Red Line 33 #1 Публикувано 11 Февруари, 2013 Здравейте колеги. През последните дни се размислих за съживяване на старата д15б2, и това ме наведе за няколко неща за които искам да се консултирам с вас и след това да се захващам с леко навървяващата евридейка.Та ето че дойде и ред за мойта молба да ми обясните как стават следните неща.1. Понеже съм решил да махна моното и понеже не искам да е пълна инжекция искам да е дуал карб: Как се осъществява тази конверсия? и С какви и от кое части са ми необходими.2. До колкото знам за да се съживи малко искам да ви помоля да ме посъветвате д15б2 с бутала от д13б2 с колко дебела гарнитура се кара и с какви билели.3. Генерацията от до на колко мм да е вътрешно.4. И споделете как да се нареди скоростната кутия така че да е добре за този двигател.Надявам се да ми съдействате за конкретно тези въпроси. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #2 Отговорено 11 Февруари, 2013 (Редактирано) Ако държиш да е дуал карб,защо все пак не сложиш витек глава? Редактирано 11 Февруари, 2013 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red Line 33 #3 Отговорено 11 Февруари, 2013 (Редактирано) То че ще има витек ще има но за сега искам да поставя основите и постепенно да го развивам Редактирано 11 Февруари, 2013 от 5g_CiviC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #4 Отговорено 11 Февруари, 2013 колега това ако може да те насочи: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74111 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saaron 36 #5 Отговорено 11 Февруари, 2013 Колега ,защо не пробваш с търсачката има толкова много теми за този проект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red Line 33 #6 Отговорено 11 Февруари, 2013 Поне не намерих какво ми е нужно за д15б2 дуал и какви части са нужни и как става. Това ми е най важното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #7 Отговорено 12 Февруари, 2013 (Редактирано) Здравей колега,за да сложиш дуал карбове няма нищто сложно вземаш си карбове от д14а1 с смукателя махаш моното и слагаш дуалчетата и слагаш външна бензинова ел-помпа примерно от прелюд обаче за карборатори тя е с ниско налягане,и е важно да си намериш и делко става и от д13-ка заради това, че иначе няма кой да регулира аванса,а там това става с вакуми при карбовете и слагаш жилото за гаста и палиш.Ако те интересува нещто по специално питай ще ти обясня /> Редактирано 12 Февруари, 2013 от reksoman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #8 Отговорено 12 Февруари, 2013 В крайна сметка ако ще слагаш Variable Valve Timing and Lift Electronic Control (vtec) какъв е смисъла да управляваш горивоподаването механично вместо електронно? И смяташ ли, че колата ще е по-икономична и ще върви повече с карбове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzetzotz 70 #9 Отговорено 20 Август, 2013 В крайна сметка, някой запознат по: точка "2. ... искам да ви помоля да ме посъветвате д15б2 с бутала от д13б2 с колко дебела гарнитура се кара и с какви билели." ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #10 Отговорено 20 Август, 2013 и аз незнам с какви биЛели се кара, но със сигурност ще трябва да използваш твойте d15 биЕли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzetzotz 70 #11 Отговорено 21 Август, 2013 Ей заради такива отговори, предполагам, че темата е приключила до тук. И не само тази. Колегата, чиято е темата си е направил сетъпа. Благодаря все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове