да не те притеснява.Както писа колегата си слагаш твоя компресор или ако ти пасват тръбите, слагаш новия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitu 30 #6 Отговорено 15 Февруари, 2013 (Редактирано) нов няма, трябва да се ползва стария Редактирано 15 Февруари, 2013 от kitu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 15 Февруари, 2013 Мисли за климатичната система като за отделна от двигателя. Единственото което те касае е да ти пасне захващането на компресора за блока, което в твоя случай не е проблем, тъй като го слагаш пак на Д серия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 16 Февруари, 2013 20 модела компресори всичко на всичко съм видял 3 вида стоики ма не съм загледал за разлика в компресорите . Колега стреляи смело нема кво да се размине .ако ли не , ми пиши ако имаш късмет да имам точната стоика ти я подарявам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitu 30 #9 Отговорено 16 Февруари, 2013 Мерси на всичкио колеги. Ще се задействам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #10 Отговорено 18 Февруари, 2013 (Редактирано) Аз навремето също обмислях монтажа на климатик.До колкото си спомням разликата в компресорите е във фреона,който използват.Щом колата е 95-та год,климатикът е от тези с по-новия фреон и мисля,че разлика при д-серията няма в начина на монтиране.Би трябвало да пасне със стойката от Д15-ката. :)/> Редактирано 18 Февруари, 2013 от kazadores Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #11 Отговорено 22 Февруари, 2013 Слагай твоя проблеми няма да имаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #12 Отговорено 22 Февруари, 2013 (Редактирано) Аз се натъкнах на разлика в стойката за компресора(различно захващане за блока и на компресора), самия компресор и ширината на шайбата на коляновия вал, по-точно сами пистата за климатика беше по-широка от другата, съответно ремъка дойде по-къс. Редактирано 22 Февруари, 2013 от freesoul Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове