Jump to content
veso003

не иска да запали

Recommended Posts

Здравейте колеги,прочетох доста теми за проблема с паленето но не можах да открия такъв проблем като моя,колата е HONDA HR-V 1,6 4X4 1999 г. до снощи колата си вървеше и палеше без проблем,оставям я на паркинга и тази сутрин не иска да запали повече,бензин отива до инжекциона,ток отива до свещите и не писка да запали.Преди месец изгубихме оригиналният ключ и нямахме твори и от хонда ни направиха такъв и до сега нямаше проблем.

Въпросът ми е дали може да е то ключа или нещо друго става.

Благодаря ВИ предварително.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зелената лампа как се държи...с ключето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зелената лампа как се държи...с ключето

Ами като се даде на контакт светва зелената лампа и като запали двигателя изгасва,след това като се изгаси двигателя примигва 3-ри пъти изпищява и изгасва.Забравих да спомена,че от време на време присветва и лампата на компютъра,не винаги го прави обаче.И най-интересното е че преди малко колата запали,но се позачуди какво да прави. Редактирано от veso003

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите са много.Доколкото виждам си в Англия.Ако имаш тех.грамотност скачай на един тестер или кодочетец за Хонда,да си правиш сам диагностика и ремонтите.Ако нямаш,предполагам сервиз винаги ще намериш.Причините може да са много.Оновните неща са компресиа/ангренаж,бензин/налягане,искра/предварение.Имаш ли ги ..колата пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега можеш ли да ми кажеш къде се намира буксата за диагностика,че тук не можах да я намеря.Публикувано изображение

Редактирано от Dragi4
Не цитирайте предходното мнение!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ляв волан си тикаш главата под жабката и гледаш посока радиото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ляв волан си тикаш главата под жабката и гледаш посока радиото.

Да колега там се намира буксата но от нашета няма и следа от нея,планката където стои буксата е там и от страни на нея има една синя пластмаса с две букси в нея забити,извикахме друг колега със същата хонда но с нормална дирекция (лява) и при него всичко си беше там,много странно.Ще пробвам да кача снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ми се получава със снимките,някой може ли да помогне да му ги пратя по скайп и да ги публикува ( veselin.yordanov1 )Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"има една синя пластмаса с две букси в нея забити,"Toва е! Трипиновата е за тахометър, а другата е /само/диагностичната.

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам и аз да попитам вместо да отварям нова тема значи снощи оставих хрв-то и сутринта няма палене свалих свещите и първоначално кат завърта хвърли ток и после спря ватре на таблото като дам на контакт и всичко си свети но тая зелената лампичка с ключа мига постояно така ли трябва да мига кат е на контакт и кат се варти от кво може да е даите съвет

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
искам и аз да попитам има хвр имам проблем с паленето след катастрофа запали карах я няколко километра до гаража и почнаха работа варху колата след няколко дни не пали казаха ми че има някаква защита която се активира след катастрофа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fuel cutt off switch-a Се намира : като отвориш жабката леко в дясно бъркаш ще видиш една джаджа с гумена шапчица ,поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...